Wat je even kwijt wil #61

Haha ik zie net deze advertentie op 2dehands (Belgische marktplaats)

51 likes

@Botsautobob is dit jouw advertentie

3 likes

Ik heb iemand een keer tegen een paaltje zien fietsen en die mevrouw woonde ertegenover, dus zag ze de hele dag. Zou mij ook kunnen gebeuren, omdat ik het gewoon niet ‘zie’ op dat moment.

1 like

Aaah de negativ van morgenochtend gaat zo blij zijn met de negativ van deze avond. Ik ben met de stofzuiger aan de haal geweest, alle meubels afgenomen, ik heb mijn kleed gereinigd, geswifferd, de muren geswifferd (met een andere swiffer natuurlijk) gedwijld en alle wassen gedaan :dancer::dancer::dancer:

21 likes

Echt ik HOU van Frankrijk. Omdat ik alleen was kreeg ik niet alleen voorrang op de rij (oftewel ik mocht gewoon die hele rij voorbij lopen) maar werd ik ook naast random mensen gezet. Totaal niet van mijn leeftijd maar zo leuk! Een stel wat mijn ouders had kunnen zijn dat op de grens van Frankrijk en Spanje wonen en een oudere Franse man die oorspronkelijk van een eiland ergens kwam. Naast fles chardonay die ik heb opgezopen (bij mijn boeuf de bourguignon, kan eigenlijk niet maar oké) heb ik nog 3 glazen uit zijn fles rode wijn gedronken en heeft ie nog een glas rum voor me besteld haha. Uiteindelijk wou hij mijn gehele rekening (eten + drank) betalen maar sadly had ik die net daarvoor al betaald haha. Wat een top avond weer. Nu zit ik met andere random Fransen cocktails te drinken bij een bar die Nederland helemaal cool vinden.

25 likes

10 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Spiritueel topic

Ik kom net terug van een feestje, welgeteld 2 glazen aperol spritz + één biertje genuttigd wat helemaal verkeerd viel. :expressionless:

Niks meer gewend.

:heart::heart:
Topic is er denk ik nog niet, missçhien wel fijn (sluit graag aan dan)

Gelukkig was nuchtere ik zo slim om te weten dat ik met te veel drank op te lui zou zijn om de lezen in de badkamer uit te doe

5 likes

Dit zijn echt de kleine overwinningen in het leven

Vorige week is hier de trauma heli gekomen omdat iemand tegen zo’n paaltje was gefietst.
Ik kan me zo voorstellen dat ze soms niet gezien worden

5 likes

Dit hadden wij ook, eerste nacht dacht ik echt dat er iets heel mis was (kind ziek ofzo, want klonk ook als overgeven etc) maar dat bleek het kind iedere nacht te doen? Die ouders zeiden snachts ook niks voor ons hoorbaars tegen dat kindje. Overdag waren ze wel lief voor hm. Maar onze buren hebben snachts wel eens tegen hun geroepen dat ze naar hun kind moesten gaan en dat ie stil moest zijn. Zij stonden er langer en dichterbij en werden helemaal gek van dat die ouders snachts niets deden… zouden het dezelfde mensen zijn?

1 like

Als dit voor die ouders dagelijkse kost is dan kan ik me voorstellen dat je op een gegeven moment er niet meer zo snel op reageert, maar doe dat lekker in je eigen huis waar mensen je kind eigenlijk niet horen huilen, of zeg het tegen de mensen om je heen op de camping dat je kindje problemen heeft met slapen ofzo. Nu denkt heel zo’n camping wtf is dit, snap wel dat je er een rot gevoel aan over hebt gehouden.

23 likes

Ik heb wel eens weken niet kunnen lopen, omdat ik bij iemand achterop zat die even geen rekening hield met mijn benen en dacht wel tussen paaltjes door te kunnen

1 like

Omg ik heb kaas, truffelmayo, rucola en cracottes. Love past me die dat gekocht heeft.

22 likes

Hahahaha echt hè. Had een lenzendoosje klaargezet naast mijn bed :clap:

Een paar jaar geleden ben ik vol tegen zo’n paal aangereden met mijn fiets. Ik viel heel hard. Ik heb hem echt niet gezien en vraag me echt af hoe dat kwam. :sweat_smile: Ben wel heel dromerig dus dat zal er mee te maken hebben gehad

1 like

Ik vroeg aan mn moeder of ze misschien een idee had wat ik aan mn vader voor zn verjaardag kan geven. Hij zegt altijd, ik hoef niks ik heb alles al. Toen zei mn moeder, ja geef hem een doos, doe er niks in, en leg er een briefje bij met ‘wat je altijd al wilde hebben.’ Haha wtf ik wist niet dat mn moeder zo flauw kon zijn.

53 likes

Ik ga vandaag ergens lunchen en vanavond uit eten :star_struck:

25 likes

Ik heb hier gister toevallig een aflevering van gezien bij de rijdende rechter. Paaltjes stonden op de stoep maar als je door de bocht zou fietsen merk je ze te laat op. Had ie een bmx-er ingehuurd om te testen of het tot gevaarlijke situaties zou komen etc. Vo d het gister nog een stom onderwerp maar ineens lees ik overal paaltjeshaat :joy:

3 likes