Wat je even kwijt wil #61

Shit, de zak popcorn leeggevreten die ik m’n kind morgen mee wilde geven. Sukkel. Ik dacht; zit nog vet veel in, dus kan wel. Maar nu is die zak zo goed als leeg… :woman_facepalming:t3:

6 likes

Eerlijk dit zou mij ook keer op keer overkomen, ik laat nu al niks over voor mijn vriend. Echt erg die bodemdrift van me, die begint al zodra een snack net de drempel over is na het boodschappen doen. :sweat_smile:

2 likes

Ik ben met mijn vriend gaan eten in een restaurant achter ons huis met de app van de babyfoon aan op mn telefoon en voelde me echt een bad mom maar het was echt chill :man_dancing:t3:

42 likes

Het is hier binnen nog 29 graden en m’n onderburen geven op de galerij een verjaardagsfeestje dus ik moet het raam + ventilatie dicht doen om te kunnen slapen. Pray for me

4 likes

29 likes

Ik heb zin in een lekker kaasplankje en in goeie tiramisu

3 likes

Haha love it dat je dat gewoon hier durft te vertellen :grinning:

4 likes

Er zat echt een ziek dikke spin hier en ik heb het er warm en koud tegelijk van. Zweet er helemaal van en ik voel alles kriebelen. Hij is nu weg, maar hij zat in de slaapkamer en ik ga mijn bed in het midden zetten. No way dat ik ooit nog met het hoofdeinde tegen de muur slaap

3 likes

Graag ook zonnebriltips

1 like

Hahaha ik liep een keer een club in waar iedereen een zonnebril op had en ik tegen een vriendin ‘wow iedereen ziet er echt cool uit’ en zij van ‘nee slome iedereen zit aan de drugs’

47 likes

Ahh ik wou ook zelf een tip geven over de bril waar ik de meeste complimenten ooit over heb gehad maar ik zie dat ie niet meer op voorraad is (anders had ik sws een backup gehaald)

En ik heb echt GEEN brillenhoofd meer een soort kinderkoppie

5 likes

Wow ik werd gisteravond ineens zo beroerd. Echt vreselijke hoofdpijn dus ben direct gaan slapen met 2 paracetamol. Toen ik vanmorgen wakker werd was het niet beter en heb ik duizelig mijn moeder gebeld. Moest de hond uitlaten dus wilde wel iemand aan de lijn hebben voor de zekerheid. Nouja dat ging wel, daarna weer op bed gelegen tot 18:00 en toen ben ik opgestaan en heb ik een rijstwafel gegeten. Werd ik me daar ziek! Heb mezelf op de grond laten vallen want ik zag echt helemaal niks meer en ben naar het toilet gekropen. Had echt koud zweet, duizelingen, verhoogd hartslag en kreeg het benauwd. Toen is mijn stiefvader me op komen halen en heb ik bij hun voor de ventilator gezeten.

Maar holy shit, ik dacht echt dat mijn laatste uur was geslagen. Het gaat nu weer en ben ook weer thuis maar :fearful:

9 likes

Hahaa ik love juist 70s brillen en ik denk dat dat goed bij mijn vibe past maar ik zal eens wat van dit soort modellen proberen!! Wil jij me dan een go or no go geven via insta want ik ben onzeker en draag geen sieraden behalve zilveren piercingringen

2 likes

Jaa klopt ik doe ‘m zelfs in de AH af omdat het ongepast voelt :joy: het is een te fashion bril ofzo

En doe ik :heart::heart:

2 likes

Van die zomer avonden dat je van terras naar terras gaat, eten op het terras en nu weer door naar het volgende terras.
Heerlijk :smiling_face_with_three_hearts::clinking_glasses:

24 likes

Wel eens iemand gesproken die binnen met zn zonnebril op stond. Die zei ‘ik heb t gevoel dat iedereen zo naar me kijkt’ ja ik zeg je staat op een nachtfeest binnen met een zonnebril op, wat verwacht je? Zegt ie op zo’n samenzweerderig toontje, alsof ie zojuist het wiel had uitgevonden, ‘ja maar met een zonnebril op, zien ze niet dat ik terugkijk’

Ja oke is goed man :+1::+1::+1:

7 likes

Flashbacks naar op schoolreisje gaan vroeger, had dan altijd de avond van tevoren m’n tas al gepakt inclusief zak snoep of drop, en die tas stond dan op mijn kamer. En dan kon ik me natuurlijk ook nooit inhouden en was het snoep al bijna op voor ik goed en wel op pad was :smiling_face_with_tear:

10 likes

Ik heb vanavond teveel verschillende soorten wijn op en ik lig nu al katerig in bed. Nooit meer (as if)

4 likes

Super dankje! Ik ben op vakantie en zijn hier veel processies. En het enige wat ik steeds hoor is prozassie

5 likes

Vandaag weer lekker varen, zonnen, zwemmen en genieten​:smiling_face_with_three_hearts::sunny:

7 likes