Wat je even kwijt wil #60

Maar als je precies weet wat er gebeurde én je hebt er tegen haar nog iets over gezegd, heb je het dus niet helemaal genegeerd. Wat ik trouwens heel begrijpelijk vind.

7 likes

Bedankt voor deze toevoeging.

17 likes

Ik heb TikTok geïnstalleerd om filmpjes te kunnen zien van een Amerikaanse advocate die verslag deed van de rechtszaak van Josh Duggar maar ik snap niks van de app, het ziet er zo onlogisch uit (voor mij).
Op de een of andere manier krijg ik vooral kattenfilmpjes aangeraden waarin Kore Nani Neko wordt gezongen en chinchilla’s met muziek (?) van Louis Theroux er onder. :rofl: Wil ik de filmpjes van die advocate zien dan moet ik via mijn profiel naar haar profiel.

Nou ja mijn dochter vindt de kattenfilmpjes in ieder geval heel leuk.

14 likes

Ik denk dat hij wel een tijdje met dr gezeten heeft, maar als hij weg liep en met anderen ging praten mengde zij later in het gesprek. Behalve als hij bij mij kwam staan. Mijn vriend is erg sociaal en vind het enorm gezellig om met iedereen een praatje te maken.
@Krabsalade Hij heeft aan haar gevraagd wat ze ermee bedoelde en toen wist ze niet goed wat ze erop moest zeggen, waarop hij aangaf dat hij gelukkig met mij is en mij een aantrekkelijke vrouw vind.
@WinterQueen nou dan heb ik inderdaad gefaald in het negeren, voor mij doen vond ik het goed omdat ik normaliter erop af gestapt was, maar ik ga geen herrie schoppen op iemand zijn bruiloft.

13 likes

Een fotograaf op tiktok poste een bericht dat hij plussize modellen nodig heeft voor een campagne. Heb hem gelijk een dm gestuurd. Ik wil dit jaar alles uit mn leven halen en uit mn comfort zone stappen.
Geen idee of ik ooit een bericht terug krijg maar de eerste stap is al gezet haha

118 likes

Omg, ik liep net over de markt en ik toen gleed ik uit over een bananenschil! Voelde net alsof ik in een striptekening zat.

74 likes

M’n eerste salaris is gestort! Had eerder een klein wensenlijstje gemaakt, maar nu het eindelijk zo ver is voelt het zo surrealistisch dat ik het geld maar gewoon op m’n spaarrekening heb gezet :joy: Boring

54 likes

Aparte meid. Snap niet waarom je zo openlijk zeikt over een andere vrouw en probeert te flirten met haar vriend. Doe het tenminste een beetje stiekem.

Maar ach die maakt haar eigen leven erg moeilijk zo. Goed dat je er niet op ingegaan bent.

2 likes

Ik hang al 1.5 uur in de wacht bij de huisarts alleen op de site staat dat ze tussen 11.30 en 13.30 niet bereikbaar zijn ivm overleg, lunchpauze etc
Weet niet of er nu nog opgenomen gaat worden? Ik ben al een half uur de eerstvolgende, kan dat wachtmuziekje niet meer horen

Ik zie het niet zitten om nu nog 2 uur te gaan zitten wachten maar zou wel graag iemand spreken. Ik heb sinds gistermiddag zo’n stekende/zeurende/drukkende pijn in m’n borst die uitstraalt naar m’n arm en oor/hoofd. Ik heb zelden iets en dacht dat het wel over zou gaan na gisteren maar het is erger geworden dus ik maak me een beetje zorgen :dizzy_face: is vast niks maar zou het toch graag even bespreken

Zijn huisartsen niet dicht vandaag ivm hemelvaart?

3 likes

Nee dat niet, want ik begon als 6e in de rij!

Ik denk dat ik maar op ga hangen en het vanmiddag opnieuw probeer :expressionless:

Jeetje, wat zuur na zo lang wachten zeg. Misschien vanmiddag toch nog even aankaarten en navragen waarom je zo lang in de wacht stond?

Het is toch echt een landelijke vrije dag voor huisartsenpraktijken, de HAP is open… Misschien staat het verkeerde bandje erop? En schoof je op omdat anderen ophingen?

Edit: of is het een mini-praktijk die niet is aangesloten bij een HAP?

6 likes

Mijn moeder gaf altijd als wijze raad: eerste salaris mag je helemaal uitgeven :sparkles:

5 likes

Haha ja dit bedacht ik me ook net en vrees dat dat het is: met mij waarschijnlijk nog minstens 5 mensen die het bandje geloofde over Hemelvaartsdag :+1:t3::+1:t3: want inderdaad het bandje was normaal, niks over afwijkende openingstijden of een spoedpost

2 likes

Hemelvaart is toch wel de meest random vrije dag van het jaar. Ik snap bijna dat mensen gaan dauwtrappen.

17 likes

Geheugen van telefoon zit weer vol. Na 2 jaar 128gb vol. Echt hoe. Zoveel al verwijderd maar wil ook veel bewaren.
Eerst maar op de laptop gaan legen. En dan echt veel weggooien. Komt nieuwe baby aan dus voorspel weer veel foto’s.

1 like

Ook al die mensen die het dan hebben over een lang Hemelvaartsweekend. Welk weekend??

5 likes

Oh dat vind ik ook zoiets stoms. Een vriendin van me zei altijd dat de tussen kerst en oud & nieuw verplicht vrij heeft en toen dacht ik ook altijd ‘wow chill’. Maar toen begreep ik later pas dat die ook gewoon verplicht van je vakantiedagen afgaan.

1 like

Sommige werkgevers hebben morgen een verplichte “brugdag” (was bij vorige wg zo, nu niet)

3 likes