Ik heb gisteren al voor het eerst onder een dekentje op de bank gezeten, dus het zal niet lang op zich laten wachten!
Hebben jullie die tiktoks gezien over dat urban fleet festival hahaha. Wat een aanfluiting
Dus het Fyrefestival heeft weer een concurrent erbij?
Jaa haha. Ik moet vooral lachen om dat drijvende podium dat schijnt dus aangekondigd te zijn als een eiland vol met artiesten.
Bleh heb zo geen zin in morgen waardoor ik mân hele avond ga verpesten met chagrijnig zijn Vond dit vroeger altijd zo stom als mân vader dit deed op zondagen
Haha die Ikea-tafeltjes. Dit heeft een hoog beroepsonderwijsdiplomauitreikinggehalte en dit moet doorgaan voor een betaald festival.
Haha ja en vanochtend dit ook, wat kut hahaha
Ugh same! Heb nou donuts gekocht misschien helpen die
Het zou een âluxeâ ervaring moeten zijn las ik net ergens
VMAâs zijn vanavond, wat een hoogmis was dat vroeger. Ik mocht lang opblijven om te kijken naar de optredens van Britney, BeyoncĂ© die haar zwangerschap aankondigde of haar hele album zong, Taylor en Kanye en nu is er gewoon niets meer.
Zo jammer dit!
Deze disrespectloosheid op godin Anitta en mân faves J. balvin en Bad Bunny
Het is 100x beter dan Britney, echt.
Toon me dan! I came up with receipts.
Ja maar ze zijn pas vanavond ik ben toch geen tijdreiziger
Dacht dat je die skill ontwikkeld had toen je zei dat het beter dan Britney zou zijn. Ik kijk morgen wel snippets.
Het is weer eens tijd voor Mariah
Zou zo graag willen maar die komt sinds COVID zelden buiten. Misschien dat ze big energy met Latto doet maar deed ze al op BET. En waarom heeft zij geen Vanguard?