Wat je even kwijt wil #61

Voor mezelf? 31x een cadeau betalen nee bedankt

2 likes

Ik dacht ook al, dat wordt wel het hele jaar sparen voor die maand dan

1 like

Eigenlijk een verjaardags jaar want meestal krijg ik mn cadeau van een vriendin pas in augustes of oktober ofzo haha

1 like

HIJ IS WEG :partying_face::partying_face::partying_face:

14 likes

Je realiseert je altijd pas hoe stom je je werk eigenlijk vindt op de laatste avond van je vakantie :slightly_smiling_face: zo geen zin in morgen.

13 likes

Omg foto!!

Wat is Frankrijk toch een vreselijk land om uit eten te gaan als vegetariĆ«r. Een uur op Google alle menukaarten bekeken en uiteindelijk 1 tentje gevonden waar ze een ā€˜veggie burger’ hadden. Verder gewoon nergens opties zonder vlees of vis. Bleek het letterlijk een veggie burger: een plakkerig Hamburger bolletje met gegrilde groente voor €22. Wtfffff. Leven echt 10 jaar achter hier. Ben blij dat ik morgen naar ItaliĆ« ga. Hebben ze tenminste ook normale cappuccino in plaats van koffie met slagroom omg.

14 likes

I feel you. Zwanger + vega in Frankrijk was echt zo’n kutcombo dat we 3 dagen falafelachtige dingen hebben gegeten :smiling_face_with_tear: Zelfs voor lunch was er regelmatig geen enkele vega optie en ergens vlees uit een gerecht weglaten wilden ze dan niet.

ItaliĆ« lukte het vaak om vegan te eten, zo’n verschil!

2 likes

Prachtige en bijzondere dagen achter de rug🄰

12 likes

Ik zit op dag 3 van m’n vakantie met m’n vriend die ik 6 maanden niet gezien had, ben ik verdomme al 2 dagen ziek. ik ben het zat en voel me zielig. Ik wil leuke dingen doen en van het mooie weer genieten. Niet vastzitten op de kamer, omdat ik anders van m’n stokje ga

7 likes

Ik zie dat Kelly Pfaff en Sam van vroeger een serie op Videoland hebben en het is echt nog precies zo als vroeger.

Vind Kelly echt leuk en mooi en Sam is… sam. Nog steeds een soort grote luie kleuter. Ze hebben wel leuke kinderen trouwens

27 likes

Oh heerlijk, ik weet wat ik vanavond ga kijken!
The pfaffs vroeger was echt nijn guilty pleasure vroeger, net als The Hills haha

5 likes

Ja het is echt leuk, ze gaan op road-trip door Europa. Shania is 21 en Kenji 19 in de serie trouwens, volgens mij is ie ook al meer dan een jaar oud, dus als je je even oud wil voelen en je hen herinnert als twee kleutertjes lol

8 likes

Oh damn hahah, ik ben niet heel veel ouder dan Shania dan (ben nu 25), maar ik denk dat The pfaffs gewoon vaak herhaald werden dan :sweat_smile:

1 like

Ik ben net terug uit Frankrijk en vegetariĆ«r. I feel you. Ik baal echt dat het vaak zo draait om een goede eettent vinden en dat we daar heel lang mee bezig zijn. Ik maak me geen illusies over de vega-vriendelijkheid van Frankrijk, maar mijn vriend was er ook echt boos over. Happy Cow hielp soms een klein beetje. Wat ik ook heel stom vond is dat je dan een tent hebt gevonden en erheen loopt en er dan zo’n achterlijk briefje op de deur hangt dat ze tot na de zomervakantie dicht zijn. Dankjewel Jean-Pierre!

3 likes

Volgens mij niet! Mag ik je volgen? :smile:

2 likes

Ik merk dat ik meer rust nodig heb dan dat ik het afgelopen jaar heb genomen. Ook nu in de vakantieperiode ben ik 1 week vrij geweest en werk ik verder fulltime omdat ik nu even geen studie ernaast heb. Maar vind het heel moeilijk om aan te geven, vind mezelf snel een pieperd daarin. Toch moet ik het van mezelf de komende week bespreken met mijn leidinggevende op werk. Zo lastig als het dan om jezelf gaat :persevere:

Zou best kunnen, ze gaan het (staalfabriek) namelijk plat gooien.

2 likes

Ik heb echt een heerlijk weekend weg met vrienden gehad, het was zo fijn🄰 even niks hoeven, spelletjes doen, we hadden activiteiten voorbereid voor elkaar en dat was ook echt hilarisch

27 likes

Waar heb je het over, is er iets speciaals gebeurd, of wat bedoel je precies te zeggen?

12 likes