Dit doe ik het allerliefst na het douchen. Handdoek omslaan en even op bed gaan liggen om te drogen aan de lucht! Echt zo chill!
Jaa, 21 graden hier, zo lekker na die warme dagen!
Ik droom soms nog steeds van de clip van Jennifer Lopez waar ze een soort mega föhns aan de muur had om op te drogen na het douchen. Lijkt me vet chil in de winter.
Mijn handdoeken zijn zo kort die kan ik niet omslaan. Krijg je dan geen natte plekken op je bed?
Ik had vroeger een vriendin en die deed haar badjas meteen aan na het douchen en ging dan Ăn bed liggen
Stuur hier even wat heen
Met badjas op bed gaan liggen doe ik ook als ik echt lui ben.
Nee, alles is voor flopsy
Ik droog me wel een beetje af en föhn eerst mijn haar voor ik op bed ga liggen. Ben dan ook niet meer zeiknat dus haha
Ik wil in een wereld leven waarin er standaard een soort lichaamsföhn ingebouwd zit in de douchecabine. Het liefst ook met bodylotionsprayfunctie er achteraan.
Toen ik mân wekker zette was ik blijkbaar in de war met op welk kantoor ik vandaag zou zitten want ik heb m te vroeg gezet. Had nu nog kunnen slapen
Vorige maand gestopt met een baan waarbij ik (lelijke en warme) werkkleding en stevig schoeisel moest dragen, en begonnen met een kantoorbaan. Zo genieten dat ik vandaag gewoon kan gaan werken in mn nieuwe lievelings jurkje met hakken eronder .
Er stond vannacht een hele politiepatrouille onder mijn raam, 3 autoâs met zwaailichten alles. Omdat 3 studenten na de eerste avond introductieweek aan t âstoeienâ waren en een voorbijganger dacht dat ze iemand doodsloegen? ben blij als ik deze stad uit kan, klaar mee
Ik zag een egeltje vanochtend
Is âstoeienâ seks?
Nee. Zij noemden het stoeien en het leek op vechten, kennelijk.
Ja stoeien lijkt op/is speels vechten, maar dat is niet de variant waar je aan denkt bij volwassenenâŠ
Maar in de context van het verhaal van @the.rebel.club zou stoeien toch geen seks zijn? Ze heeft het erover dat er werd gedacht dat iemand werd doodgeslagen en daarom de politie kwam.
Zou niet de eerste keer zijn dat de politie op een melding van huiselijk geweld afgaat en seksende mensen aantreft.
Dit was op straat
Ja dat is een beetje onnozel van me
De aanhalingstekens om stoeien deden me twijfelen.