Wat je even kwijt wil #61

Ik had in de auto vanuit werk even een mental breakdown en heb 30 minuten lopen janken. Ik voelde me een slechte dochter, een slechte hulpverlener, een slechte collega, een slechte vriendin & slecht voor mezelf. Toen kwam ik thuis en was ik inmiddels weer wat rustiger gestemd en toen zat daar mijn kat en toen voelde ik me ook nog eens een slechte poezenmoeder en toen begon het gejank weer :upside_down_face:

15 likes

Ik ben klaar wakker want het onweert hier al een halfuur boven mijn huis. Alsof de hel losbreekt. En mijn huisgenoten slapen overal doorheen. Hoe dan?!

2 likes

ik dacht yes eindelijk weer eens meer dan 5 uur slapen nu ik mn nieuwe bed binnen heb
staat ineens de fucking politie om 6u in mn bek te schijnen omdat er iemand in mn woning zou zijn :sweat_smile: ja IK lulhoofd en ik wil slapen
(ze moesten een straat verderop zijn)
hello adrenaline my old friend

34 likes

om 6:02 van huis vertrokken, om 6:35 al door de bag drop en security heen, schiphol could never

25 likes

Haha toevallig! Ja echt jammer als iemand in eerste instantie zo leuk lijkt maar allemaal dit soort dingen blijkt te denken.

2 likes

Heb vandaag mijn eerste werkdag na een aantal weken vakantie en ik heb maximaal twee uur slaap gehad. En ik heb ook nog teamuitje vandaag, dus het is een lange dag én ik moet sociaal zijn, wat niet altijd mijn ding is. Is het al vanavond?

6 likes

Ik vind dus het scherm van de iPhone op z’n minst fel nog te fel in de ochtend🥲

11 likes

Huh wtf, heb je niks gemerkt van dat ze de deur open braken ofzo? Hoe zijn ze binnen gekomen

2 likes

Ze kan toch de deur hebben opengedaan en dat ze toen een zaklamp in haar gezicht schenen…

1 like

Ik dacht misschien door t raam. Om te kijken of er iemand was. Ik denk dat als er een inbreker zou zijn dat ze dan niet eerst vrolijk aanbellen.

1 like

Das dan weer een heel ander verhaal want ze woont niet op de begane grond

1 like

Ik ben echt nog niet wakker, ik las echt ‘in mn bek te schijten’. :anguished:

7 likes

Je kunt het witpunt lager zetten. Ik heb dit als automatische handeling in m’n menuutje staan, dan wordt het allemaal nog wat zachter. Mega fijn ook voor savonds!

voorbeeld

Tweede icoontje!

5 likes

Oh ik las het als dat er een agent naast dr bed stond met een zaklamp in dr gezicht :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ohhh wat een goede tip, maar wanneer ik het in mijn menu zet dan kan ik alleen de kleuren omdraaien? Via instellingen kan ik het wel handmatig aanpassen, of doe jij dit ook zo?

4 likes

Oh shit nee, bij mij staat er meteen witpunt… heb dat heel lang geleden een keer ingesteld, zit even te zoeken of ik het kan vinden!

2 likes

Maakt het wel spannender.

4 likes

ja het was wat @Banananana zei

3 likes

Het is me gelukt! Ben heel blij met jouw tip. Dankjewel!

2 likes

Ik heb bij toegankelijkheid → activeringsknop de optie verminder witpunt ingeschakeld. Met 3 keer de zijknop gebruiken gaat je helderheid dan nog een suk naar beneden, dan zou ie donker genoeg moeten zijn!

Edit: Oke spuit elf

3 likes