Er stond vannacht een hele politiepatrouille onder mijn raam, 3 auto’s met zwaailichten alles. Omdat 3 studenten na de eerste avond introductieweek aan t ‘stoeien’ waren en een voorbijganger dacht dat ze iemand doodsloegen? ben blij als ik deze stad uit kan, klaar mee
Ik zag een egeltje vanochtend
Is “stoeien” seks?
Nee. Zij noemden het stoeien en het leek op vechten, kennelijk.
Ja stoeien lijkt op/is speels vechten, maar dat is niet de variant waar je aan denkt bij volwassenen…
Maar in de context van het verhaal van @the.rebel.club zou stoeien toch geen seks zijn? Ze heeft het erover dat er werd gedacht dat iemand werd doodgeslagen en daarom de politie kwam.
Zou niet de eerste keer zijn dat de politie op een melding van huiselijk geweld afgaat en seksende mensen aantreft.
Dit was op straat
Ja dat is een beetje onnozel van me
De aanhalingstekens om stoeien deden me twijfelen.
Wat een goed idee! Vooral de bodylotion, want ik haat mezelf insmeren
dit verhaal, wat een wild ride
over het ontstaan van de zin houston we have a problem
Ik heb Rollercoaster tycoon classic gekocht en ik had het beter niet kunnen doen want het is net zo verslavend als toen ik 10 was. heb 1 boze gast al laten verdrinken. Nu nog een achtbaan bouwen waarvan je weet dat die gaat crashen.
Verhuisdag morgen sleutel inleveren. Tijd voor een nieuw hoofdstuk
Sla even een random blad open. De eerste parfum die je daar in ziet word je nieuwe favo.
Voor de liefhebbers van Friends… Google naar ‘Friends Ross’ en klik 4x op het bankje
Ik was vroeger echt fan van een australische groep jongens en ben echt naar verschillende landen geweest om naar hun “concerten” te gaan. Ze hebben toen vrij snel een punt achter hun youtube account gezet en zijn gestopt met alles. Ik volg ze nog instagram maar wat ik zo leuk vind is dat ze nog zo toegangkelijk zijn. Soms volgt er een gesprekje na het liken van een story op IG en dan denk ik ook van jeetje, als 13 jarige negativ dit had geweten zou ze helemaal gek zijn geworden van blijheid Echt leuk om daar nu als volwassene op terug te kijken.
Dit werkt ook voor de andere personages.
Had ik gezien idd, maar vond die van Ross het leukst
Yess de starbucks heeft weer pink drink
Omg zo lief ze maakte perongeluk een verkeerde en nu heb ik een extra gratis drankje
Hoe beviel het naaktkamperen? Hadden jullie dat al vaker gedaan? Ik zie het ook zitten (zie ook wel nadelen hoor) maar mijn vriend helemaal niet, hij wil vooral niet de hele tijd naar andere naakte mensen hoeven kijken.