Ik heb vakantie, maar ik zit ineens te twijfelen of ik mijn vervanger op werk wel alle rechten voor een systeem heb gegeven. Volgens mij heb ik dat al twee weken geleden gedaan, maar als die twijfel er inmiddels is kom je er niet meer vanaf. Morgen toch even inloggen
Ik moet morgen weer vroeg opstaan na mijn vakantie maar ik ga nu een slapeloze nacht tegemoet door een blaasontsteking
hebben ze geen gegevens van je in nood? in dt geval zou ik ervan uitgaan dat er niets aan de hand is tot ze je bellen hoor, geniet van je vakantie!
Wekker, ik haat je vandaag 🥹
Ik ben zooooo moe. Daar kunnen echt geen 100 koppen koffie tegenop vandaag
Same. En mijn koffie was op en de koffie op werk is goor dus dit wordt een zware dag
Ik heb ongelofelijke keelpijn. Het is dat het zo vroeg is, anders was ik lang en breed aan de whiskey om die pijn weg te branden
Ik voel me hetzelfde maar drink geen koffie
Ik zit nog geen half uur achter mijn bureau na mijn vakantie en ik flikker mijn koffie om
Als er écht nood aan de man is zou je het heus wel horen toch. Ik zou lekker in vakantiemodus blijven
Jaa jullie hebben gelijk. Heb het inmiddels losgelaten haha
Ik had mijn huisjesmelker-huurbaas een mail gestuurd dat ik de huur ging storneren als de gebreken van de woning niet binnen afzienbare tijd werden verholpen. Ik word steeds zenuwachtiger omdat ik het dadelijk echt moet doen gezien ze die mail gewoon negeren.
Ik heb een fullface make-up maar zie nu net in de spiegel dat ik mascara ben vergeten Mag ik nog een paar dagen vrij a.u.b.
Is toch gek als je volgens de regeling van voor 2012 moet betalen terwijl je zo kort voor 2012 hebt gestudeerd. Nogmaals DUO benaderen?
Pfff… motivatie om te werken vandaag valt niet mee.
Pas wel op dat je de verhuurder geen grond geeft om je eruit te zetten door geen huur meer te betalen, als het zo’n klotehuurbaas is dan zou die dat zomaar kunnen doen. Je kan het beter via de officiële route spelen om jezelf niet in de vingers te snijden
Hmm, thanks! Dat had de advocaat die ik had gesproken niet gezegd . Ik ga sowieso deze week nog een keer erachteraan bellen/naar een ander onderdeel mailen.
Je kan pas een paar maanden voor je afbetalingsperiode begint kiezen om te ruilen voor andere regels. Als je tot 2021 hebt gestuurd begint je betaalperiode pas in 2023, dan krijg je een paar maanden daarvoor een brief dat je kan kiezen voor andere regeling. Tot die tijd staat standaard de oude betaalregeling in je duo, zo ging het bij mij iig recent
Dit is toch van een computerspel? Ik dacht dat die man oom fergus heette maar ik kan niks vinden.
Oh nee ik haal het door de war met een ander computerspel, het magische boek van oom ernest. Dat was echt cool. Maar volgens mij heette die man van het plaatje of de kat wel fergus!