Ik vind miniature cooking zo’n vreemd concept. Wie heeft hier nou zin in?!
Edit: oh t is een linkje naar een Instagram reel maar hij doet het niet. Ach, dit geeft de sfeer ook wel weer…
Ik vind miniature cooking zo’n vreemd concept. Wie heeft hier nou zin in?!
Edit: oh t is een linkje naar een Instagram reel maar hij doet het niet. Ach, dit geeft de sfeer ook wel weer…
Dit lijkt mij wel een perfecte lockdown hobby
Het is een beetje spelen voor volwassenen. Miniatuur poppenhuizen en dan echt kunnen koken daarin /daarvoor.
Oh I love it juist haha. Zo heerlijk kneuterig ziet het eruit en het slaat idd helemaal nergens op maar dat maakt het juist zo leuk
Hoe kunnen mensen met dit weer met los haar lopen, ik heb echt zo’n vieze natte plak bende in m’n nek zitten.
Vriend en ik zouden volgende maand nog een weekje op vakantie gaan maar hadden nog niks geboekt. Nu heb ik voorgesteld om dat ook niet meer te doen, deels omdat het echt slimmer is om het geld op te sparen en deels omdat ik gewoon echt een beetje uitkijk naar de herfst en helemaal geen zin meer heb in nog een zonvakantie.
Tot vorig jaar was de zomer verreweg mijn favoriete seizoen en kon ik het hele jaar wel op vakantie zijn, wat is er met mij gebeurd.
Ik was echt even vergeten hoeveel werk je koffers pakken voor vakantie is👀
Volgensmij is het luchtalarm hier tegenover een beetje kapot ofzo?! Hoor de laatste tijd wel vaker ineens een geluid er uit komen voor een seconde. Maar eerst was dat gewoon afentoe, nu heb ik het al 2x gehoord het afgelopen uur. Schrik me kapot de hele tijd.
Een zielig dun bosje fijn haar hebben is de truc
Hè dan woon ik bij jou in de buurt, ik ben me net ook 2 keer doodgeschrokken! Precies zo’n luchtalarm geluid maar dan heel kort ja
En nog erger, alles weer wassen en opbergen als je thuis komt
Ik had drie dagen om even flink te studeren voor een tentamen maar heb door de warmte niets voor elkaar gekregen. Nu ben ik gestresst, moe en enorm emotioneel labiel
Vandaag heb ik taart gejat van werk. Er was zoveel over dus heb wat stukken in mn broodtrommel gedaan.
Ughh, ben zo klaar met de warmte kom maar door met de regen.
Dit gebeurde vrijdag maar moest er net weer om lachen dus ik wil het toch ff kwijt
Normaal en zeker met heet weer kom je natuurlijk best vaak gekkies/junkies/Wappies tegen in de stad die iets van je willen, hoort er bij en heeft ook wel z’n charme ook.
Nou lag ik vrijdag met vriend aan het water, aan een kanaal(tje) helemaal aan het einde van een sluisachtigiets en na ons was alleen maar water voor een lang stuk, geen trappetjes of iets. Wij gewoon praten etc, ineens een stem “ik kom de boodschap van God brengen”, uit het niets verschijnt zo’n dorpsgek type, midden voor ons in het kanaal, helemaal van Loetje getikt, duidelijk aan de drugs, heel wausverhaal.
Maar vond het zo fascinerend want hij was er ineens, dus hij had echt een tering lang stuk moeten zwemmen, en gewoon dat je zelfs in het kanaal nog wappies hebt, maakte echt m’n dag.
Weet je zeker dat hij niet kwam aanlopen over het water
Mijn moeder had vandaag echo en de tumor lijkt al een halve cm geslonken te zijn
Ja dit! En we hadden ons voorgenomen om dit meteen te doen. Maar we komen straks terug van het vliegveld en gaan dan meteen met de bus door naar spa formule 1 dus meteen opruimen word hem niet
Oke ik ben nu terug van kamperen en wil hier nog op terugkomen: onze reservering stond gewoon nog(terwijl de aanbetaling eind juni al terug gestort is). Bij aankomst dus aangegeven dat de aanbetaling terug gestort was maar volgens hen was het volledige bedrag toch echt betaald en zou ik het wel horen als dat niet zo was.
Dus een goedkope vakantie gehad! oh en blootcamperen vond ik echt super fijn!