Wat je even kwijt wil #61

Wel jammer dat ik geen zonnebrilhoofd heb :frowning:

1 like

Ik vind mn neus dus echt het lelijkste deel van mn gezicht en hij is ook relatief gewoon wel breed, dus heb altijd het idee dat dat alleen maar geaccentueerd wordt met een zonnebril :sweat_smile:
Heb allerlei modellen wel geprobeerd maar vind ze me dus allemaal lelijker maken eigenlijk. Mn ogen/wenkbrauwen zijn het goede deel van mn gezicht en die zie je dan natuurlijk juist niet meer haha

1 like

Mijn vriend probeerde te bedenken wat het Nederlandse woord voor night cream zou zijn en zei toen ‘nachtsaus’ :joy: ik zit er nu weer om te lachen, lekker nachtsaus op je smoel smeren voor je naar bed gaat :joy:

52 likes

Vergeet niet je telefoon uit te zetten!

Dan hebben wij ook rust hier.

3 likes

huh?

13 likes

Ja, het was een grapje. Maar toen bedacht ik me dat het @Shadina is en het vast niet goed zou vallen :rofl:

3 likes

Ik heb gisteren zo ontzettend lang in het bubbelbad gelegen in het hotel, terwijl ik bijna twee flessen cava heb opgedronken (en dus best wel dronken ook was) En omg ik heb gewoon whirlpool whiplash. Mijn schouders, nek en armen zijn echt helemaal naar de klote van het liggen in dat bad ,:rofl: Ik werd ook echt helemaal gebroken wakker haha. Nou ja mijn bougie Jeff bezos weekend is weer over. Nu weer terug naar mijn zweterige , airco en bubbelbadloze bestaan :sob:

33 likes

Deze reactie maakt het er ook niet beter op?

51 likes

Gisteravond zijn we met vrienden gaan uit eten en het was zooo chill maar damn die wespen waren echt kut. En zodra het eten op tafel verscheen kwamen er ook vet veel vliegen waardoor ik steeds schrok want bang dat het wespen waren.

2 likes

Nou precies dit dus. Ik had deze grap letterlijk tegen ieder ander gemaakt die dit postte. Maar toen ik zag dat ik op jou reageerde dacht ik al dat je boos zou worden. Maar was te laat om het weg te halen.

1 like

Hahaha ik moet altijd zo lachen als iemand denkt dat lula iets persoonlijks tegen haar heeft.
Schat voel je niet speciaal ze haat ons allemaal.

23 likes

Mascara smelt gewoon van mn wimpers haha. Wat een hel

2 likes

Ik ga morgen voor het eerst sinds tien+ jaar weereens meer dan een week op vakantie. Ik vind twee weken echt lang! Heb er wel echt zin in, Berlijnse zomer. :heart:

32 likes

Ik ben op vakantie en voel me zelfverzekerder dan ooit in bikini, cropped tops en korte jurkjes.
Lang leve ouder worden en het showen van alle lichamen op social media :clap:t3:

71 likes

Ik zit buiten in de schaduw met een ventilator, wat een life hack om dat ding buiten te zetten. Heeerlie.

3 likes

Ik haat ook iedereen, maar ik krijg dan een ban. :sob:

22 likes

ja eigenlijk wilt ze gewoon iederen bannen maar ze verdient teveel tonnen door die forum die ze deelt met @Nescio natuurlijk

7 likes

Dat ik als 36 jarige de zesde ziekte heb gekregen (aka een kinderziekte) top dit…

1 like

Verhuizen is stressvolll :mad: Hopelijk is het na dit weekend voorbij

3 likes

Lekker in m’n bikini op balkon af en toe zwaaien naar de bejaarden in het tehuis aan de overkant :wave:

6 likes