Wat je even kwijt wil #61

Ahw jeetje, dat is ook best wel een bom die hij dropt. Dan ben je niet per se emotioneel labiel. Weet verder niet wat voor relatie je hebt, maar zou dit ook super kut vinden, een gegronde reden naar mijn idee om te huilen. Hoop dat je je in ieder geval een beetje beter voelt vandaag.

EDIT: Zie net je vorige bericht, ja oké nvm haha. Maar hoop alsnog dat je je wat stabieler voelt vandaag :joy:

10 likes

Ik ga zo zwemmen en heb mijn zwemkleding al aangedaan.
Misschien werkt het als je je kluskleding aandoet?

1 like

Het had me alleen ook niet verbaast als het echt was geweest :joy:

1 like

I feel you ik huil nu al ongeveer een uur op en af omdat ik een postbode op leeftijd zag en ik me zo schuldig voel dat hij alle trappen in mijn appartementencomplex op moet om mijn stomme post te bezorgen. Elke keer als ik denk aan dat hij een beetje zo krom loopt dan begin ik weer met janken echt niet normaal zo labiel. Overigens breng je me op een idee om die serie nog een keer te kijken haha. Lekker janken jeej

3 likes

Het deed me in eerste instantie heel erg denken aan Phileine zegt sorry. Max gaat naar New York om toneel te spelen en zegt: ‘Phileine, ik moet je iets vertellen…’

9 likes

Dank je! Ben je al geweest? Ik ben net terug.

Ook goed. Chill dagen mogen er ook zijn.
Ik ben ook nog niet uit de auto gestapt om mijn huis binnen te lopen :joy:

1 like

Ik had niet goed gekeken waar ik mn pakket heb laten bezorgen. Nu ligt het bij een tank station waar ik niet met de fiets kan komen.

Kun je er wel heen lopen vanaf een bepaald punt? Anders wordt het tijgeren door de berm.

4 likes

Nee joh. Zeg dat je protesteert als fietser zijnde en daarom nu op de weg rijdt.

3 likes

Een kamer verven is veel te zwaar als je hoogzwanger bent joh! Lekker laten gaan :sweat_smile:

1 like

Ik zat ff op google maps te kijken en volgens mij moet ik door een weiland ploeteren om er te komen haha.
Ik ga ff iemand lief aan kijken en anders sturen ze het maar terug. Ik vind het een hele onlogische plek voor pakketen maar goed haha.

1 like

Pff ik was vanochtend bij de huisarts voor een doorverwijzing voor (licht)therapie voor mn winterdepressie en toen kwamen er ook gelijk allerlei andere dingen aan bod (kreeg ook meteen een aanbod voor een doorverwijzing naar een adhd diagnostiek ding lol). En ongeveer de enige plek in mijn regio is fucking PsyQ en die hebben een patiëntenstop en ze weten nog niet zeker of die ook voor lichttherapie geldt :upside_down_face: En nu moet ik zo ook nog naar de tandarts om 2 gaatjes te vullen waar ik best een beetje tegenop zie en ik ben gewoon nu al gesloopt van deze dag en het is pas half 2 :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Lekkere dagboekpost ook dit, sorry :grimacing:

21 likes

Een spier in mijn rug zit echt enorm vast en de tips op internet zijn vooral de basics: warme douche, fysio, laat je partner masseren. Maar toen scrolde ik langs de “tennisbal”. Dus ik heb net vijf minuten met mijn rug tegen een tennisbal staan schuren om de pijnpunten wat losser te maken :thumbsup:.

8 likes

Ik wil even klagen hoor. De lezers in het medische vragen topic hebben t al meegekregen maar mn linkeroog is opgezwollen en dicht. Ik zie niks ermee. Echt vreselijk, ik ga mn zicht echt nooit meer voor lief nemen :smiling_face_with_tear:. Ik heb antibiotica en druppels. Koelen enzo helpt niet :frowning:

8 likes

Ik heb laatst Quique ontdenkt een half spaanse half nederlandse jongen. Hij heeft een spaans nummer gecoverd en dan zit er ineens een nederlandse zin in. Love it

3 likes

Er zijn hier wel wat bioscopen die OV (originele versie zonder ondertiteling) of OmU (met ondertiteling) tonen, maar niet heel veel. In kleinere steden is dat vermoed ik nog minder.

2 likes

Ik ben blij dat je nu toch iets gekregen hebt, ik schrok er namelijk wel een beetje van dat de huisarts had gezegd dat je maar even moest afwachten. Hopelijk neemt de zwelling nu snel af!

1 like

Ok lieverd

2 likes

Ik heb niet gelezen wat er aan de hand is en hoe dit komt, maar mijn oog zat een tijdje terug ook dicht met een dik ei erop, omdat ik was gestoken door een mug. Bij mij hielpen hooikoortstabletten tegen de zwelling

Oh ik zie nu de foto ja, ik zag er ook zo uit

1 like