Wat je even kwijt wil #60

Ik snap dit niet zo goed. Waarom? Het is de vrouw van (die kennelijk de denkbeelden van Thierry accepteert, dat snap ik ook niet maar soit), maar dit zegt toch niet direct iets over de denkbeelden van jouw vriendin? Ik zou het anders vinden als ze direct zou omgaan met Thierry zelf (gezien de publieke positie van Thierry en de invloed die hij heeft op bepaalde groepen), maar het contact verbreken met iemand die omgaat met de ‘vrouw van’ snap ik niet zo goed.

4 likes

Tis een meid die ik vaag ken van vroeger en ja ik heb geen zin om te associëren met mensen die blijkbaar ok zijn met zulke denkbeelden

23 likes

Straks bruiloft, ik ben blij dat het straks allemaal klaar is. 2 bruiloften in een maand vond ik (financieel) heftig :sweat_smile:. Maar ik heb er vanmiddag wel zin in!

12 likes

Maar hoe weet je dan dat zij oké is met die denkbeelden? Heb je het daarover gehad? En je kunt het toch ook op bepaalde gebieden oneens zijn met elkaar, maar het op andere vlakken wel goed met elkaar kunnen vinden?

1 like

Ik ken die meid vaag dus nee ga dat niet met haar bespreken want onze band interesseert me te weinig. En als je publiekelijk met iemand omgaat laat je imo zien dat je ok bent met die persoon en waar zij/hij voor staat. Al helemaal als je de partner bent van een bekende racistische politicus :sweat_smile: Heb persoonlijk geen zin in dit soort connecties maar als een ander dat wel wil you do you

22 likes

Oh ik had niet helemaal begrepen dat het iemand is die je vaag kent en waar je toch al geen contact mee had! Dan zou ik zeggen dat je je daar sowieso niet mee associeert omdat ze ver van je af staat, maar ik snap wel dat je je eigen feed bepaalt en het eenvoudig is om iemand te deleten met wie je geen band hebt zonder consequenties.

1 like

Edit, kan niet lezen.

Op mijn werk draag ik werkkleding met een lelijke jas erover die als een hobbezak zit. Maar vanaf vandaag heb ik een week vrij, en kan ik lekker mn eigen kleren en schoenen aan. Dus ik ga zo full glam boodschappen doen op mn hakken, lekker man.

18 likes

Top dit! Ik ga ook naar Griekenland in de zomer als het goed is. Geen vegetariër maar wel altijd beter dan vlees (lees:80% dus wel)

En ook tof dat ik hier lees van her concert van Bruce Springsteen. Mijn ouders zijn binnenkort jarig, ga proberen tickets te scoren :heart_eyes:

4 likes

Jaaa deze heb ik ooit als tip hier gedeeld op het forum. Was echt mijn favoriet :heart_eyes:

1 like

Ik ben de Belgische radio aan het luisteren en de reclames zijn echt hilarisch. Net was er eentje waar een vrouw tegen een man zei dat hij zijn servet van de grond moet plukken en die beste meneer flipt helemaal. Is dus een campagne om je rotzooi op te ruimen. En nu heb ik zin een broodje rosbief, want dat waren ze aan het eten

2 likes

Ja :smile:

Ik werd net gebeld met de vraag of ik wil investeren in vastgoed in Staphorst… Ik zei dat ik een millennial ben met een studieschuld, wat denken ze zelf?

29 likes

Ik las try-on billen :rofl:

Tijd voor weekend Dommel.

13 likes

Zo’n broekje met padding die je kunt proberen voordat je voor implantaten gaat. :joy:

3 likes

Nog een paar uur en dan heb je een weekend lang de tijd om een leescursus te volgen.

Ik was vanmiddag voor het eerst sinds jaren weer eens op de weekmarkt want normaal werk ik gewoon op woensdag. En overal waar ik iets kocht kreeg je iets ‘voor onderweg’ dus bij de loempiakraam een handje kroepoek, bij de groentekraam een banaan en bij de broodkraam een stuk boterkoek. Ik kan mij niet herinneren dat dat vroeger ook zo was maar werd er wel helemaal vrolijk van.

31 likes

Hoezo deze wind? Werk op zolder en t klinkt echt als een hersftdag in oktober ofzo.

5 likes

Ik was daarstraks in het ziekenhuis en er was dus een meneer met dezelfde achternaam als mijn moeder. Ik vraag me nu echt af of het familie is. Het is geen veelvoorkomende naam, dus dat zou haast wel moeten. Ik weet alleen dat mijn ooms (mijn moeder was de enige zus) en mijn nichten/neef zo heten en hier in de buurt wonen. Ik wilde het nog vragen, maar vond dat ook zo raar, haha :sweat_smile: Mijn vader had trouwens ook een bijzondere achternaam en hier in de buurt zijn 2 mensen met die achternaam (waarvan ik er 1 ben).

3 likes

Dikke knuffel :kissing_heart: en alsnog van harte gefeliciteerd!

4 likes