Ik heb net 2 shotjes zelfgemaakte kersenlikeur achter elkaar gedronken en die slaan wel in als een bom.
Ik hou een The O.C marathon met mezelf, wijn en bitterballen. De perfecte zaterdagavond naar mijn mening.
Wat knap van je! Nog veel succes met je laatste taakâ€ïž
Omggg jaloers
welke aflevering ben je?
Waarom beginnen feestjes in Nederland zo laaaaatđ€Ł
Ha ik ben hetzelfde aan het doen maar dan met frikandellen ![]()
Begon dit trouwens om uit een Vampire Diaries bubble te komen. Werkt Stefan Salvatore in het fucking kreeftrestaurant hahah
Staat op HBO! Ben nog maar op de helft van het eerste seizoen (aflevering 10) dus ik heb mooi nog even.
@Merrow Haha ik had net Gossip Girl voor de derde keer weer herbekeken en moest uit die bubbel komen. Tot ik me ineens herinnerde dat queen B getrouwd is met de Dan Humphrey van The O.C Seth ![]()
Edit: al is Seth veel leuker dan Dan.
Ik moet over 4 uur opstaan want ik ga naar Schiphol voor het eerst in weet ik hoe veel jaar. Maar ik kan uiteraard niet slapen en mijn huis is zo opgeruimd dat ik dacht ânou als het vliegtuig neerstort dan oogt mijn huis tenminste wel okay als mân ouders de katten komen halenâ. Het wordt een leuke nacht/vlucht.
Om 3 uur viel ik eindelijk in slaap en om 5 uur begon dit.
Omg yes zo mn haren wassen, zoveel zin in
![]()
Was een memorabele avond gisteren. Ik ging met groepje tapas eten in tapasbar waar we na bijna 2 uur pas 1 ronde gehad hadden. Toen we dat te lang vonden duren zijn we naar de stamkroeg van de groep gegaan om te eten. 1 meisje kreeg een autistische meltdown (wel heel sneu trouwens) en ik zat er met een literfles Sangria (die had ik net besteld voor we besloten dat we bij de tapasbar weggingen)
. Vervolgens kwamen de diepe gesprekken over Tinder en morele kwesties op gang. En toen ging de kroeg dicht. Ik hoop echt dat ik niet teveel onzin uit heb gekraamd. Wel een soort van ruzie met mijn fwb gehad erna nog (hij was over de zeik om iets, ik was over de zeik), dus supergezellig einde. Not. ![]()
Drinken na je 30ste is echt niet leuk meer. 2 glazen rosé en een Steltz en ik lig er gewoon af vandaag.

Nieuwe stickert
Ik verwachtte keiharde techno van de buren
(maar ook vervelend als je hier wakker van wordt)
Ik heb een jurkje aangedaan en mijn benen zijn zoooo wit, voel me altijd zo awkward zo.
Maar goed, moet er even doorheen denk ik maar. Anders blijven ze forever white.
Ik heb ook geen zelfbruiner ofzo in huis. En ach, zou toch te lastminute zijn maar haaaat dit altijd zo ![]()
Ik snap ook niet zo goed het nut van dit topic als alles wordt gezien als een dagboekpost inclusief
elke keer. Het is letterlijk âWat je even kwijt wilâ, wat moet je anders posten?
Als het hier niet gaccepteerd word dan een dagboek post topic maken?