Ik heb cheese onion pringles gekocht omdat ik niet meteen zo’n grote zak in huis wilde hebben. Maar gatverdamme hee, wat een smakeloze zooi…
Jeetje jij bent echt een dief van je eigen geluk
Neem geen voorschot op je teleurstelling.
Ik moet nog een uur reizen van Rotterdam naar Utrecht en ik kreeg opeens veel rugpijn. Dan zo maar direct naar bed.
En ik merk dat ik echt weer de behoefte heb om veel dierenprint te dragen. Mijn innerlijke Nel Veerkamp komt naar buiten nu het beter weer is.
Bestaan er eigenlijk zwarte linnen skinny’s?
We zijn uitgenodigd voor een bruiloft van iemand die gaat trouwen in een kasteel in Wassenaar, omdat die vent heel veel geld heeft en een hele grote bruiloft gaat geven.
Dit gaat een dure kak bruiloft worden en eigenlijk zou ik er best naar toe willen, alleen m’n moeder geeft dan ook een feest. Bovendien hebben ze de oude naam van m’n vriend gebruikt op de uitnodiging? Heel raar allemaal.
Ben zo tering brak geweest vandaag kon niks
ben eindelijk weer beetje levend
Whahaha ik heb vandaag precies t zelfde gedaan bij mijn ouders, maar die vonden het wel leuk. Mijn moeder kreeg een soort slappe lach aanval, dat maak ik niet vaak mee bij haar
Ik ben bijna klaar met het eerste jaar van mijn opleiding en ik hoef maar 1 ding aan te pakken om over te gaan naar jaar 2.
Voor de meesten vast heel normaal maar ik heb echt een verrotte jeugd gehad en nooit eerder een opleiding kunnen afmaken door psychosociale problemen die ik daardoor ontwikkeld heb.
Ik had echt nooit durven dromen dat ik weer aan een opleiding zou beginnen en hem ook af zou maken.
Wat fijn dat het nu zo goed gaat. Dit moet je wel gaan vieren hoor.
Wat lief! Ik heb het gisteren met een taartje gevierd en heb vanavond een flesje wijn gehaald. Als het definitief is maak ik er een klein feestje van.
Aaah wij hebben echt super lieve buurtjes.
We kwamen vandaag terug van onze overnachting na ons trouwfeest, hebben ze overal ballonnen opgehangen en Jip en Janneke bubbels gehaald. Zo lief
De locatie was het vergeten en wij drinken beide geen alcohol (stond cava)
Ik heb net 2 shotjes zelfgemaakte kersenlikeur achter elkaar gedronken en die slaan wel in als een bom.
Ik hou een The O.C marathon met mezelf, wijn en bitterballen. De perfecte zaterdagavond naar mijn mening.
Wat knap van je! Nog veel succes met je laatste taak❤️
Omggg jaloers
welke aflevering ben je?
Waarom beginnen feestjes in Nederland zo laaaaat🤣
Ha ik ben hetzelfde aan het doen maar dan met frikandellen
Begon dit trouwens om uit een Vampire Diaries bubble te komen. Werkt Stefan Salvatore in het fucking kreeftrestaurant hahah
Staat op HBO! Ben nog maar op de helft van het eerste seizoen (aflevering 10) dus ik heb mooi nog even.
@Merrow Haha ik had net Gossip Girl voor de derde keer weer herbekeken en moest uit die bubbel komen. Tot ik me ineens herinnerde dat queen B getrouwd is met de Dan Humphrey van The O.C Seth
Edit: al is Seth veel leuker dan Dan.
Ik moet over 4 uur opstaan want ik ga naar Schiphol voor het eerst in weet ik hoe veel jaar. Maar ik kan uiteraard niet slapen en mijn huis is zo opgeruimd dat ik dacht ‘nou als het vliegtuig neerstort dan oogt mijn huis tenminste wel okay als m’n ouders de katten komen halen’. Het wordt een leuke nacht/vlucht.
Om 3 uur viel ik eindelijk in slaap en om 5 uur begon dit.