Wat kut. Hopelijk zien haar volgers en andere cliënten nu ook hoe onprofessioneel en slecht ze is.
Wtf? Deel dat account is.
Misschien kunnen we iets.
Het is niet meteen nodig om weer een georganiseerde FF attack te plannen hoor. Zoiets komt ook op organische manieren wel aan t licht.
NEE IN DE FIK MET DIE VROUW.
Nee geintje het lijkt me ook niet echt werken als wij er nu wat van zeggen want dan kan t voor die vrouw voelen alsof @California haar vriendinnen op haar af heeft gestuurd. En ik denk niet dat de boodschap dan binnen komt
Ja precies en wij kennen haar verder ook helemaal niet. Ik zou wel een support comment en like achterlaten als @California er zelf besluit een post aan te wijden op de socials maar ik vind dat zo’n berichtje sturen al heel wat is.
Bij dat soort mensen komt de boodschap nooit in hun botte harses. Het is ijdele hoop om te denken dat jouw bericht hun het licht heeft laten zien.
Sowieso lijkt het mij niet handig om als diëtist je zo uit te laten. Ik ga ervan uit dat de gros van de mensen die naar een diëtist gaan, een verstoorde relatie met eten hebben. Dan werkt het niet om dik zijn een vorm van verwaarlozing te noemen (dat werkt sowieso niet)
Absoluut, en ook ongegeneerd handen voor m’n ogen en vingers in m’n oren gedaan op spannende stukkies. Was naar The Innocents, goeie film
Ik heb een nieuwe mindfuck unlocked. Ze zeggen altijd ga niet met honger naar de supermarkt maar vandaag ging ik met dorst naar de supermarkt en dat is nog erger want ik kocht echt belachelijk veel soorten drinken waarvan ik dacht “Oh dit lijkt me echt zo verfrissend” en toen ik thuis eenmaal 3 slokken uit een fles ophad keek ik naar de rest wat ik had gekocht en toen realiseerde ik me hoeveel geld ik had uitgegeven terwijl ik met een glas water uit de kraan alles had kunnen voorkomen.
Dus ga nooit met honger of dorst boodschappen doen
Doe geen boodschappen. Bestel ze als je savonds een helder moment hebt haha. (doe ik echt nooit).
‘s avonds heb ik geen helder moment, dan wil ik alleen puddingbroodjes.
Wat kut dat je je zo voelt. Helaas voor mij herkenbaar. Als je een keer je hart wil luchten of gewoon even wil kletsen mag je me altijd dm’en!
Ik weet sowieso niet meer wat een helder moment is nu. Daar zijn al mijn kieren en gaten te plakkerig voor.
Mijn fucking god wat een labiele dag is dit. Volwassen zijn is écht kut soms bah
Ik zal dan wel een echte Nederlander zijn maar nu belt er iemand aan om 20.45 uur onaangekondigd uit het dorp over ons huis (komt een of andere tentoonstelling over). Zit ik hier in badjas met theetje helemaal klaar voor de avond en die vrouw blijft maar lullen.
Heb in plaats van vanillevla perongeluk bananenvla gekocht. Zo teleurgesteld in mezelf.
Maar waarom lijken die verpakkingen zo op elkaar? Kijk dan! En hoezo willen mensen sowieso bananenvla, die shit is echt zo chemisch?
Waarom kopen mensen uberhaubt vla. Gore wannebe pudding.
Vla is mwoah. Zacht en luchtig vla van campina daarentegen…dat spul is echt goddelijk. Kan ik me oprecht misselijk aan eten. Echt, probeer het eens, het zal je wereld veranderen. Lijkt niets op pudding maar gewoon alsof een engeltje over je tong pist.
De vanillevariant dan, obviously.
Probeer je me nou te vergiftigen ?! Hahah
Nou mevrouw, ik ben vlalcoholist