Ik had hier toch best een vlog van willen zien eigenlijk
Ja dit is om ervoor te zorgen dat ie op z’n plek blijft staan met centrifugeren toch?
Ik heb net lekker ongegeneerd zitten snotteren bij Purple Hearts, echt heerlijk
Ja onderin, op de bodem van het apparaat als ‘t goed is. Om inderdaad op zijn plek te blijven tijdens het centrifugeren. Bij sommige kun je dat er kennelijk ook uit halen om bv makkelijker te vervoeren
Had dit nu weer maar dan in de auto op een verlaten weg in Californië gelukkig kwamen we na 20 minuten langs een Walmart.
Nooit contact met mijn oom via whatsapp, zie hem alleen bij familie verjaardagen enzo. Maar nu ben ik op weg naar Oostenrijk en net zoals vroeger in m’n jeugd ( m’n mam ging alleen met 3 kids) vraagt ie om updates. Welke route nemen we en sturen we wel een appje als we er zijn vanmiddag? Wel op tijd pauze nemen hè en goede reis . Zo cute
Wat lief
Hahaha chill! Ik heb dat ook met vrienden. Wij spreken vaak rond onze verjaardagen ergens af om t te vieren en op de dag zelf vergeet ik hun totaal te feliciteren.
Een vriendin appte me ook een keer " Jaa jouw pakketje komt precies op jouw bday 7 april toch?"
Nee 2 april maar toch lief haha.
Vandaag gaat die vriend van mijn vriend, na een week hier gebleven te zijn, weer naar huis. Ik heb echt zin om een countdown klok te starten. Kan niet wachten totdat ik mijn huis weer terug heb
Hij wil ook de hele tijd van die mind numbing actie films kijken waar ik echt aambeien van krijg. Zo blij als ik morgen wakker word en lekker Dr Phil kan opzetten of ex on the beach ofzo.
Omg klinkt echt als de hel
Knap dat je dit een week hebt volgehouden
Hahahaha nou echt het is dat we ook nog een paar keer wat zijn gaan doen en dat ze ook nog eens met z’n tweeën weg zijn geweest anders was ik echt gek geworden
Ik heb een keer op weg van las Vegas terug naar Californië daar in de bosjes langs de snelweg gepoept Er was geen tankstation of Walmart/target in de omgeving. Ik was echt super misselijk en ik dacht dat ik moest overgeven. Maar dat gebeurde niet. En toen dacht ik: okee, nu we toch zijn gestopt dan ga ik wel even plassen in de bosjes. Alleen toen ik gehurkt ging zitten moest ik blijkbaar heel nodig poepen
daarna was de misselijkheid ook weg (de boosdoener was een zakje splendid of hoe die zoetstof ook heet, die ik in mijn ijskoffie had gedaan, want die kreeg ik ongezoet. Ik denk dat het resultaat vergelijkbaar was met een zakje suikervrije snoepjes of dropjes eten).
Ik heb gisteren voor het eerst urban exploring gedaan met iemand die ik laatst op een festival heb ontmoet. Was echt super leuk en ik heb flinke hoogte overwonnen en heb nu tering veel spierpijn want ben echt een pussy haha.
Wat gaaf! Waar ben je geweest?
Je kan daar heel duizelig van worden! Ik word er ook echt kotsmisselijk van, dus let een beetje op jezelf
ik was al in bed gaan liggen voor de zekerheid! Nu duimen daat het ook echt werkt tegen de lijn
Indoor speelparadijs en staalfabriek in luik
Super gaaf!
Wat vet! Heb je ook foto’s gemaakt?