Jeetje, wat zuur na zo lang wachten zeg. Misschien vanmiddag toch nog even aankaarten en navragen waarom je zo lang in de wacht stond?
Het is toch echt een landelijke vrije dag voor huisartsenpraktijken, de HAP is open⊠Misschien staat het verkeerde bandje erop? En schoof je op omdat anderen ophingen?
Edit: of is het een mini-praktijk die niet is aangesloten bij een HAP?
Mijn moeder gaf altijd als wijze raad: eerste salaris mag je helemaal uitgeven
Haha ja dit bedacht ik me ook net en vrees dat dat het is: met mij waarschijnlijk nog minstens 5 mensen die het bandje geloofde over Hemelvaartsdag want inderdaad het bandje was normaal, niks over afwijkende openingstijden of een spoedpost
Hemelvaart is toch wel de meest random vrije dag van het jaar. Ik snap bijna dat mensen gaan dauwtrappen.
Geheugen van telefoon zit weer vol. Na 2 jaar 128gb vol. Echt hoe. Zoveel al verwijderd maar wil ook veel bewaren.
Eerst maar op de laptop gaan legen. En dan echt veel weggooien. Komt nieuwe baby aan dus voorspel weer veel fotoâs.
Ook al die mensen die het dan hebben over een lang Hemelvaartsweekend. Welk weekend??
Oh dat vind ik ook zoiets stoms. Een vriendin van me zei altijd dat de tussen kerst en oud & nieuw verplicht vrij heeft en toen dacht ik ook altijd âwow chillâ. Maar toen begreep ik later pas dat die ook gewoon verplicht van je vakantiedagen afgaan.
Sommige werkgevers hebben morgen een verplichte âbrugdagâ (was bij vorige wg zo, nu niet)
Ah ja zoiets zouden de ambtenaren waarmee ik samenwerk wss ook hebben. Gelukkig kan ik morgen wel redelijk aan mijn eigen projectjes werken en word ik lekker niet gebeld
Zijn ze wel open ivm Hemelvaart? Zou met zulke klachten niet wachten en gewoon de huisartsenpost/ziekenhuis bellen.
Dit had ik ook toen ik op een universiteit werkte. Die dus gewoon dicht is tussen kerst en oud en nieuw maar die vrije dagen gingen wel van mijn dagen af. Make it make sense.
Aan de ene kant vind ik het maar dom maar oh wat is het toch chill dat vrachtwagens op zon- en feestdagen niet op de snelwegen mogen rijden in Duitsland! Zijn vandaag in 8 uur naar Praag gereden en alleen in Tsjechië wat vertraging gehad!
Ben met mijn zusje een paar dagen weg met als doel even te onspannen en weg te zijn thuis. Nu is onze vader vanmorgen opgenomen in het ziekenhuis, omdat het echt niet goed ging. Niks ergs (wat we nog niet wisten) gevonden, dus hij moet een nacht blijven om aan te sterken. Maar wij zijn er dus allebei nietâŠ
Ugh had eerder deze week op mân privemobiel contact opgenomen met iemand voor iets werkgerelateerds (stom, I know, maar was even wat handiger).
Belt hij vandaag. Ik neem niet op natuurlijk want vrije dag. Krijg ik een spraakbericht. Ik haaaaaaat spraakberichten
Maar you wonât get me down, ga hem morgen onder werktijd pas afluisteren, dat zal hem leren
Ik ben vandaag echt even emotioneel ontregeld.
Oké ik ben er uit hoor
Ik had niet gezien dat er bovenaan âvolgend / voor jouâ staat. Als je swipet naar âvolgendâ vind je gewoon de accounts die je volgt ipv filmpjes die de app je aanraadt.
Ik heb kramp in mân borstspier. Ik wist geeneens dat dat kon
Ja dit wilde ik ook naleven haha. Vandaag uiteindelijk alsnog een start gemaakt, zie het nieuwe aankopentopic
Mensen die roekeloos met zoân elektrisch wagentje door een winkel rijden mogen ze best hun hulpmiddel van afpakken. Als ik zo nodig aangereden wil worden steek ik wel geblinddoekt een drukke weg over.