Wat je even kwijt wil #61

Ik ben echt lekker bezig met sporten en vind het jammer dat ik na volgende week weer aan het werk moet. Vind werk maar afleidend en ik wil me richten op sporten. Helaas werkt het volwassen leven niet zo. Nooit gedacht dat ik sporten zo leuk zou vinden, maar ben echt een beetje verliefd geworden op deze sport.

1 like

wat voor sport doe je? Fijn dat je zo in de flow zit!

2 likes

Sinds begin dit jaar doe ik aan kickboksen! Echt heel leuk.

Hier voor vond ik sport echt niks, dus het verbaast mijzelf nog wel eens dat ik dit zo ontzettend leuk vind. En het is ook nog eens vrij intensief.

7 likes

Ik moest mijn hondje nog uitlaten dus dat zat er niet in helaas, haha.

1 like

Mijn kind zit bij de buurvouw in het zwembad, en ik lig lekker op mijn bedje wat te scrollen op mijn telefoon en een boek te lezen. Goede eerste vakantie dag :ok_hand:

18 likes

Allemaal muggen?

1 like

Nee een vlieg met een mes.

Godver door jou las ik steek insecten ipv steek incidenten

2 likes

Ben door de verhuizing mn korte broekjes kwijt voor onder een jurk ivm schurende dijen.
Nu een sportbroekje eronder maar de split is wat hoger dan gedacht dus adidas strepen zijn te zien.
Heel charmant onder een lange zwarte jurk.

En heb ook lompe gympen eronder omdat al mn zomerschoenen ook ergens in dozen zitten.
Straks maar nieuwe kopen of in de opslag zoeken.

1 like

Een vriendin van me heeft hier ook altijd last van en zij zei laatst dat ze iets had gekocht dat heel goed hielp, volgens mij heette het iets van megababe? Iets met babe. Het is een stick die je dan op je benen smeert zeg maar en dat schijnt dan heel goed te helpen

3 likes

Doe ik ook en ik ben nu geblesseerd en dat vind ik ook helemaal kut :sob:

Diverse forumleden zijn fan van de broekjes van de action. Misschien daar eens kijken.

1 like

Ah klote! Heb je een heftige blessure? En kun/mag je helemaal niks of kun je wel nog bokszaktrainingen doen? Hopelijk mag je snel weer!

1 like

Ik doe eigenlijk alleen zaktrainen haha
En heb mezelf geblesseerd verklaard, want heb al een tijdje last van mn knokkels aan 1 hand. Afgelopen week was ik 2 dagen achter elkaar en de 2e dag kon ik niks met die hand omdat zowel stoten als hoeken pijn deed. Dus heb nu besloten maar ff niet te gaan tot na mijn vakantie.
Maar ik zat er net lekker in, ook ondanks t warme weer

2 likes

Hmmm. Heb je wel goede bandage en voldoende bescherming in je handschoenen? Of buiten sport je blessure opgelopen?

Anyway, goed dat je even een break neemt!

1 like

Ongevraagde tip maar mocht je bij een decathlon in de buurt wonen, hun antischuurcreme werkt ook top tegen het schuren van je bovenbenen.

6 likes

Dejavu haha precies dit gesprek werd in het topic van dames met een maatje meer gevoerd haha

2 likes

Ja heb wel bandage, al jaren dezelfde. Maar kan ook niet helemaal plaatsen waar dit gebeurd is, want ik weet niet precies wanneer het nou echt begon.
Nouja ik hoop gewoon dat het na mijn vakantie beter is.

4 likes

Had van die dubbele waterijsjes gekocht want zin in, maar ze zijn veel kleiner dan vroeger? Of waren ze altijd al zo klein? :sob:

Heb nu wel een excuus om gewoon 2 (4?) in een keer op te eten.

15 likes

Ik heb deze vorige zomer nog gekocht en toen waren ze een stuk groter.

2 likes

Ze zijn idd kleiner geworden geloof ik!

Hier nog een leuk verhaaltje over de uitvinder van de dubbellikker

7 likes