Wat je even kwijt wil #61

Ik lees dingen best vaak fout. Dan lees ik over een letter heen bijvoorbeeld. Dus pas kwam ik een vrachtwagen met ‘naam’ en dan ‘drankengroothandel’ tegen.
Ik las dus: drakengroothandel :sweat_smile: Zou wel interessanter zijn dan een drankengroothandel trouwens. Waande me al helemaal als Danaerys met haar draken.

13 likes

Op 1 dag he :joy:

2 likes

Geen idee waarom maar ik vond het gisteren het allerbeste moment om mijn achtertuin onkruidvrij te maken en nu heb ik mega spierpijn in mijn nek en schouders :joy:

1 like

Best grappig met @LastYoungRenegade haar opmerking erboven.

4 likes

ik doe speciaal de moeite om te komen werken vandaag ipv thuis te blijven met mijn problemen en nu is er niets te doen :upside_down_face:

4 likes

Ik heb opeens een random throwback naar die keer dat ik op voorhand vegetarisch had aangevraagd bij een visrestaurant (familiediner) en ik ter plekke 2 mozarella bollen (gewoon echt bollen op m’n bord) met wat karige groenten kreeg :joy::joy: kan toch niet man hahahh
Denk dat dat nu 5 jaar geleden is maar da’s toch een van de raarste dingen die ik gekregen heb in mijn vegetarisch bestaan

23 likes

Hahahahahaha ieuw

3 likes

Minoxidil lotion schijnt ook bij sommige te helpen . Het zorgt voor minder haarverlies en ook voor haargroei. Misschien is dat iets om te proberen?

3 likes

Ik werk vandaag nog en dan heb ik 3 weken vakantie, maar zo aan het lamballen. Had allang klaar kunnen zijn :joy:

1 like

jouw klanten hebben toch tijd zat!

39 likes

Haha ja die heb ik zeker. :crocodile: Voor die onzinnige recepten die naar jullie moeten zijn ze idd ook zeer geschikt, al hoort VGZ en consorten ze natuurlijk eigenlijk te zien.

3 likes

Ik heb gister mn wenkbrauwen iets te donker en dik geverfd en ik zie er ZO boos uit. Iedereen die ik tegenkom kijkt me verschrikt aan.

6 likes

Ik wil zwemmen, maar ik wil niet alleen en heb geen mensen in de buurt die mee willen/mee kunnen in de buurt :disappointed: En verder is het de tijd van de maand is en ben ik verdrietig om niets.

4 likes

Op mijn route naar huis hangt er ergens een bord met ‘weg met dit pedokabinet’.
Ik heb zaterdag avonddienst en ga het bordje eraf slopen.
Overdag doe ik niet ivm de drukte van de weg.

Het is jammer dat het bordje met ‘the great reset is vewoesting van ons land en cultuur’ te hoog hangt, anders had ik die er ook af gesloopt

10 likes

baat rutte nu ook al een pizzeria uit? ik denk dat ze die politici meer loon moeten uitkeren :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik heb na morgen (Eindelijk) twee weken verlof en ik heb nu al zoiets.

3 likes

Google ‘kat’ en enjoy :paw_prints:

13 likes

Bij hond heeft Google het ook 🥹

5 likes

Haha daar heb je gelijk in :joy:

Maar nu kan ik eindelijk zeggen: IK HEB VAKANTIE :love_you_gesture:

16 likes

Ik heb een bruiloft binnenkort zónder vega hoofdgerecht opties. Is toch niet meer van deze tijd?!

10 likes