Wat je even kwijt wil #60

Ahh leuk man ik was al benieuwd hoe het gegaan was. Ik vind zelf het geimproviseerde toneelspelen juist een van de leukste aspecten, maar iedere groep speelt anders!

2 likes

Dat deden ze wel inderdaad, maar ik merkte zelf dat ik daar nog moeite mee had, haha. Ik heb voor t grootste deel ook gewoon gekeken.

1 like

In mijn ervaring hebben veel nieuwe spelers moeite met in de eerste persoon spelen, het is toch wel een beetje een cringe barriere ofzo haha, ik vond het eerst ook super ongemakkelijk!

Wat voor veel helpt is om het eerst in de derde persoon te doen. “Jantje denkt dat het een goed idee is om rond het hoekje te sluipen en te kijken of er gevaar is en zegt dit tegen de groep,” is wat laagdrempeliger dan “Hey losers ik ga ff kijken of het gevaarlijk is, aju” op de een of andere manier. :stuck_out_tongue:

3 likes

Haha, ik vind in de eerste persoon juist makkelijker. Scheelt vast ook wel dat ik wel vaker in andermans hoofd zit als schrijver.

4 likes

Oh heerlijk is dat he
Ik kon voorheen ook moeilijk alleen zijn maar geniet daar nu echt van. Ik ga vanavond heel misschien een drankje doen en anders gewoon lekker thuis chillen.

1 like

Kan er niet een tmi-gedeelte op de site van de NOS komen, ga echt over m’n nek van die apenpokken steeds

17 likes

Ik heb straks een personeelsuitje en géén zin, hallo heb deze mensen al 5 dagen gezien deze week. Maar heb gezegd dat ik kom dus dan ga ik ook, vrees alleen dat de enige manier om dit te doorstaan onder invloed van alcohol gaat zijn

9 likes

Ik heb vantevoren echt bijna nooit zin om ergens heen te gaan, maar als er ben is het wel leuk meestal. Maar die voor die tijd zit ik altijd van: gadver, echt geen zin, ik zeg af.

20 likes

Hoezo voelt dit hele apenpokken gedoe weer als eind februari 2020?

21 likes

Hahaha ze vraagt ook nergens of het die David Gest is, ook al beweert ze later van wel

1 like

Mijn moeder had het over een collega die tegen overspannen aan zit en gewoon door blijft werken, dat ze zich een beetje zorgen maakt enzo.

Ook mijn moeder: doodleuk aan het werk met een gebroken rib :clown_face:

6 likes

Lijkt me heerlijk om dat uit te duwen

1 like

Echt zin in de appenpokken vaccins. Vooral de mensen die hem dan weer niet willen. Succes met die lellike pokken.

Vraag me ook af welke idioot er weer met een aap heeft lopen tongen of iets.

23 likes

We zijn aan het verbouwen en hebben alle deuren open ivm met het stof. Zitten wij in de achtertuin te eten, staat er ineens een wild vreemde man in ons huis en loopt door naar de achtertuin. Met de mededeling dat wij wel moeten door werken. Hij zei dat hij een buurman was, heb die man nog nooit gezien in al die jaren dat wij hier wonen. Echt hoe kom je er op, om zomaar door iemands huis te lopen en ff te gaan kijken.

3 likes

Het komt niet van apen af, maar het is voor het eerst bij apen geconstateerd en daarom daarnaar vernoemd

3 likes

Jaja zegt de NOS zeker :sheep::sheep:

17 likes

Maar wel van dier naar mens overdraagbaar

Ik heb dalijk een verjaardag, maar heb eigenlijk zin om ook nog de stad in te gaan. Keuzes :joy:

2 likes

Waarom niet allebei?

1 like

Niemand van die verjaardag wilt waarschijnlijk de stad in, maar boeien ik ga wel alleen :joy:

Alleen is morgen mijn kind de wekker waarschijnlijk om 8:00u dussss

4 likes