Ik heb net m’n eerste volle werkdag op m’n nieuwe baan, na ruim anderhalf jaar thuis ivm burnout, gehad, en werd meteen soort van voor de leeuwen gegooid door omstandigheden, en vond het zo fijn om aan mezelf te merken dat ik de lat niet meteen op 200% legde maar het gewoon oké vind hoe ik het gedaan heb, iedereen was tevreden en heb mezelf niet voor onmogelijke uitdagingen gesteld (waar ik eerder wel een handje van had). Echt zo fijn dit
Oooh m’n musical koor gaat misschien meedoen met de Rocky horror show van onze drag queen bar in de stad. Morgen ga ik haar ontmoeten en dingen regelen.
Mensen die staren naar een reuzenpenisplant? Livestream Amorphophallus titanum | Hortus botanicus Leiden - YouTube
Nog meer FFers die met me mee willen doen aan Ik Weet Er Alles Van? Allemaal gekke onderwerpen doorgeven en dan met z’n allen in dezelfde aflevering zitten
Iets van warmte helpt mij vaak! Dus een kruik of pittenzak, of iets van tijgerbalsem. Weet niet of je daar nu aan kan komen tijdens de bruiloft haha
ik heb mn roze glitter blouse aan en regenboog oorbellen in voor werk vanavond
Zes hertjes gespot tijdens mijn avondwandeling
Auto is ingepakt, huis schoongemaakt en ik ben klaar om morgen te gaan camperen, tot ik net nog even mijn reserveringsbevestiging las en naar beneden scrolde en zag dat ik het resterende bedrag eind juni al had moeten betalen! Aanbetaling is blijkbaar terug geboekt(op cc, daarom zag ik het niet) en de camping heeft morgen geen plek meer
Voortaan maar alles in 1 keer betalen
Ja, dit dwingt ook wel tot de controle meer loslaten, dus dat vind ik wel leuk(maar moeilijk) De campings zijn wel iets beperkter, omdat we willen naaktcamperen, maar ik heb net al weer een andere camping gecheckt en we kunnen dan eerst naar die en dan naar de originele! Alleen ik heb de camping al gemaild, dus even afwachten of zij nog een oplossing hebben.
En we wilde naar luxemburg!
Wie weet hier dan alles van veenmollen?
Ja daar zijn niet zoveel campings, maar we kunnen wel uitwijken! En luxemburg is erg mooi en heeft gratis ov! En het wordt bijna elke dag 30 graden met zon dus we hebben veel zonnebrand mee
Jij
Was het maar zo
haha wat gebeurt er
ik ben vandaag neergestreken in mijn eigen for real for ever huis en lig op een luchtbed te luisteren naar alle geluiden en ineens moet ik fucking overgeven?? echt de laatste keer dat ik zonder alcohol heb gekotst is 100+ eeuwen geleden. huh???
@ezw Iets verkeerds gegeten? Te weinig gegeten en zenuwen/spanning van vandaag?
Wel leuk dat je er voor het eerst gaat slapen!
Oh neeeee zulke dingen zijn echt je nachtmerrie met op vakantie gaan dat je vlucht/reservering/whatever niet kloppend is, en daar zo last minute achterkomen
Beter dat je nu wel gwn een plan b hebt!
Misschien een ontlading van alles wat er gebeurd is de afgelopen maanden.
Ik denk idd wat huismuts zegt. Dat je nu eindelijk de rust hebt gevonden en dat alle spanning eruit komt.