Wat je even kwijt wil #61

Moet deze maand 1000 dingen doen en plannen. En dan komen mensen last minute met ideeen voor mn moeders verjaardag. Ja leuk maar fix het even zelf ik neem dr al een weekend mee weg als jij iets wilt doen moet je t zelf plannen.

2 likes

Nee engineering, dus behalve het systeem is er verder echt niemand die het interresseert wanneer en hoelang je werkt zolang je je projecten/deadlines maar haalt.

2 likes

Jaaaa bij de bijenkorf was dit pas echt vreselijk, als je 21uur klaar was en je klokte 5 over 21 uit dan rekende die 20:45 als eindtijd. 21:15 was pas 21uur.

Daarna kwamen ze met een omroepsysteem dat je naar huis mocht als laatste klant weg was, dat was altijd of om 21uur precies of 21:12 ofzo, zodat je dan wel moest uitklokken :sweat_smile: echt zo naaiend.

7 likes

Oja het “uitwerkkwartiertje”, om te janken echt. En uiteraard ook onbetaald ruim voor openingstijd aanwezig zijn

3 likes

Dit is toch op geen enkele manier constructief voor de relatie tussen management en personeel?

9 likes

Ja vind ik ook hoor. Maar het is niet mijn management/ingenieursbureau die deze systemen heeft.
Maar de klant/het bedrijf dat mij inhuurt voor hun projecten. En ik werk gedurende die projecten op locatie van de klant. Volgens mij is dat op veel plaatsen zo.
Er zijn ook grote verschillen tussen eigen personeel en ingehuurden. Zij zitten bijvoorbeeld in mooie gebouwen en wij in van die werkcontainers. Wij hebben parkeerplaatsen die veel verder weg zijn en we mogen zelfs de fietsen niet in dezelfde fietsstalling zetten.

2 likes

Maar goed dat mijn vakantie bijna voorbij is want ik blijf maar geld uitgeven aan uit eten, lunch, borrels en shoppen :money_with_wings:

1 like

Ik moet idd een kwartier vooraf aanwezig zijn en onbetaald. Weetje het is dat ik een baan nodig heb en dit is op 5 min lopen maar normaal protesteer ik hier tegen

4 likes

Ik heb zin om een sportschool te beginnen voor ongemotiveerde mensen. Zo hoef ik niks te doen en t geld stroomt binnen.

33 likes

Ja echt zo’n naaistreek, je zit al aan het minimumloon en dan moet je ook nog elke dag een kwartier gratis werken. Ik deed alles gewoon als de winkel nog open was, dan stond ik al te stofzuigen en de kas te tellen. Ik liep mooi om 18:02 daar de deur uit :laughing: (dit kon want het was een hele kleine winkel en meestal stonden we er maar met z’n tweeĂ«n zonder manager)

4 likes

Bijna elke sportschool

3 likes

Jaa maar ik wil niet open gaan voor die ene verdwaalde fitkech

10 likes

Ja en dan “nu kom ik echt” lidmaatschappen aanbieden die iets duurder zijn zodat mensen denken “als ik dit betaal moet ik eeecht komen anders is het zonde” maar die komen dan alsnlg niet natuurlijk.

10 likes

Ik moet een afspraak voor de 2e keer verzetten en ik voel me nu al zooo schuldig en vervelend erover.

(terwijl ik er dus niets aan kan doen en ik een ‘betalende klant’ ben)

1 like

Zoiets lijkt me eigenlijk een best goed idee. Of een lidmaatschap dat achterlijk duur is maar elke keer als je gaat wordt het een paar euro goedkoper. Misschien houd ik het dan wel vol.

3 likes

Ja hoor
 de vriendinnen van mn moeder zijn schatten hoor maar plannen/appen kunnen ze niet.
Ik davht ze te slim af te zijn door te zeggen " Ik kan volgende week niet maar ik kan dr wel naar jullie toe sturen met een smoes en dan kunnen jullie wat gaan doen"
Krijg ik terug “Owja”
Ja wat owja moet ik dr sturen of niet gofferrrr.
Nu moet ik hier alsnog achterheen. Want of ik denk fuck it en ik zeg niks en krijg dan volgende week paniek belletjes. Of ik stuur mn moeder naar daar voor saus.

Ik ga ze binnenkort allemaal een cursus communiceren geven want dit gaat elke x zo.

2 likes

TrainMore doet dit!

3 likes

Die kende ik nog niet en zitten ook niet bij mij in de buurt maar ik ga dit wel onthouden mocht dat veranderen :smile:

3 likes

Haha dit is wel heel lang geleden, dus ik weet niet of het nog steeds zo werkt.
Maar vroeger kon je 20 euro (de helft) van de abonnementsprijs af sporten daar. Elke keer dat je je pasje scande, ging er een euro af.

Jullie mogen raden wie er 4x per week naar de TrainMore fietste om het pasje te scannen en dan meteen rechtsomkeert te maken.

35 likes

Ik vroeg me ook af of dit nog steeds zo was maar heb gecheckt en je krijgt nog steeds 1 euro korting per workout. Ben benieuwd of ze hun systeem nu wat waterdichter hebben gemaakt of dat er nog steeds mensen regelmatig alleen hun pasje komen scannen :sweat_smile:

2 likes