Wat je even kwijt wil #61

Ik weet weer waarom ik niet op Twitter zit. De trending tags zijn weer pareltjes.
#oversterfte #baudetheeftgelijk #boerenopstand
:joy:

1 like

Ik weet dat het slecht is. En ja, uiteraard smeer ik me meerdere malen per dag in.

Er circeld hier een politie helikopter rond ook best laag. Word er helemaal zenuw van haha. En veel te nieuwsgierig.

2 likes

P2000

3 likes

Jaa daar staat niks op. Allemaal info van gister haha

1 like

Helemaal eens, perenijs is ook niets voor mij

is het gelukt? ik heb het vorige week nog moeten doen :cry:

1 like

Ja, noodbandje zit erop en morgen even langs de garage. Was gelukkig niet zo heel moeilijk uiteindelijk.

1 like

Ik vind die peren ijsjes zo vies. Echt zo teleurstellend als iemand die dingen vet blij aan je probeert te geven. Steek m maar in je reet.

8 likes

Kan ook echt niet bevriend zijn met iemand met zo’n inferieure smaak.

1 like

Sjee ik haal hem er gelijk uit

15 likes

Ik had een boek besteld via Bol (jaja #supportyourlocals) en as always was ie beschadigd aangekomen, maar ik vond het zonde om terug te sturen en toen heb ik de klantenservice benaderd en een cadeaubon van de helft van het bedrag gekregen :+1: de tatta in mij is content

12 likes

Ik verveel mij zo erg bleh

4 likes

Heb een old school scheermes gekocht bij Bamboozy en ga dat zo proberen. Eens kijken of dat lukt zonder mezelf een slagaderlijke bloeding in mijn lies te geven :upside_down_face:

1 like

Als het zo’n ouderwetse safety razor is vooral niet hard drukken want het is echt scherp. Ben wel echt fan en het is heerlijk om altijd (goedkoop) met een super scherp mes te scheren en geen plastic afval te produceren.

5 likes

Had wat andere dingen die ik daar wilde bestellen en toen dacht ik: altijd dat gekut met die venus rotzooi en dit is mooi want minder afval. Ga ‘t gewoon proberen. Heel rustig dus :grimacing:.

1 like

Pijnstillers?

15 likes

Soms zijn het de kleine dingen die je dag kunnen maken. :smiling_face: Waar ik “werk” is ook iemand die taakstraf doet dus ik ken die jongen niet zo goed want die mensen zijn er altijd maar even. Vraagt hij op een gegeven moment in mijn bij zijn of de bakkerij op ons werk ook stokbroden verkoopt vandaag dus die persoon zegt ja en ik meteen iets als ooeeh echt? en maar ik hoef niet.

Maar goed toen vroeg die jongen dus wil je een stokbrood? Ik echt zo tot 2x toe nee joh hoeft niet! Maar hij bleef toch beetje aandringen dus toen heb ik op een gegeven moment maar gezegd oke dankjewel lief van je. Kwam hij idd om 12:00 naar me toe met een vers gebakken stokbrood. :heart: Ik was echt zo vrolijk daarna haha, lief dat iemand zoiets doet want zo goed kennen we elkaar niet eens.

15 likes

Mede door verveling maar even een puppy livestream aangezet.

Als iemand nog een leuke tip heeft voor een leuke livestream, laat het even weten. Mag van alles zijn.

1 like

Ik heb m’n hoofd onder de douche net met zo’n scrubhandschoentje gescrubt (doe ik nooit) en m’n voorhoofd voelt nu zo glad, dat kàn niet goed zijn :cry: heel m’n bovenste huidlaag weggehaald zeker hahaha

4 likes