Ik fietste met mijn crush van werk naar huis maar de weg was glad door de regen en ging bijna op mijn muil niet te doen. Ik voelde zo die fiets wegglijden onder me maar wonder boven wonder bleef ik zitten. Echt WHY
Wat vreemd, maar fijn zeg! Hopelijk blijft het weg.
Ik had het ook vanaf m’n 14e ongeveer en toen op m’n 27e alle verstandskiezen verwijderd waren was het over bij mij. Jaren later nog steeds blij mee haha
Just my luck, heel de nacht niet kunnen slapen door een mega, vette, grote oogontsteking. Morgen is die bruiloft waarbij ik dus 0,0 makeup op kan en geen lenzen. Dus ben mn ochtend gestart door lekker te janken hierom (en dat deed door m’n oog nog eens extra pijn)
Ik heb het echt zo belachelijk druk op en met werk, iedereen vraagt mij ook altijd alles waardoor ik heel vaak om 18 u mijn eigen shit niet af heb. Loop al weken, al dan niet maanden, achter de feiten aan.
En nu ga ik vandaag naar een voor mij onbelangrijke en saaie meeting 2 uur verderop. Dus 4 uur treinen, 4 uur meeting.
Het voelt echt als een verantwoordelijkheidsloze dag en ik vind het even heer-lijk.
Ik ga óf in de trein wat werk verzetten óf gewoon lekker een boek lezen en muziek luisteren
Wauw echt lief jullie reactie’s, heel erg bedankt daarvoor, doet me heel erg goed❤️
We gaan er morgen heen, hij wilde het eerst even zelf laten bezinken. Moet zelf vooral huilen de hele tijd, maar ik denk dat dat misschien juist wel goed is, normaal ga ik in de vermijdmodus en nu gek genoeg laat ik het verdriet gelijk toe.
Het is zo erg om je vader zo erg te horen huilen, m’n hart is echt gebroken. En dat ie dan zegt ja ik weet niet ik ga niks meer speciaals doen denk ik ik wil het gewoon fijn hebben zoals normaal met jullie. Zo onwerkelijk. Ben ook vooral heel erg bang, m’n eigen vader moeten begraven ik kan het gewoon niet bevatten.
Maargoed, we gaan het nog fijn hebben hoop ik en ik hoop heel erg dat hij toch nog een tijd bij ons blijft.
Baal ik echt van! Vond ze echt heel lekker!
Wat is het vies deprimerend weer gatverdamme
Zo echt he, heb voor vanavond afgesproken om te gaan wandelen. Nou spontaan geen zin meer in.
Omg nu je dit schrijft heb ik pas door dat mijn kaak na 15 jaar niet meer knakt hahaha
Heb je kammille thee ? Even thee zetten en dan een watje erin doen en dat op je oog leggen. Het verzaxht in iedergeval de pijn.
Jeetje wat heftig heel veel sterkte! Ik las hier eens de tip om bijv gesprekken op te nemen die jullie hebben, of hem iets van een berichtje/kaartje te laten schrijven. En foto’s maken samen. Dat je daar heel veel aan kan hebben als je afscheid hebt genomen.
Bruce Springsteen komt naar Nederland volgend jaar en ik moet volgende week 6 kaartjes zien te regelen. Nu al zenuwachtig😂
Ik reed gisteren langs een reclame van My Chemical Romance. De band komt blijkbaar naar Nederland. Dacht dat er 2 november op de poster stond maar volgens Ahoy is het 2 juni al. Ik overweeg nu om te gaan! Wie heeft er al tickets??
Wat gaat de dag snel als je vrij bent.
Was 7uur er al uit. Maar heb alleen nog boodschappen gedaan.
Moet nog huis opruimen ivm kijkers en hond uitlaten en wilde nog Netflixen en verven straks kind alweer ophalen.
Edit. En cheesecake bakken (daarvoor speciaal boodschappen gedaan) en dutje doen.
Denk wat dingen schrappen.
Ik voel mij zo fijn alleen op vakantie gaan, hiken, klimmen, abseilen, in de rivier zwemmen het was allemaal echt geweldig. Heel fijn en ook zo sportief, ben mentaal ook geheeld op vakantie.
Ik wilde mijn vorige relatie laten slagen omwille van dat het mijn eerste relatie was (stuk geloof). Niet zo zeer omdat hij mij gelukkig maakte, ik was de laatste 1,5 jaar van de relatie vaker aan het huilen dan ooit te voren in mijn leven. Nu ik ‘eruit’ ben denk ik echt huh dat je iemand je zo hebt laten behandelen. Zijn verslavingsissues, mentale paranoide, woede en onzekerheid en ook al dat gaslighting en shit benoemen die er met mij mis was als ik hem op iets aansprak. Het waren gewoon echt zijn issues en had niets met mij te maken.
Ben echt blij dat het over is en kijk uit naar een fijnere toekomst nu. Ook echt gek hoe bevrijdend om zoveel leuke sportieve dingen te ondernemen en alleen ook. Veel mooier dan ik ooit had gedacht.
Yes, vast contract + salarisverhoging in de pocket
Jaaa ik ga ook kaartjes kopen, maar weet nog niet voor welk land ik ga met m’n vader (en misschien moeder) en hij gaat in januari met pensioen dus hij stond open voor alle landen en plakt er dan gewoon een stedentrip aan vast en wou ook wel 2 (of zelfs 3) concerten bezoeken. living his best life haha
M’n allereerste concert was ook Bruce Springsteen, in 1999 met het hele gezin hoop stiekem dat m’n zus nu ook mee wilt maar denk t niet
Ik ben op vakantie in Griekenland en mijn rijinstructeur is een Griek en hij vroeg vorige week aan me of ik al wist wat ik ging eten op vakantie (love it, hij weet wat belangrijk is) maar hij keek wel heel moeilijk toen ik zei dat ik vegetariër ben. Appt hij vanmiddag opeens spontaan een lijstje met allemaal vegetarische Griekse gerechten die ik kan eten met naam en beschrijving erbij, wat een cutie
Bedankt voor deze tip! Vanochtend al opgehaald en hij bleek chip loos en is waarschijnlijk wild. Wordt als niemand hem claimt gecastreerd en weer hier teruggezet