Wat je even kwijt wil #60

Mijn moeder had het over een collega die tegen overspannen aan zit en gewoon door blijft werken, dat ze zich een beetje zorgen maakt enzo.

Ook mijn moeder: doodleuk aan het werk met een gebroken rib :clown_face:

6 likes

Lijkt me heerlijk om dat uit te duwen

1 like

Echt zin in de appenpokken vaccins. Vooral de mensen die hem dan weer niet willen. Succes met die lellike pokken.

Vraag me ook af welke idioot er weer met een aap heeft lopen tongen of iets.

23 likes

We zijn aan het verbouwen en hebben alle deuren open ivm met het stof. Zitten wij in de achtertuin te eten, staat er ineens een wild vreemde man in ons huis en loopt door naar de achtertuin. Met de mededeling dat wij wel moeten door werken. Hij zei dat hij een buurman was, heb die man nog nooit gezien in al die jaren dat wij hier wonen. Echt hoe kom je er op, om zomaar door iemands huis te lopen en ff te gaan kijken.

3 likes

Het komt niet van apen af, maar het is voor het eerst bij apen geconstateerd en daarom daarnaar vernoemd

3 likes

Jaja zegt de NOS zeker :sheep::sheep:

17 likes

Maar wel van dier naar mens overdraagbaar

Ik heb dalijk een verjaardag, maar heb eigenlijk zin om ook nog de stad in te gaan. Keuzes :joy:

2 likes

Waarom niet allebei?

1 like

Niemand van die verjaardag wilt waarschijnlijk de stad in, maar boeien ik ga wel alleen :joy:

Alleen is morgen mijn kind de wekker waarschijnlijk om 8:00u dussss

4 likes

Ik heb cheese onion pringles gekocht omdat ik niet meteen zo’n grote zak in huis wilde hebben. Maar gatverdamme hee, wat een smakeloze zooi…

2 likes

Jeetje jij bent echt een dief van je eigen geluk

20 likes

Neem geen voorschot op je teleurstelling.

Ik moet nog een uur reizen van Rotterdam naar Utrecht en ik kreeg opeens veel rugpijn. Dan zo maar direct naar bed. :sob:

En ik merk dat ik echt weer de behoefte heb om veel dierenprint te dragen. Mijn innerlijke Nel Veerkamp komt naar buiten nu het beter weer is. :leopard:

Bestaan er eigenlijk zwarte linnen skinny’s? :disguised_face:

5 likes

We zijn uitgenodigd voor een bruiloft van iemand die gaat trouwen in een kasteel in Wassenaar, omdat die vent heel veel geld heeft en een hele grote bruiloft gaat geven.

Dit gaat een dure kak bruiloft worden en eigenlijk zou ik er best naar toe willen, alleen m’n moeder geeft dan ook een feest. Bovendien hebben ze de oude naam van m’n vriend gebruikt op de uitnodiging? Heel raar allemaal.

2 likes

Ben zo tering brak geweest vandaag kon niks
ben eindelijk weer beetje levend

5 likes

Whahaha ik heb vandaag precies t zelfde gedaan bij mijn ouders, maar die vonden het wel leuk. Mijn moeder kreeg een soort slappe lach aanval, dat maak ik niet vaak mee bij haar :joy:

2 likes

Ik ben bijna klaar met het eerste jaar van mijn opleiding en ik hoef maar 1 ding aan te pakken om over te gaan naar jaar 2.
Voor de meesten vast heel normaal maar ik heb echt een verrotte jeugd gehad en nooit eerder een opleiding kunnen afmaken door psychosociale problemen die ik daardoor ontwikkeld heb.
Ik had echt nooit durven dromen dat ik weer aan een opleiding zou beginnen en hem ook af zou maken.

110 likes

Wat fijn dat het nu zo goed gaat. Dit moet je wel gaan vieren hoor. :tada:

3 likes

Wat lief! Ik heb het gisteren met een taartje gevierd en heb vanavond een flesje wijn gehaald. Als het definitief is maak ik er een klein feestje van. :blush:

8 likes

Aaah wij hebben echt super lieve buurtjes.
We kwamen vandaag terug van onze overnachting na ons trouwfeest, hebben ze overal ballonnen opgehangen en Jip en Janneke bubbels gehaald. Zo lief :heart_eyes:
De locatie was het vergeten en wij drinken beide geen alcohol (stond cava)

38 likes