…maar wat voor soort taart?
Allemaal verschillende stukken vlaai.
Over 3 weken ga ik interrailen met mijn vriend naar Slovenië en oh man ik kijk er zo naar uit! We gaan wild kamperen en ik vind het wel wat spannend, want ik moet nog een deftige slaapmatras en slaapzak kopen. Diegene die ik nu heb… houden me totaal niet warm en ik heb snel koud.
Maar wat kijk ik uit naar de rust en natuur!!!
Whoot regen en onweer
Ik moest nog aan je denken vandaag, maar ik weet niet meer waarom. En ik dacht echt: ow dit moet soy horen
Ja nu wil ik t weten ook.
Er was op de radio een item dat je na het douchen niet meteen moet afdrogen om zweten te voorkomen. Je kunt beter aan de lucht drogen of nat voor de ventilator gaan staan. Dit was het haha
Dit doe ik het allerliefst na het douchen. Handdoek omslaan en even op bed gaan liggen om te drogen aan de lucht! Echt zo chill!
Jaa, 21 graden hier, zo lekker na die warme dagen!
Ik droom soms nog steeds van de clip van Jennifer Lopez waar ze een soort mega föhns aan de muur had om op te drogen na het douchen. Lijkt me vet chil in de winter.
Mijn handdoeken zijn zo kort die kan ik niet omslaan. Krijg je dan geen natte plekken op je bed?
Ik had vroeger een vriendin en die deed haar badjas meteen aan na het douchen en ging dan ín bed liggen
Stuur hier even wat heen
Met badjas op bed gaan liggen doe ik ook als ik echt lui ben.
Nee, alles is voor flopsy
Ik droog me wel een beetje af en föhn eerst mijn haar voor ik op bed ga liggen. Ben dan ook niet meer zeiknat dus haha
Ik wil in een wereld leven waarin er standaard een soort lichaamsföhn ingebouwd zit in de douchecabine. Het liefst ook met bodylotionsprayfunctie er achteraan.
Toen ik m’n wekker zette was ik blijkbaar in de war met op welk kantoor ik vandaag zou zitten want ik heb m te vroeg gezet. Had nu nog kunnen slapen
Vorige maand gestopt met een baan waarbij ik (lelijke en warme) werkkleding en stevig schoeisel moest dragen, en begonnen met een kantoorbaan. Zo genieten dat ik vandaag gewoon kan gaan werken in mn nieuwe lievelings jurkje met hakken eronder .