Wat je even kwijt wil #61

Er nu een halve bus droogshampoo inspuiten en met een hoge knot gaan slapen, morgenvroeg ff föhnen en heb je geen witte waas meer en je haar is zo goed als schoon. Of Nouja, het ziet er schoon uit.

4 likes

Ik denk bij dit soort claims van cafeïne shampoo altijd; als het echt zou werken, zou niemand meer haaruitval hebben toch, en iedereen een vol bos haar. Behalve als je proud/bald bent.

Maar goed ik ben zelf ook wel bezig met haarolie etc dus ik “trap” er ook in

5 likes

Uit mijn hoofd nu: ‘’ Lorum ipsum Dolor si amet, consecteteur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut … et dolore’’

Pi heb ik opgegeven ik weet niet waarom maar bij mij is het altijd 2,11 en ik heb geen idee waarom :stuck_out_tongue:

2 likes

Omg ik kan echt niet meer. Mijn tv heeft weleens dat als ik Videoland heb gekeken en ik kijk vervolgens een YouTube video dat dan op een rare manier de audio van dat programma dat het laatst op stond bij Videoland vervolgens onder die YouTube video gaat spelen.

Nu is het laatste programma dat ik heb gekeken ex on the beach geweest, en ik wou een soort videoclip van Austin Powers afspelen. Hoor je die ex on the beach audio er ineens onder. Omg ik kon gewoon niet meer van het lachen, zo ontzettend bizar :rofl::rofl::rofl:

5 likes

Ik weet nou niet of ik iemand heel hard hoor zingen of huilen. Het is ook niet bij mijn directe buren dus ik kan er ook niet echt achter komen ofzo

2 likes

Je merkt dus wel echt dat je haar er sneller van groeit? Welke shampoo gebruik je?

2 likes

Ik gebruik deze : Alpecin Cafeïne Shampoo 250 ML | Etos.

Ookal is het dus voor “mannen”, maar dat maakt mij niks uit en vind het echt een fijne shampoo. Je hebt ook echt weinig nodig, schuimt ook lekker snel.

4 likes

Dank je!

4 likes

Zo vreemd, vandaag op het strand dachten we allemaal dat we aan het verbranden waren. We hebben daarom ook extra vaak gesmeerd. Eindstand is uiteindelijk niemand verbrand?? Terwijl zo voelde het echt en bij elkaar zagen we ook echt rode plekken

1 like

Het dekentje of de man?

2 likes

nee
@Teenslipper waarom in godsnaam?

6 likes

Ben vandaag naar kantoor met de elektrische auto van m’n ouders. Rijdt zooooo veel fijner dan benzine. Zo zonde dat ik dat niet kan betalen :upside_down_face:

Ik lees dingen best vaak fout. Dan lees ik over een letter heen bijvoorbeeld. Dus pas kwam ik een vrachtwagen met ‘naam’ en dan ‘drankengroothandel’ tegen.
Ik las dus: drakengroothandel :sweat_smile: Zou wel interessanter zijn dan een drankengroothandel trouwens. Waande me al helemaal als Danaerys met haar draken.

13 likes

Op 1 dag he :joy:

2 likes

Geen idee waarom maar ik vond het gisteren het allerbeste moment om mijn achtertuin onkruidvrij te maken en nu heb ik mega spierpijn in mijn nek en schouders :joy:

1 like

Best grappig met @LastYoungRenegade haar opmerking erboven.

4 likes

ik doe speciaal de moeite om te komen werken vandaag ipv thuis te blijven met mijn problemen en nu is er niets te doen :upside_down_face:

4 likes

Ik heb opeens een random throwback naar die keer dat ik op voorhand vegetarisch had aangevraagd bij een visrestaurant (familiediner) en ik ter plekke 2 mozarella bollen (gewoon echt bollen op m’n bord) met wat karige groenten kreeg :joy::joy: kan toch niet man hahahh
Denk dat dat nu 5 jaar geleden is maar da’s toch een van de raarste dingen die ik gekregen heb in mijn vegetarisch bestaan

23 likes

Hahahahahaha ieuw

3 likes

Minoxidil lotion schijnt ook bij sommige te helpen . Het zorgt voor minder haarverlies en ook voor haargroei. Misschien is dat iets om te proberen?

3 likes