Had van die dubbele waterijsjes gekocht want zin in, maar ze zijn veel kleiner dan vroeger? Of waren ze altijd al zo klein?
Heb nu wel een excuus om gewoon 2 (4?) in een keer op te eten.
Had van die dubbele waterijsjes gekocht want zin in, maar ze zijn veel kleiner dan vroeger? Of waren ze altijd al zo klein?
Heb nu wel een excuus om gewoon 2 (4?) in een keer op te eten.
Ik heb deze vorige zomer nog gekocht en toen waren ze een stuk groter.
Ze zijn idd kleiner geworden geloof ik!
Hier nog een leuk verhaaltje over de uitvinder van de dubbellikker
Nostalgie! Wat een feest als je deze niet hoefde te delen maar een āheel ijsjeā kreeg
Oooh ja ik herinner me nu dat ik deze op de naschoolse opvang altijd moest delen. Nu vallen deze ijsjes me nog beter, hahaha.
Kattenbak buiten zetten is een tip die ik vaker hoor, en even een foto in fb groepen of buurtgroepen zetten misschien? Arm beestje
Vriendin met wie ik zou afspreken zegt een halfuur van tevoren af (zonder uitleg), echt een beetje klaar met haar eigenlijk
Dat vind ik ook altijd zo rot. Hopelijk heb je toch nog een fijne avond
Ik vond het altijd nice om een helft uit te wisselen met iemand die een andere smaak had!
Wat maken Nederlanders toch veel herrie (of misschien wonen we gewoon te dicht op elkaar) š«
Hopelijk wel met een goede reden? Wel balen
Is ze inmiddels al terecht?
Slecht geslapen voor mān eerste van drie nachtdiensten. Hopelijk is mān slaapkamer morgenochtend een beetje afgekoeldā¦
En alvast bij allemaal buren aanbellen om te vragen? Zodat ze kunnen helpen met info/zoeken/etc
Wat eng, echt mān nachtmerrie duim heel hard dat ze snel terug is
Ze hadden helaas mijn maat niet. Wel 1 van de hema gekocht dus heb er nu 2.
@Adamas goeie tip, ia wel decathlon hier. Een broekje is soms warm.
@kaneel weleens van een stick gehoord maar nooit geprobeerd.
Ah pff! Zou idd zsm bellen, hoe rot ook. Hopelijk vinden jullie haar snel! Kan ze niet ergens onder de struiken zitten?
Ik trof net in het huis van mijn vriend een urn aan (waarschijnlijk zijn de vorige bewoners hem vergeten?? hopen we)
Haha huh, waar stond het? Ergens achteraf ofzo dan?!
Haha wow! Woont je vriend er al lang?