Ik heb truffelmayo gegeten en nu boer ik steeds die smaak weer op gadverdamme
Nate in Gossip Girl?
Och ik had hetzelfde, vooral ook iedereen die hem de schuld gaf en die moeder zo snel vergaf
Mijn buren waren vandaag hun ātuinā (keramische tegels en kunstgras) aan het stofzuigen.
Ahh hoe is Rob Geus in het echt?
Is toch handig ![]()
![]()
Haha dat doen mijn buren ook ja
Zo zag ik vandaag ook iemand zān grindtuin besproeien. Wordt heet zeker.
Naaah ik hoor soms geluiden in mijn huis dat ik echt denk van āwat in de conjuring is hier aan de handā maar ik doe gewoon alsof het bij de buren is en negeer het ![]()
Het zullen vast de huisgeluiden zijn hoor. Maar soms is het wel gek. Keek laatst ook op de camera toen ik niet thuis was en toen hoorde ik zoān hard geluid! Zag mijn hond er ook overstuur van raken maar toen ik thuis kwam zag ik dat er niets gevallen was oid. ![]()
Ik las laatst een artikel over een lerares die zes maanden celstraf kreeg nadat ze van zijn 13e tot zijn 16e seks had gehad met een leerling. Maakte vervolgens de fout om de reacties te lezen. Er was een vader die letterlijk zei: if this was my son I would say go get her! If it was my daugther I would go get the teacher. Er kwam best wat commentaar maar hij bleef volhouden dat zijn redenatie volkomen normaal was en dat elke man zoiets zou willen.
Ah ja ik herken dit⦠Inmiddels wonen ze alweer 5 of 6 jaar ergens anders maar mis mijn huis waarin ik ben opgegroeid nog steeds. Als ik een ongevraagde tip mag geven: film het huis! Dan heb je een aandenken. En dan wel op tijd, dat er niet al 100 ingepakte dozen staan haha.
Ik kreeg net de vraag of ik morgen pasta salade wil maken. Ik wil dat met alle liefde doen, maar ik heb Corona. Dus ik heb gewaarschuwd dat ik de eventuele risicoās niet mijn schuld is.
Risico is geaccepteerd ![]()
Wacht maar tot je ze na het amandelknippen krijgt en ze je gegijzeld houden tot je een perenijsje ophebt en je vervolgens het ijsje meteen weer uitkotst ![]()
het is gelukt en ik lig al de hele dag voor pampus in een huis vol dozen en zakken. heb nog geen kopje uitgepakt, gewoon nul energie. ik ga een dutje doen joe ik woon hier toch nog tien jaar dus het komt allemaal wel.
Het risico dat je corona krijgt door eten is toch heel laag, zo lang je niet in de pasta salade niest lijkt me dat niet echt een risico.
@Vaiana ik heb precies hetzelfde trauma met die ijsjes ![]()
Ik hoop echt dat het over 2 weken nog een keer 30 graden is in Nederland, zodat ik lekker buiten kan zwemmen. Ik heb bijna vakantie, maar deze week kan ik geen vrij nemen ![]()
Ja joh dat heeft toch geen haast. Als je iets nodig hebt komt het vanzelf wel uit de doos. Zal alleen soms ff zoeken zijn in welke doos het precies zit haha
Vandaag lekker rustig aan en iets makkelijks eten (of bestellen). Morgen weer een dag
Ik wou dat net doen. Ik heb nog steeds de droom om superspreader te worden.
Maar ik ben bijna van mijn Corona af. En als de verzoekende nog niet door mij besmet zijn, dan gaat het waarschijnlijk ook niet meer gebeuren
Gdvrdmm de fiets van mijn man is gejat ![]()
Ik heb ontdekt dat mān broertje (begin 20) stiekem van die caffeine shampoo gebruikt, ik denk vanwege de kaal wordende plek bovenop zn hoofd en dat vind ik eigenlijk wel heel zielig. Dat hij daar uberhaupt mee zit, en dat hij dit verbergt.