Wat je even kwijt wil #61

Ik heb gisteren al voor het eerst onder een dekentje op de bank gezeten, dus het zal niet lang op zich laten wachten!

3 likes

Hebben jullie die tiktoks gezien over dat urban fleet festival hahaha. Wat een aanfluiting

12 likes

Dus het Fyrefestival heeft weer een concurrent erbij?

Jaa haha. Ik moet vooral lachen om dat drijvende podium dat schijnt dus aangekondigd te zijn als een eiland vol met artiesten.

https://vm.tiktok.com/ZMNvsyhts/

5 likes

Bleh heb zo geen zin in morgen waardoor ik m’n hele avond ga verpesten met chagrijnig zijn :slight_smile: Vond dit vroeger altijd zo stom als m’n vader dit deed op zondagen

3 likes

Haha die Ikea-tafeltjes. Dit heeft een hoog beroepsonderwijsdiplomauitreikinggehalte en dit moet doorgaan voor een betaald festival. :rofl:

7 likes

Haha ja en vanochtend dit ook, wat kut hahaha

4 likes

Ugh same! Heb nou donuts gekocht misschien helpen die

Het zou een ‘luxe’ ervaring moeten zijn las ik net ergens :joy::joy::joy:

3 likes

VMA’s zijn vanavond, wat een hoogmis was dat vroeger. Ik mocht lang opblijven om te kijken naar de optredens van Britney, BeyoncĂ© die haar zwangerschap aankondigde of haar hele album zong, Taylor en Kanye en nu is er gewoon niets meer.
Zo jammer dit!

21 likes

19 likes

@Miep42 zit al klaar denk ik :smile:

7 likes

Deze disrespectloosheid op godin Anitta en m’n faves J. balvin en Bad Bunny :exploding_head:

5 likes

Maar het is niet dit:

8 likes

Het is 100x beter dan Britney, echt.

1 like

Toon me dan! I came up with receipts.

1 like

Ja maar ze zijn pas vanavond ik ben toch geen tijdreiziger

6 likes

Dacht dat je die skill ontwikkeld had toen je zei dat het beter dan Britney zou zijn. Ik kijk morgen wel snippets.

1 like

Het is weer eens tijd voor Mariah

5 likes

Zou zo graag willen maar die komt sinds COVID zelden buiten. Misschien dat ze big energy met Latto doet maar deed ze al op BET. En waarom heeft zij geen Vanguard?

3 likes