Wat je even kwijt wil #60

Omg yes zo mn haren wassen, zoveel zin in :heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Was een memorabele avond gisteren. Ik ging met groepje tapas eten in tapasbar waar we na bijna 2 uur pas 1 ronde gehad hadden. Toen we dat te lang vonden duren zijn we naar de stamkroeg van de groep gegaan om te eten. 1 meisje kreeg een autistische meltdown (wel heel sneu trouwens) en ik zat er met een literfles Sangria (die had ik net besteld voor we besloten dat we bij de tapasbar weggingen) :sweat_smile:. Vervolgens kwamen de diepe gesprekken over Tinder en morele kwesties op gang. En toen ging de kroeg dicht. Ik hoop echt dat ik niet teveel onzin uit heb gekraamd. Wel een soort van ruzie met mijn fwb gehad erna nog (hij was over de zeik om iets, ik was over de zeik), dus supergezellig einde. Not. :thumbsup:

12 likes

@Rozevarken :+1:

3 likes

Drinken na je 30ste is echt niet leuk meer. 2 glazen rosé en een Steltz en ik lig er gewoon af vandaag.

8 likes

image

Nieuwe stickert

17 likes

Het stille offensief tegen saaie dagboekposts.

3 likes

Ik verwachtte keiharde techno van de buren :joy: (maar ook vervelend als je hier wakker van wordt)

5 likes

@Bathwater hoe was het?

3 likes

Ik heb een jurkje aangedaan en mijn benen zijn zoooo wit, voel me altijd zo awkward zo.
Maar goed, moet er even doorheen denk ik maar. Anders blijven ze forever white.
Ik heb ook geen zelfbruiner ofzo in huis. En ach, zou toch te lastminute zijn maar haaaat dit altijd zo :sweat_smile:

6 likes

Ik snap ook niet zo goed het nut van dit topic als alles wordt gezien als een dagboekpost inclusief :+1: elke keer. Het is letterlijk ‘Wat je even kwijt wil’, wat moet je anders posten?

67 likes

Als het hier niet gaccepteerd word dan een dagboek post topic maken?

2 likes

Of een dagboek kopen

8 likes

Dan zou alles in een dagboek gezet kunnen worden. Zoals dingen die gepost worden in ergenissen op je werk, waar erger je aan e.d.

Ik vind het juist leuk dat ondanks het voor sommige een dagboek post is, dat er toch interactie is. Al is het maar een hartje oid.

25 likes

Haha dit is heerlijk vernietigend

26 likes

En jij geeft daar vrijwillig je geld aan uit?

2 likes

Ik vertrouw mensen niet die De Beren niet lekker vinden. Ondertussen wel frietjes van de Maccie vreten. Ja doeiii

Al mis ik wel hun groentetriangels :sob:

3 likes

Ik ga stuk om dit

En een absurd gerecht omschreven als „Poppin’ popcorn: onze geheime mix van popcorn met stukjes vegan fried chick’n.” Wat is hier geheim? Dat er helemaal geen stukjes nepkip in zitten? Oh nee, de ‘keuken’ was ze vergeten. Hoe dan? Er zitten maar twee dingen in dit gerecht!

:rofl::rofl:

21 likes

Ik heb buiten het forum echt nog nooit van De Beren gehoord.

Is misschien een lokale sensatie?

13 likes

Nee Utrecht heeft het ook.

1 like

Ja weet ik maar het is geen ding hier, volgens mij zit ie hier ook pas rond de 5 jaar, is geen nostalgie factor of iets

3 likes