Dit doet mij denken aan mijn collega. Heeft een goed salaris, haar vriend verdiend ook super veel, wonen in een woningbouw huis voor 300 euro. En gaan altijd naar de Beren als ze uit eten gaan. Vorige week zei ze dat ze in Rotterdam uit eten ging, ik zei goh leuk waar ga je eten? De Beren
.
Over 56 dagen ga ik op vakantie en heb echt al zoveel zin om m’n koffer in te pakken ![]()
terwijl ik daar normaal echt tegenop kijk. Het kan me nu niet snel genoeg gaan.
Hahahaha ik heb zo’n schijthekel aan De Beren. Alleen al de naam, het logo en de kleuren. Dan heb ik al gegeten en gedronken. Verbaast me al helemaal niks dat het niet te vrette is daaro.
Pff waarom is aan velletjes pulken zo verslavend.
Toevallig De Wittenburg?
Edit: ter aanvulling niet omdat ik je ken, maar toevallig daar net een bruiloft gehad haha. Wil je geen hartaanval bezorgen.
Ik lig al de hele dag in bed, op 1 keer opstaan om m’n tanden te poetsen na dan. Voel me nu echt zo nutteloos ofzo. Heb ook niet eens een tv of iets aan
Hahaha ja, wat vond je er van? Was dat ook een kak bruiloft? En gelukkig maar. ![]()
Wat een treurnis.
Voor mijn gevoel zat half Nederland in New York afgelopen 3 weken als ik het forum en mijn insta moet geloven.
Ik lees nu allemaal dingen over dat allemaal bn’er ‘vrienden’ Glennis laten vallen maar eerlijk gezegd begrijp ik dat wel? Ik heb veel voor mijn vrienden over maar als zij onschuldige mensen zullen mishandelen of erger dan hoeft het voor mij ook niet meer?
Nu niet meer eigenlijk maar ging vroeger met 1 vriendin weleens als het regende en we ons beetje verveelde hier eten. Zo vieslekker
Ik heb sinds kort een elektrische flosser gekocht en nu heb ik iedere avond na het eten zin in flossen. Hoogtepuntvdavond
Ben een slechte Nederlandse romcom aan het kijken en snap niet meer wie wie is omdat iedereen op elkaar lijkt. Dus ik wou even een samenvatting opzoeken. Is dit wat er op Wikipedia staat:
En bedankt hè ![]()
Fuck de liefde 2?
Want ik kon jouw bericht wel geschreven hebben en die staat hier op
Haha ja!!
Is Ivo Niehe de regisseur? Want hij is echt koning is slechte Nederlandse romcom. Maar de meeste Nederlandse films zijn bagger.
Edit: Ik bedoelde Johan Nijenhuis. Op een gegeven moment lijken alle oude witte mannen op elkaar
Ik ga hem kijken alleen om het feit dat Kraantje Pappie erin meespeelt.
Weet ik niet maar zou heel goed kunnen!
@boemboem weet jij wie er familie van elkaar zijn en wie vrienden/partners/exen? Ik vind het maar verwarrend allemaal
Even gekeken en de film heeft twee regisseurs. Appie Boudellah en Aram van de Rest
Haha ik kan me al wel de Wikipedia-samenvatting van Ivo Niehe’s romcom voorstellen: ‘Iedereen is verliefd op Ivo Niehe. Inclusief hijzelf.’
Ik ken de namen niet maar weet het een beetje van de eerste film
Die meiden zijn allemaal vriendinnen
Die man die twee vrouwen zwanger heeft gemaakt en Saïd zijn broers geloof ik
De nieuwe lover van Lisa ken ik niet, de oude is dus haar ‘ex’, en die man die twee vrouwen zwanger heeft gemaakt is ook haar ex
Die is nu dus met Viktoria Koblenko of hoe ze heet
Daar ging ie mee vreemd
Nienke Plas was een zieke losbol maar nu gaat ze trouwen?
Ja dit was m’n kennis en hieraan kun je ook echt aflezen hoe slecht deze film is lol