Wat je even kwijt wil #61

Iemand heeft m’n ijsklontjes opgemaakt en vervolgens geen nieuw water in de houder gedaan :face_with_symbols_over_mouth: heb nu maar bevroren mango in m’n ranja gedaan

1 like

Lastig he… Mijn vriend heeft het ook en vindt dat echt heel rot. Helpt van die shampoo echt?

3 likes

Maken jullie ooit je muren schoon met een dweil? Zie dat op Tiktok veel en heb er echt zo’n “only in Murica” idee bij

3 likes

Ik heb nog nooit een muur schoongemaakt? Ja de tegels in de badkamer en wc, maar een gewone muur niet. Maarja ik was ook nooit gordijnen

9 likes

Dan worden mn muren juist viezer lijkt me haha

4 likes

Dat weet ik dus niet… Hij is hem gisteren vergeten uit de douche te halen denk ik, want vanochtend was hij weg. Ik denk dus dat hij hem van z’n kamer pakt, doucht en weer terugzet maar ik heb geen idee hoe lang hij dat al doet.

2 likes

In veel van dat soort shampoo’s is de dosis cafeïne zo laag dat het weinig tot geen effect zal hebben, volgens mij zijn er wel een paar merken met een hoge dosering cafeïne maar of het dan alsnog werkt is maar de vraag. Ik denk het niet eigenlijk.

4 likes

Ik heb dat ook een tijdje gedaan en vond het echt zo leuk, voelde me altijd net een schildpad met die band om, maar idd succes morgen :joy:

2 likes

Ben helemaal geinspireerd door een podcast met David Goggins en ga wat extremere sportieve doelen zetten. Vandaag ook 3x wezen sporten echt heel nice

3 likes

Het was vandaag +30 graden, pas wel goed op jezelf.

4 likes

De wekker stond erg vroeg :grin:

Als je m kwijt wilt heb ik wel interesse :joy:

3 likes

En vergeet niet dat rust en herstel ook heel belangrijk is voor je lijf @Teenslipper. Ik weet niet wat je doet voor sport maar 3x per dag op zo’n hete dag klinkt niet supergezond

7 likes

In de deken, haar vriend of de temperatuur in huis?

11 likes

Op mijn werk werk ik veel met lorum ipsum. Ik probeer hem steeds een beetje meer uit mijn hoofd te leren. #kansloos

13 likes

Helaas :joy:
@Spaarlamp de enige andere gek die in een hittegolf niet zonder deken op een bank kan zitten moet mijn soulmate wel zijn

5 likes

Nee of de mijne! Zonder dekentje zit ik niet lekker op de bank

8 likes

Lorem ipsum dolor set ami wilde ik zeggen, maar volgens Google zit ik er na een paar woorden alweer naast. Terwijl ik er ook jaren mee heb gewerkt!

Ik zag laatst op Insta een of ander ezelsbruggetje om PI te onthouden. Daarmee kom ik niet verder dan 3,14 als ik dat überhaupt al goed heb.

Ik gebruik zelf Alpecin omdat ik mezelf heb aangepraat dat mijn haar dun is (ik heb veel kruinen) maar dat is niet het geval zegt de kapper. De shampoo verkoelt mijn hoofd en het zorgt ervoor dat mijn haar meeega snel groeit. Maar of er nieuwe haren komen… geen idee.

Het is trouwens ook een lekkere shampoo dus ik blijf hem ook gebruilen. Ookal doet het niets, haha. Schuimt ook lekker

1 like

Vanavond gedouched maar mijn haar niet gewassen want geen zin en gedoe maar zie nu dat het toch wel te vet is dus nu moet ik het alsnog wassen✨

2 likes