Wat je even kwijt wil #61

Ik lig op bed in m’n pyjama te Netflixen zonder een dekbed ofzo over en krijg het zowaar een beetje fris, love it :hugs:

7 likes

Bij een lame quiz show wordt net gevraagd wat de officiële naam vd piepjes test is. Bijna iedereen dacht de Cooper test (ik ook!). Maar het is de Shuttle run test… huh

3 likes

Nee in 12 minuten zo ver mogelijk rennen blijkbaar. Ik zit die domme quiz ook te kijken namelijk en moest ook opzoeken wat wat ook alweer precies was

6 likes

Ik maakte gebruik van mijn astma diagnose en moest ineens mijn puffer vaak gebruiken :rofl:

3 likes

5 rondjes rond t voetbalveld voor de meisjes geloof ik, als jongen moest je altijd meer

@Hippe_kikker ik was een half jaar ervoor geopereerd aan mn oor. De cooper test kon ik daardoor helaas ook niet afleggen, net als balsporten met hoogvliegende ballen die ik kut vond. Trefbal lukte wonderbaarlijk wel :laughing:

2 likes

Ik was die ene die helemaal stukging en alleen maar de hele tijd tegen mezelf zei dat ik absoluut niet die ene wilde zijn die ging janken (gelukkig niet gedaan). Ik denk dat ik altijd een petty 5,5 heb gekregen. Wat een marteling die middelbare school

7 likes

Oh ik was hier altijd veel te fanatiek in. Heel irritant dat er altijd één jongen in mijn klas sneller was dan ik.
Shuttle test was ik wel de beste. Toen ik al van school af was hoorde ik van een jongere leerling dat het record nog steeds op mijn naam stond.
Haha zo trots nog altijd

10 likes

Wow is dit de nieuwe citoscore :joy:

40 likes

Maar IK… had altijd een verstuikte enkel dus kon eeeecht niet meedoen auw auw

5 likes

Wij moesten 5,8 km in 45 minuten lopen, over de openbare weg. Toen had ik onderweg een lift gekregen van een vriendin uit een ander jaar op de fiets EN TOEN WAS IK ALSNOG TE LAAT.

Bleef ook zitten in het jaar dat je ‘m moest doen, plus als je ‘m niet haalde moest je ‘m herkansen dus ik heb 4x dat kuteind moeten lopen echt hel op aarde das gewoon 23,2 km gelopen om uiteindelijk alsnog een onvoldoende te halen.

25 likes

Kom jij zoveel Nederlanders tegen die dat spreken ja?

4 likes

Oeps, er is brand in het bedrijf dat schuin tegenover mijn werk ligt en we zijn vergeten het raam te sluiten. Hopelijk is het iemand anders opgevallen en zijn de ramen alsnog dicht gemaakt.

Af en toe is opscheppen is zo lekker!

11 likes

Ik vind het eigenlijk zo iets raars dat je cijfers krijgt voor je conditie terwijl er precies 0 seconde aandacht aan het opbouwen van die conditie werd besteed

89 likes

In de hoofden van die mensen: ja :grimacing: in de praktijk: 100% nee.

2 likes

He echt zo bizar, vanuit het niks was er opeens heel sterk een soort mannenparfumgeur te ruiken in onze woonkamer. Mijn vriend rook het ook maar we hebben echt geen idee wat het zou kunnen zijn en waar het vandaan zou moeten komen. Echt een mindfuck, echt zo’n walm die je ruikt als iemand net een kamer is binnengelopen, alleen is er niemand hier. Ik denk dat we een sterk ruikende geest in huis hebben

16 likes

Dit was altijd mijn kans om mijn gym-cijfer een beetje op te krikken.

Was dat verre fietsen naar de middelbare toch ergens goed voor (top-conditie)

Hahahaha

3 likes

Trauma’s

Ik vind het heel gek dat ik meerdere dromen heb gehad over de middelbare. Maar dat gym nooit in een nachtmerry is voorgekomen. Ik snap nirt hoe ik die ellende heb overleefd en blijkbaar ook die traumas heb verwerkt.

3 likes

Zit nu op net 5 de documentaire kijken van Gabby Petito:De moord die de wereld in haar greep hield. Vindt zulke dingen best intressant, maar heb ook zoveel vragen, vooral de grote vraag. Waarom doe/heb je dat gedaan? Krijg er gewoon kippenvel van.

2 likes