Wat je even kwijt wil #60

Of een dagboek kopen

8 likes

Dan zou alles in een dagboek gezet kunnen worden. Zoals dingen die gepost worden in ergenissen op je werk, waar erger je aan e.d.

Ik vind het juist leuk dat ondanks het voor sommige een dagboek post is, dat er toch interactie is. Al is het maar een hartje oid.

25 likes

Haha dit is heerlijk vernietigend

26 likes

En jij geeft daar vrijwillig je geld aan uit?

2 likes

Ik vertrouw mensen niet die De Beren niet lekker vinden. Ondertussen wel frietjes van de Maccie vreten. Ja doeiii

Al mis ik wel hun groentetriangels :sob:

3 likes

Ik ga stuk om dit

En een absurd gerecht omschreven als „Poppin’ popcorn: onze geheime mix van popcorn met stukjes vegan fried chick’n.” Wat is hier geheim? Dat er helemaal geen stukjes nepkip in zitten? Oh nee, de ‘keuken’ was ze vergeten. Hoe dan? Er zitten maar twee dingen in dit gerecht!

:rofl::rofl:

21 likes

Ik heb buiten het forum echt nog nooit van De Beren gehoord.

Is misschien een lokale sensatie?

13 likes

Nee Utrecht heeft het ook.

1 like

Ja weet ik maar het is geen ding hier, volgens mij zit ie hier ook pas rond de 5 jaar, is geen nostalgie factor of iets

3 likes

Ik om dit

Hahha echt mn droom om zure recensies schrijven als werk te hebben

20 likes

Wel eens in het echt gezien maar ik heb hier geen oren naar.
Het is wachten op flitsbezorgers met een snorkelhelm.

3 likes

Als mijn moeder vroeger niet thuis at, nam mijn vader ons soms mee naar de Beren en dan at ik altijd spare ribs of kipsate haha. Als kind vond ik het echt geweldig, maar zou er nu niet snel meer naartoe gaan

4 likes

Ja maar dan mogen daar alleen de saaie dagboekposts in he :+1:

1 like

Ik mis dit :sob:
En echt zo stom dat het een leugen was dat je een euro per uur meer kreeg wanneer je deze droeg

Wat is eigenlijk het verschil tussen een dagboek post en een wat je even kwijt wilt-post? Bij allebei gaat het, over het algemeen, over vrij arbitraire dingen.

6 likes

Doodgaan van cuteness bij de tiktok jessandnorma een Britse meid en haar superschattige oma. Kan ik echt uren naar kijken :pleading_face:

2 likes

Sinds dat ik mijn elleboog gebroken heb, heeft de vriend van mijn zus al geprobeerd om mijn arm boven mij hoofd op te tillen, zo van dat lukt toch wel? En ook zei ik gister dat ik niet kon rennen met mijn arm, zegt hij:’ je kan toch wel rennen want het is een gebroken elleboog?’. Dus ik was met mijn vriend op de bank songfestival acts aan het kijken en zag Oekraïne weer, met die danser. En ik zeg tegen mijn vriend, ohhh dat kan ik natuurlijk ook weer na een dag of twee :rofl: en ging echt te stuk hahaha

11 likes

Ik vind een dagboek post iets waar een ander verder niet op kan reageren.

Zoals bijvoorbeeld " Ben opgestaan heb koffie gezet en ga zo boodschappen doen"

Dat is zelfs nog te saai om een like te geven

9 likes

Wat is dat voor een lul?

5 likes

@ZusjevanJoost @Gato hahaha hij bedoelde het in eerste instantie goed omdat hij ook een paar keer zijn arm heeft gebroken, en zei dat hij beter kon slapen met zijn arm boven zijn hoofd, dus wou proberen of ik dat ook kon :rofl: Hij bedoelt het goed, maat snapt soms gewoon niet dat ervaringen kunnen verschillen :rofl:

1 like