Ik om dit
Hahha echt mn droom om zure recensies schrijven als werk te hebben
Ik om dit
Hahha echt mn droom om zure recensies schrijven als werk te hebben
Wel eens in het echt gezien maar ik heb hier geen oren naar.
Het is wachten op flitsbezorgers met een snorkelhelm.
Als mijn moeder vroeger niet thuis at, nam mijn vader ons soms mee naar de Beren en dan at ik altijd spare ribs of kipsate haha. Als kind vond ik het echt geweldig, maar zou er nu niet snel meer naartoe gaan
De beren is vooral een ding op plekken die een beer hadden voor dat ‘de beren’ als concept kwam
Ja maar dan mogen daar alleen de saaie dagboekposts in he
Ik mis dit
En echt zo stom dat het een leugen was dat je een euro per uur meer kreeg wanneer je deze droeg
Wat is eigenlijk het verschil tussen een dagboek post en een wat je even kwijt wilt-post? Bij allebei gaat het, over het algemeen, over vrij arbitraire dingen.
Doodgaan van cuteness bij de tiktok jessandnorma een Britse meid en haar superschattige oma. Kan ik echt uren naar kijken
Sinds dat ik mijn elleboog gebroken heb, heeft de vriend van mijn zus al geprobeerd om mijn arm boven mij hoofd op te tillen, zo van dat lukt toch wel? En ook zei ik gister dat ik niet kon rennen met mijn arm, zegt hij:’ je kan toch wel rennen want het is een gebroken elleboog?’. Dus ik was met mijn vriend op de bank songfestival acts aan het kijken en zag Oekraïne weer, met die danser. En ik zeg tegen mijn vriend, ohhh dat kan ik natuurlijk ook weer na een dag of twee en ging echt te stuk hahaha
Ik vind een dagboek post iets waar een ander verder niet op kan reageren.
Zoals bijvoorbeeld " Ben opgestaan heb koffie gezet en ga zo boodschappen doen"
Dat is zelfs nog te saai om een like te geven
Wat is dat voor een lul?
@ZusjevanJoost @Gato hahaha hij bedoelde het in eerste instantie goed omdat hij ook een paar keer zijn arm heeft gebroken, en zei dat hij beter kon slapen met zijn arm boven zijn hoofd, dus wou proberen of ik dat ook kon Hij bedoelt het goed, maat snapt soms gewoon niet dat ervaringen kunnen verschillen
Dit doet mij denken aan mijn collega. Heeft een goed salaris, haar vriend verdiend ook super veel, wonen in een woningbouw huis voor 300 euro. En gaan altijd naar de Beren als ze uit eten gaan. Vorige week zei ze dat ze in Rotterdam uit eten ging, ik zei goh leuk waar ga je eten? De Beren .
Over 56 dagen ga ik op vakantie en heb echt al zoveel zin om m’n koffer in te pakken terwijl ik daar normaal echt tegenop kijk. Het kan me nu niet snel genoeg gaan.
Hahahaha ik heb zo’n schijthekel aan De Beren. Alleen al de naam, het logo en de kleuren. Dan heb ik al gegeten en gedronken. Verbaast me al helemaal niks dat het niet te vrette is daaro.
Pff waarom is aan velletjes pulken zo verslavend.
Toevallig De Wittenburg?
Edit: ter aanvulling niet omdat ik je ken, maar toevallig daar net een bruiloft gehad haha. Wil je geen hartaanval bezorgen.
Ik lig al de hele dag in bed, op 1 keer opstaan om m’n tanden te poetsen na dan. Voel me nu echt zo nutteloos ofzo. Heb ook niet eens een tv of iets aan
Hahaha ja, wat vond je er van? Was dat ook een kak bruiloft? En gelukkig maar.
Wat een treurnis.