Wat je even kwijt wil #61

Mijn zus is hier 2 nachten logeren samen met mijn neefje omdat haar vriend op vakantie is (want ze is bang alleen) en ik vind het zó gezellig! Lekker zoals vroeger samen spelletjes doen en een film kijken. En gewoon samen in een deuk liggen van het lachen om iets heel doms. Ze is altijd heel druk dus extra leuk dat ze wat langer er is nu :relaxed:

53 likes

Ik vind t helemaal niks dat t sochtends donker is. Voelt net alsof ik midden in de nacht opsta.

47 likes

Ja verschrikkelijk weer, gaat zo snel! Las hier van de week allemaal al over daglichtlamp enzo en dacht huh is toch nog niet nodig. Nou weet niet hoe maar had dit even helemaal gemist maar het is nog zo donker :sob:

4 likes

De regen helpt natuurlijk niet mee, andere dagen was het wel veel lichter al.

4 likes

Nou mn winterdip is nu wel geactiveerd haha.
@monkeyslut jaa vreselijk. Ik ben maar gaan lopen met een paraplu (ik kan niet fietsen met dat ding zon goeie tatta ben ik niet)

3 likes

Ik ben op vakantie met m’n beste vriendinnen en het is echt fantastisch! We zijn al 20+ jaar vriendinnen en al heel vaak weekendjes weg geweest maar nog nooit een langere vakantie. We zijn in Kroatië, wat een mooi land! En al zo veel leuke dingen gedaan: kajakken, snorkelen, wandelen, prachtig nationaal park, lekker uit eten, zwemmen in de zee, veel spelletjes, veel kletsen en veel chillen. De zee is vier minuutjes lopen vanaf ons verblijf. We gaan nu ziplinen omg doodeng het is zo hoog!!! Ben erg bang maar ook zin in.

78 likes

Moet zo half uur fietsen in de regen en heb geen jas. Ligt nog in de opslag ergens in dozen.
Had al nieuwe besteld maar is nog niet binnen. Mag van man zijn jas lenen gelukkig.
Baal zo dat met werk je de auto nergens kwijt kan. Overal vergunning en bij werk parkeren mag alleen met uitzondering en moet je ver van te voren aanvragen.

3 likes

Hier is het al weer droog, hopelijk bij jou inmiddels ook.

1 like

Tijdens de rit niet. Nu wel, dus terug reis hopelijk wel droog.
Heb gelukkig een plastic zak om mn tas gedaan, anders had mn laptop het denk ik niet overleefd.

1 like

Mijn vogel zat al een uur zeurderig te piepen en ik uiteindelijk zo van “ja wtf wil je nou??” want het was niks van de gebruikelijke dingen.

Toen bedacht ik me dat ik de afgelopen week elke ochtend de “‘Hobbitcore Mixtape” op Spotify had aangezet… maar vandaag had ik wel eens zin in wat anders.

Drie keer raden wie nu blij mee zit te piepen met “Concerning Hobbits” (tip: ik ben het niet)

64 likes

Tis maar goed dat je niet dood kan gaan van spierpijn. Al voelt het wel zo.

Och jeetje, wat heftig dit! Heb je je huurcontract er nog op nagelezen? Ik huur ook tijdelijk (zo’n 2 jarig contract) en heb gelijk even gecheckt hoe het in mijn huurcontract stond (paniek sloeg me een beetje om het hart door je berichtje namelijk).

3 likes

Nog een uur en dan ben ik van die waardeloze kut ogen die ik heb af.

Edit: bedenk me nu dat dit eng klinkt :joy: maar ik word geopereerd. Heb nu 5 procent zicht en ga naar minstens 70 procent.

100 likes

Misschien krijg jij de primeur!

4 likes

Wow dat is echt een enorme verbetering, ben heel benieuwd hoe je alles de komende tijd ervaart met beter zicht. Heel veel succes met de operatie!

1 like

veel succes!

2 likes

Over ruim een uur moet ik naar de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling :sob: brrrrr

1 like

Ik vind dit zo lief haha

4 likes

EINDELIJK VAKANTIE

En heb ook vrijwel al m’n achterstanden weggewerkt voor ik uitlogde :heart_eyes::heart_eyes: beste gevoel ooit

33 likes

Man ik probeer nu al weken iemand via mail te bereiken. Eerst was hij met vakantie, oké geen probleem dan leest hij het bij terugkeer wel. Maar dan kwam er maar geen antwoord. Nog een herinnering gestuurd met de originele mail erbij waar dan uiteindelijk een reactie op komt dat hij de eerste mail niet gekregen had en ‘later’ zou antwoorden. Ondertussen zijn we weer wat verder en nog steeds geen reactie. Ik heb zelfs nog een opvolgmail gestuurd. Voel me echt zo’n opdringerig persoon. Ik zou gewoon moeten bellen maar ik heb echt zo’n anxiety momenteel en het is zo’n complexe lange vraag dat ik liever mail. Dus eigenlijk is het mijn schuld. Waarom ben ik zo??? Ik was de laatste maanden zoveel beter bezig en sinds deze zomer of zo ben ik weer alle controle aan het verliezen.

3 likes