Nee hoor dit is daar ook perfect voor. Gatver man, zit ff lekker te ontbijten
Ik heb precies dit met het Hawaii broodjes van de appie en de heerlijke kaas tuinkruiden croissantjes. Ik werkte er toen en kom dus altijd precies mijn pauze timen met wanneer de croissantjes uit de oven kwamen ik mis beide nog steeds regelmatig
Lekker alle boxen kopen! (dure grap wel)
Ik wil liever niet failliet gaan
Voor de mensen die ook wachten: aflevering 12 staat er nu op!
Echt al mijn plannen voor dit weekend en volgende week zijn afgezegd
Geloof me, dit is niks
Neee cringe ik heb gisteren in de supermarkt per ongeluk iemand anders zijn/haar winkelmandje meegenomen.
Kwam ik pas achter bij de kassa. Had een drietal eigen producten erbovenop gegooid maar toen ik de rest eruit haalde zag ik pas dat dat allemaal van iemand anders was, zo cringe om te bedenken dat iemand gwn zijn/haar bij elkaar gezochte boodschappen kwijt is geraakt. Straks gaan ze camerabeelden terugkijken en diegene heeft dus gwn opnieuw de producten moeten pakken haha
maar jij dan toch ook? of heb je die hele mand afgerekend?
Wow was die croissantjes helemaal vergeten maar die waren echt geweldig inderdaad
Nee niks afgerekend natuurlijk van die spullen! En ook geen moeite meer gedaan om mijn paar boodschapjes terug te vinden
Dit kan echt zo heerlijk zijn! Eerst kon ik ook altijd wat droevig zijn van zo’n vooruitzicht en nu geeft alle weekenden plannen juist stress haha. En ook wel heel chill om bijv last minute nog een koffietje ofzote doen met iemand omdat juist je agenda zo lekker leeg is
Ik heb denk ik last van hangxiety
Ik voel me effe een volledig geslaagde huisvrouw van vandaag. Gisteravond hele make-up/kleding kamer opgeruimd, vandaag tuinhuis opgeruimd en bakken voor alle kussen gekocht, gezonde boodschappen gedaan bij de vershal én nu wandelend naar de boer voor verse eieren.
En ja lekker dagboekpost maar zulke momenten zijn schaars en wil ik zwart op wit.
@Dommel @LeviOHsa Gister dus die eerste DnD-sessie gehad en ik denk dat ik het wel leuk vind. Onze DM doet geen gekke stemmetjes en vertelt eigenlijk gewoon. Er stond wel muziek op en in het begin dacht ik: Help, ik wil naar huis! Wat kut dit! Maar aan het einde vond ik het in elk geval nog een paar keer proberen waard. Nog niet 100 % overtuigd, maar heb in elk geval wel wat setjes met dice aangeschaft. Heb overigens weinig gezegd of gedaan nog in game.
Ik fietste langs een rij van die struiken met van die bloemen waar we vroeger “parfum” van maakte. En die geur bracht echt herinneringen terug. Zo smerig.
Wat heerlijk als je nog zo veel te ontdekken hebt!
Ik heb wel tot een paar jaar geleden alle boxen gekocht, die moet ik weer eens uit de kast halen!
En nog een tip: Torchwood! Als je dat nog niet kent, een meer volwassen spin-off. Daar ben ik helemaal gek van.
Ik ben op de libelle beurs en heb een gratis vibrator gewonnen hahahah. Wat is het leven toch mooi
Ja goeie! En je hebt toch ook een spinoff van Jenny?
Ik was even vergeten hoe langzaam ik ook alweer ga op een normale fiets nu ik vrijwel alleen nog maar op ebikes fiets. ik moet nodig vaker op een normale fiets fietsen.