Wat je even kwijt wil #61

Ik ben zo blij dat mn beste vriendin en ik vaak hetzelfde denken en willen.
Gister waren we op een feest en t was 3x niks ( Heb zelfs een hele klacht ingedient hahah)
En we liepen op een gegeven moment een beetje rond en we keken elkaar aan van zullen we gewoon gaan. We hadden een takke end gereden en moesten ook weer terug. Maar ik ben blij dat geen van ons dr nog maar wat van wou maken en dat we daar langer in die ellende zaten haha.

20 likes

Oké boek ja uit! Dus ik ging de trailer kijken maar krijg zooooo’n kortsluiting haha :exploding_head:

film

Chase, Tate en Kya kloppen niet met het boek in mijn hoofd. Zij is veel te “schoon” en Chase en Tate lijken teveel op elkaar.

8 likes

Ik ben nu heel benieuwd wat voor klacht je hebt ingediend haha.

2 likes

Dat het heel slecht georganiseerd was. We werden de heletijd van hot naar her gestuurd want niemand wist waar het feest was. En het was een gratis feest maar je moest iets betalen voor drank muntjes. Maar als je die inleverde kreeg je je geld terug. Maar daar deden ze heel vaag over en we moesten onze namen op een briefje schrijven en dan zouden zij t terug storten.
Dus heb in die klacht dr ook bij gezet dat ik daar mn twijfels over had.

1 like

Dit heb ik nog nooit gehoord, klinkt inderdaad heel raar.

4 likes

Jaa snap er ook niks van. Want hoefde vgm niet mn iban op te schrijven. Ze hadden toen we binnen kwamen wel allemaal papieren mja of ze die papieren na dit weekend allemaal nog hebben.

4 likes

Dit commentaar zag ik ook al in een vernietigende recensie!

2 likes

Gvd mijn musical koor heeft gewoon besloten om er mee te stoppen.:frowning:

3 likes

Noord-Holland

2 likes

Ik moest vandaag een redelijk repetitief klusje doen en zocht iets voor op de achtergrond op Netflix. Eindstand: er staat al de hele dag Buurman en Buurman aan :sweat_smile:

12 likes

We zijn nog maar met 10 vrouwen over. Dat vonden ze te weinig en hadden geen vertrouwen meer. Baal hier best van.

3 likes

Zou vandaag werken, werd net voor ik de deur uitging gebeld van ja, het is zo rustig blijf maar lekker thuis. Veel mensen zouden hier blij mee zijn denk ik. Maar ik moet in mijn hoofd echt schakelen van oke, wat nu!?

Heb ondertussen mijn huishouden gedaan, naar de supermarkt geweest en zit nu op bed te chillen met mijn laptop.

3 likes

De datingapp Bumble heeft ook een friendmodus. Kun je swipen voor vrienden in de buurt. Volgens mij hebben meer mensen hier er goede ervaringen mee. Ik ben deze week voor het eerst wat gaan drinken met iemand via die weg.

Ja ik ken de app en heb deze ook wel eens gebruikt maar dat heeft niet echt wat gebracht. Ik denk vanwege mijn leeftijd (30+) maar ook vrij weinig mensen hier in de buurt die de app gebruiken.

4 likes

Ah, dat is jammer. Ik ben overigens 36 en had best wat aanbod dus hoeft niet altijd zo te zijn.

1 like

Een hobby, sport, collega waarmee je eens iets wil gaan drinken? Of oud-studiegenoten?
Ik herken het echt heel goed! Maar door met een aantal collega’s buiten het werk af te spreken heb ik nu wel wat een groepje. Voor de rest wel wat losse vriendinnen maar ik zou een groep ook veel fijner vinden.
Ik merk wel dat het echt heel lastig is om met een groep af te spreken. Begin juli zocht ik een datum met een groepje van 4 en het is uiteindelijk begin september geworden, altijd kon er wel iemand niet door vakanties en dergelijke. Het spontane is er wel echt af op onze leeftijd helaas

3 likes

Ja ik heb al van alles geprobeerd maar helaas is dat vaak eenmalig. Ik zou graag wat mensen hebben (hoeft ook geen groep te zijn) die je gewoon een keer kan bellen of appen als je wat leuks wilt doen. Ik had vandaag best wel naar Amsterdam gewild of bijvoorbeeld een keer naar een concert. Maar ik heb letterlijk niemand in mijn telefoon staan om dingen mee te ondernemen. Ik kan gelukkig heel goed dingen alleen doen maar soms wil je ook iets samen met iemand doen.

1 like

Begrijp ik helemaal hoor dat je dat wil. Ik gaf wat tips maar merk zelf ook dat het niet eenvoudig is.
Ook herkenbaar, ik heb wel vriendinnen waar ik af en toe mee afspreek maar niemand die ik nu kan sturen/bellen om echt vandaag nog iets mee te doen. Het is allemaal met ver vooruit plannen en als het eens uitkomt… hoop voor jou dat er toch nog iemand op je pad komt!

3 likes

Nou als je zin hebt om Corona te krijgen, ga vooral vliegen op Eindhoven AirPort :face_with_thermometer:

1 like

Vakantie is zo saai als als zo ongeveer al je vrienden weg zijn :smiling_face_with_tear: heb al bijna twee weken niemand gezien, op een tinderdate na gisteren. Gelukkig wordt het komende week iets beter.

4 likes