Wat je even kwijt wil #61

Ik heb vandaag een wasmachine onderdeel tot onderdeel gesloopt want te zwaar om weg te brengen als geheel.

Wisten jullie dat er stukken beton in zitten en dat dat bijna het halve gewicht van het hele apparaat is? En dat je het deurtje kan afbreken als je heel hard en lang trekt? En dat je met een zaag door het rubber moet gaan om de trommel los te krijgen? En dat elk onderdeel met een ander formaat schroef vastzit waardoor je minstens 12 verschillende schroevendraaiers nodig hebt.

En dat ik via een skateboard de trommel moest vervoeren omdat ik ‘m niet kon tillen en de man van de Milieustraat hem vervolgens met één (!!!) hand uit de auto tilde en rustig weggooide.

Het was me het dagje wel weer.

49 likes

Pijn in mijn voetjes van het lopen en dansen en nu lichtelijk aangeschoten maccie vreten :partying_face:

4 likes

Geen blaren ervan gekregen?

4 likes

Ik lig even te chillen op bed, en het raam staat open en vlakbij is een speeltuintje. Hoor ik net een kind van een jaar of 5 (en ook echt met een verontwaardigde ondertoon) WHAT THE FACK?! roepen hahaha. Het was zo droog, vooral omdat er 0 respons kwam van andere kinderen

5 likes

Buurman staat aan de deur, hij heeft zijn nieuwe bankpas naar mijn huisnummer laten versturen. Ik twijfel of dit mogelijk is.
Wat denken jullie?

1 like

Ja dat dacht ik ook, tenzij het een nieuwe bankrekening is. Maar dat zou voor mij niets betekenen toch? Behalve post op het verkeerde adres.

3 likes

Ik heb eten besteld en het hits de spot zo erg, ben helemaal aan het neuriën terwijl ik het eet :relieved::relieved::weary::weary::face_exhaling::face_exhaling:echt zo fantastisch als eten een keer nog lekkerder was dan je had gehoopt

45 likes

Wow maar wat is het? Dat gevoel is zooo fijn

4 likes

Ik heb een fles prosecco, assortiment aan kaasjes en bitterballen. Mijn zaterdagavond kan niet beter :clinking_glasses:

10 likes

Ja ik ging voor comfort food

Uien ringen met honing mosterd saus, allebei echt niet normaal lekker, duidelijk handgemaakt

Gegrilde maiskolf met boter, soort Cajun achtige rijst. Ze gaven me ook nog Cole slaw die ik niet had besteld en normaal HAAT ik cole slaw maar deze is serieus echt lekker?!

En de main piece spareribs Spaanse stijl met veel knoflook (sorry vega’s) maar ze zijn echt 10/10 zacht en smaakvol.

Ik ben echt helemaal zen en happy nu haha

39 likes

Het wylde pad

Edit: nee grapje in U padre’s place

16 likes

Wat?

10 likes

Mysterie opgelost. Lag in een kast in een krat met boeken. :roll_eyes:
Stond echt op het punt om een nieuwe te bestellen.

2 likes

Iemand weleens alleen uitgegaan? Ik heb echt extreem veel zin om te dansen maar op dit moment niemand beschikbaar die mee kan/wil

3 likes

Oke. Het is een dag later. En ongeveer hetzelfde tijdstip. Maar ik heb die viezerik gevonden. Het was inderdaad een sprinkhaan(tje) en nu heb ik hem naar buiten gesodemieter.

4 likes

Ik had hier toch best een vlog van willen zien eigenlijk

4 likes

Ja dit is om ervoor te zorgen dat ie op z’n plek blijft staan met centrifugeren toch?

7 likes

Ik heb net lekker ongegeneerd zitten snotteren bij Purple Hearts, echt heerlijk

3 likes

Ja onderin, op de bodem van het apparaat als ‘t goed is. Om inderdaad op zijn plek te blijven tijdens het centrifugeren. Bij sommige kun je dat er kennelijk ook uit halen om bv makkelijker te vervoeren

2 likes

Had dit nu weer maar dan in de auto op een verlaten weg in Californië :joy: gelukkig kwamen we na 20 minuten langs een Walmart.

2 likes