Wat je even kwijt wil #61

@ezw Iets verkeerds gegeten? Te weinig gegeten en zenuwen/spanning van vandaag?
Wel leuk dat je er voor het eerst gaat slapen!

4 likes

Oh neeeee zulke dingen zijn echt je nachtmerrie met op vakantie gaan :cry: dat je vlucht/reservering/whatever niet kloppend is, en daar zo last minute achterkomen

Beter dat je nu wel gwn een plan b hebt!

2 likes

Misschien een ontlading van alles wat er gebeurd is de afgelopen maanden.

4 likes

Ik denk idd wat huismuts zegt. Dat je nu eindelijk de rust hebt gevonden en dat alle spanning eruit komt.

9 likes

@ezw rust zacht

10 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #6

Ik schrok me net helemaal de tyfus van een knal tegen het raam, is het een fucking buurtkat die een muis tegen het raam smijt. :face_with_raised_eyebrow:

35 likes

Grrr ik werd net wakker van de bel (bleek politie te zijn want er is ingebroken bij de buren) en nu kan ik niet meer slapen.

Klinkt als een geweldige opzet voor een rijdende rechter aflevering.

5 likes

Als hij hem door het raam krijgt ga ik mailen.

3 likes

Oh de camping mailt net terug dat ze wel de reservering hebben staan voor ons op de juiste data…?!? tot zo ver de avontuurlijke vakantie :sweat_smile:

15 likes

Haha toch ook ergens misschien wel fijn/leuk misschien en minder gedoe? Fijne vakantie! En dan volgende keer maar voor het grote avontuur :stuck_out_tongue:

1 like

Ja ik heb me gisteren nog even verdiept in wildcamperen in de ardennen en denk dat ik een trekkerstentje ga kopen en volgende keer dat ga doen :joy:

2 likes

Het is echt heerlijk om je kledingkast op te ruimen en gelijk alles in een kledingcontainer te toen ipv nog te hopen dat je er 5 euro op vinted voor krijgt.

46 likes

M’n hangmat hangt nog in de schaduw, dus ik lig heerlijk met een dekentje erin te lezen. Nu nog iemand die even thee komt brengen en dan kan m’n ochtend niet meer stuk.

Nu snel doorlezen, dan kan ik volgende week naar verfilming van het boek.

5 likes

Where the crawdads sing toevallig? Haha

8 likes

Yes!

7 likes

Ik zou zo graag een leuke groep mensen/vrienden willen hebben om leuke dingen mee te doen. Wat ik ook doe of onderneem die mensen komen niet op mijn pad en is het enige menselijke contact wat ik vandaag ga hebben het personeel bij de supermarkt.

20 likes

Waar woon je in de buurt?

3 likes

Oh goed om te weten dat die binnenkort gaat draaien, ik heb het boek vorige maand gelezen dus ik ben benieuwd naar de verfilming!

1 like