Wat je even kwijt wil #61

Die heb ik al genomen en deed niks, dus heb nu antibiotica. Kan nog wel een week aanhouden ook…

2 likes

Oke honey

1 like

Wat jammer, maar je mag altijd langskomen als er bij mij burendag is hoor. Er komt een balkon bingo!!! :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Elke keer “IK VERSTA HET NIETT!” schreeuwen

1 like

Sterkte! Voor welke regio is het?
Voor de lichttherapie kan ik je bij deze organisatie eventueel wat tips geven.

1 like

Dankjewel :blush: en regio Utrecht! Tips zijn zeker welkom inderdaad (:

3 likes

Ben net thuis van Amsterdam, ga nu alle optredens kijken.

Hardlopen skippen, stuk minder vermoeiend.

Grapje, je bent goed bezig!

3 likes

Er is over een paar maanden een reünie van mijn middelbare school. Ik ben daar inmiddels 10 (!) jaar weg en heb eigenlijk alleen nog maar vriendschappen van na die tijd, studentenleven enzo. Met niemand van de middelbare nog contact. Toch lijkt het me wel leuk om te gaan, bepaalde mensen uit het oog verloren die ik best weer zou willen spreken.
Maar dan moet ik alleen gaan en t is een hele avond Incl feest en ben bang dat de gebruikelijke ‘groepjes’ er dan toch weer gaan zijn en ik niet echt kan aansluiten. Dat er geen leuke mensen voor mij zijn zeg maar. 10 jaar klinkt lang maar is t lang genoeg om over ‘ruzies’ heen te stappen enzo? Wanneer doe je als volwassene weer normaal als je als puber niet met elkaar praatte enzo? Zo lastig haha.

3 likes

Pff waarom stress ik altijd zo voor leuke dingen (vakantie…). Echt, alsof er ineens 1000 rampen overal kunnen gebeuren. Nu maar aan de alcohol, gaat beter, maar zo irritant dit.

3 likes

I love quique helemaal fan. Beetje jammer dat ik de enige ben in m’n omgeving

1 like

Ah ja hier ben ik dus ook bang voor! Dat we idd weer in die groepjes enzo belanden… als ik met iemand was niet zo erg maar om daar nou alleen tussen te staan :thinking:

2 likes

Ahhw kom we gaan samen elke dag met de pond in amsterdam.

https://vm.tiktok.com/ZMNcDoSJr/

1 like

Ik zou gewoon gaan, je kan altijd weer gaan toch als het niet leuk is? Wie weet is het juist heel gezellig

1 like

Ja willik!! hij komt 4 november ook in Rotterdam, moet ik heen

3 likes

Ja dat is zo. Kaartje kost alleen 25 euro (voor het feest en eten enzo) dus dat vind ik dan weer een beetje veel

1 like

Klopt het dat insta-stories heen en weer liken tegenwoordig het nieuwe flirten is? Want dan hoop ik dat een bepaalde gast de hints nu wel begrijpt :joy:

(ja ik weet het kinderachtig, ik meen het niet zo serieus want je moet communiceren etc - voordat men daar over valt)

3 likes

Anders van te voren contact opnemen met iemand en afspreken om er samen heen te gaan? Lijkt me al minder awkward

6 likes

Als ieh 17 is ofzo wel ja. 30ers snappen dat soort hints niet. Gewoon wat sturen.

1 like

Je kan toch gewoon gaan en met jezelf afspreken dat je na een uur gewoon weg kunt gaan als het niks is?

1 like