Wat je even kwijt wil #61

Ho ho, pas in oktober gaan ze Mariah ontdooien voor kerstmis.

7 likes

Komen we net thuis van vakantie met een vertraagde vlucht, heeft m’n moeder wat boodschappen gehaald voor het ontbijt en bij ons klaar gezet :orange_heart:

38 likes

Wakker geworden door NL Alert vanwege brand in de buurt, schrok me helemaal kapot.

2 likes

:bangbang: TAYLOR SWIFT HEEFT EEN NIEUW ALBUM :bangbang:

21 oktober

20 likes

Ik heb een of ander wazig kruidenmengsel gekocht om beter te kunnen slapen. Maar het werkt te goed. Ik viel snel in slaap, vet diep geslapen maar nu ben ik dus al een uur wakker maar nog steeds helemaal van het pad af en slaperig.

2 likes

Ja ja ā€œkruidenmengselā€ :thinking::thinking::thinking::stuck_out_tongue_winking_eye:

21 likes

21 oktober zelfs al!! :star_struck:

6 likes

Oh leuk weer een album vol nummers over haar exen lol.

6 likes

Yasss meer geld voor haar privetripjes sprokkelen

5 likes

Jij hebt duidelijk de laatste 3 albums gemist

7 likes

Het heet :sparkles:droomsap :sparkles:

Het werkt bij mij iig beter dan die melatonine van de Kruidvat.

5 likes

Dromen sap klinkt als een natte droom

18 likes

Ja met plezier. Nee maargoed ik vond haar altijd heel fake, ik heb idd ook geen flauw idee wat haar laatste nummers zijn.

9 likes

Het is eindelijk maar 24,5 graden binnen, het is nog nooit zo koud geweest hier :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Dat is geen kruidenmengsel (of ja, dat zit er ook in, maar dat is bijzaak). Dat doxylamine is een heel ouderwets anti-allergiemiddel, en net zoals al die ouderwetse reisziektepillen is het uit de gratie geraakt omdat het de vervelende bijwerking heeft dat je er enorm slaperig van wordt. In dit mengsel is het juist daarom toegevoegd.
Verpleegkundigen op de IC waar ik werkte gebruikten dit ook allemaal, maar wel in lagere dosering dan volgens de verpakking moest, zij vonden het ook allemaal heel sterk werken.

18 likes

Oh ja ik heb er geen verstand van verder, had het van een vriendin gekregen die het zo noemde. Had geen idee waar je dan zo slaperig van werd. Maar thanks voor de uitleg!

1 like

Niceee :star_struck:

Edit: en echt nieuw nieuw, geen heruitgave. Nog beter :grin:

5 likes

Ben benieuwd wanneer je dit voor het laatst van een man hebt gevonden. ā€˜Fake’ vind ik echt zo’n raar verwijt naar een artiest, en hoor ik ook toevallig alleen maar over vrouwen.

9 likes

Ik luister het nieuwe album van Muse en 1 van hun nummers heet ā€˜we are fucking fucked’ :sweat_smile:. vrij treffend wel, gaat over de wereld van nu met oorlog, crisis, corona, natuurrampen, etc.

4 likes

Ik heb net 16 jaar later een nummer terug kunnen vinden waarvan de melodie regelmatig door mijn hoofd spookte. En het nummer is nog kutter dan ik mij herinnerde. :joy: