Wat je even kwijt wil #60

Ik heb net 2 shotjes zelfgemaakte kersenlikeur achter elkaar gedronken en die slaan wel in als een bom.

5 likes

Dus een heuse cherry bomb :cherries::bomb:

7 likes

Ik hou een The O.C marathon met mezelf, wijn en bitterballen. De perfecte zaterdagavond naar mijn mening.

32 likes

Wat knap van je! Nog veel succes met je laatste taak❀

5 likes

Omggg jaloers

welke aflevering ben je?

1 like

Waarom beginnen feestjes in Nederland zo laaaaatđŸ€Ł

1 like

Ha ik ben hetzelfde aan het doen maar dan met frikandellen :biggrin:

Begon dit trouwens om uit een Vampire Diaries bubble te komen. Werkt Stefan Salvatore in het fucking kreeftrestaurant hahah

4 likes

Staat op HBO! Ben nog maar op de helft van het eerste seizoen (aflevering 10) dus ik heb mooi nog even.

@Merrow Haha ik had net Gossip Girl voor de derde keer weer herbekeken en moest uit die bubbel komen. Tot ik me ineens herinnerde dat queen B getrouwd is met de Dan Humphrey van The O.C Seth :joy:

Edit: al is Seth veel leuker dan Dan.

2 likes

Ik moet over 4 uur opstaan want ik ga naar Schiphol voor het eerst in weet ik hoe veel jaar. Maar ik kan uiteraard niet slapen en mijn huis is zo opgeruimd dat ik dacht ‘nou als het vliegtuig neerstort dan oogt mijn huis tenminste wel okay als m’n ouders de katten komen halen’. Het wordt een leuke nacht/vlucht.

10 likes

Om 3 uur viel ik eindelijk in slaap en om 5 uur begon dit.

7 likes

Omg yes zo mn haren wassen, zoveel zin in :heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Was een memorabele avond gisteren. Ik ging met groepje tapas eten in tapasbar waar we na bijna 2 uur pas 1 ronde gehad hadden. Toen we dat te lang vonden duren zijn we naar de stamkroeg van de groep gegaan om te eten. 1 meisje kreeg een autistische meltdown (wel heel sneu trouwens) en ik zat er met een literfles Sangria (die had ik net besteld voor we besloten dat we bij de tapasbar weggingen) :sweat_smile:. Vervolgens kwamen de diepe gesprekken over Tinder en morele kwesties op gang. En toen ging de kroeg dicht. Ik hoop echt dat ik niet teveel onzin uit heb gekraamd. Wel een soort van ruzie met mijn fwb gehad erna nog (hij was over de zeik om iets, ik was over de zeik), dus supergezellig einde. Not. :thumbsup:

12 likes

@Rozevarken :+1:

3 likes

Drinken na je 30ste is echt niet leuk meer. 2 glazen rosé en een Steltz en ik lig er gewoon af vandaag.

8 likes

image

Nieuwe stickert

17 likes

Ik verwachtte keiharde techno van de buren :joy: (maar ook vervelend als je hier wakker van wordt)

5 likes

@Bathwater hoe was het?

3 likes

Ik heb een jurkje aangedaan en mijn benen zijn zoooo wit, voel me altijd zo awkward zo.
Maar goed, moet er even doorheen denk ik maar. Anders blijven ze forever white.
Ik heb ook geen zelfbruiner ofzo in huis. En ach, zou toch te lastminute zijn maar haaaat dit altijd zo :sweat_smile:

6 likes

Ik snap ook niet zo goed het nut van dit topic als alles wordt gezien als een dagboekpost inclusief :+1: elke keer. Het is letterlijk ‘Wat je even kwijt wil’, wat moet je anders posten?

67 likes

Als het hier niet gaccepteerd word dan een dagboek post topic maken?

2 likes