Wat je even kwijt wil #61

Ik hoop dat het mee gaat vallen voor je! En dat je tegen die tijd dan ook gewoon nog een veel leuker huis tegenkomt.

Bizar wel dat dit nu opeens zo zwaar weegt. Hadden we ons twee jaar geleden ook niet voor kunnen stellen :exploding_head:

3 likes

Dank je! Ik had inderdaad gelezen dat het 10000 lux moet zijn, maar vraag me af of het bij Bol oid dan nog uitmaakt of je er eentje van 30 of 60 koopt :woman_shrugging:t2: Ik zal de psycholoog op mijn werk eens vragen of hij nog suggesties heeft.

2 likes

Ja de Engelse afkorting is het enige leuke aan winterdepressie hahaha

21 likes

Ik heb gisterochtend voor het eerst sinds tijden weer gesport. En het was een les dus ik heb ook alles gegeven. Alleen nu word mijn spierpijn met het uur erger. Als ik even gezeten heb, kom ik amper nog omhoog en ik loop als een pinguïn. Ik vrees voor morgen :sweat_smile:

4 likes

@Dazed
Het nadeel is dat je niet zeker weet of ze echt 10k lux hebben.
Ik zal even nadenken of ik nog weet welke lamp werd aangeraden.

(Ik heb lichttherapie behandelingen gegeven)

3 likes

Twee weken geleden is 50 meter verderop bliksem ingeslagen en dat gaf een ontzettend harde knal. Nu is het weer dramatisch weer & ik merk aan mezelf dat ik een stuk gespannener dan normaal. Echt irritant

2 likes

Mensen bij mij in de straat (ik ken ze niet) zijn denk ik hun hond kwijt of zo? Ik hoor ze de heel wijk door roepen “archieee, archie waar ben je” en ze lopen in dit takke onweer in hun badjassen met paraplu 🥹 wel zielig en zou ik ook doen maar stttttt het is nacht

6 likes

https://www.coolblue.nl/product/690248/beurer-tl30.html

Deze!

2 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Modetopic #3

Ik ben voor de 2e dag op rij op de fiets naar werk en buitenproportioneel trots op mezelf dat ik nu al 2 dagen 26 km per dag fiets :sweat_smile: maar ik vind het ook wel echt chill.

68 likes

Op de fiets word je ook lekker wakker van (vind ik). Knap dat je 26 km fietst per dag. ‘T is best een eind.

2 likes

Op mijn werk moeten we per maand minimum x-aantal dagen naar kantoor komen. Niet iedereen doet dat.
Dus nu heeft iemand besloten dat voor elke dag waarbij je te weinig op kantoor bent, je de volgende maand als ‘straf’ 2 dagen extra moet komen. Haha zooo kinderachtig.

8 likes

Haha ja we hebben ook al een inlog systeem waarbij als je om 8.01u inlogt je werktijd pas om 8.15u start. En als je om 15.59u uitlogt dan eindig je volgens het systeem om 15.45u.
Dus als je eigenlijk 2 minuten te weinig werkt, rekent hij meteen een halfuur.
Vroeger beginnen en later stoppen wordt uiteraard niet verrekend. :joy:

11 likes

Wat vreselijk.

4 likes

Ik zou een nieuwe baan zoeken

47 likes

Dit mag wettelijk gezien gewoon niet… Ik zou je salaris over al die tijd terugvorderen…

11 likes

Een collega was doordat hij dit niet wist/of gewoon nooit naar keek, na maanden opeens echt tientallen uren kwijt.
Hij heeft toen al zijn inloggegevens opgevraagd en (onder werktijd haha) elke minuut dat hij eerder begon en later stopte zitten uitrekenen.
En toen kwam hij uiteraard echt ruim over zijn normale werkuren. Maar daar hebben ze toen echt heel moeilijk over gedaan.

14 likes

Verwachte aow leeftijd stast hier 69 en 3 maanden ivm verwachte levensduur van de mensen. Godverdomme hopelijk gaat dat niet echt zo. Echt geen zin in. Vind 40 wel een mooie pensioenleeftijd

5 likes

Wow kom er nu pas achter dat ik ook gewoon internetpagina’s op mijn mobiel naar mijn laptop kan sturen. Sowieso zie ik nu pas dat delen knopje in Chrome mobiel? :smiling_face_with_tear: Er gaat een wereld voor me open haha.

Ik altijd dat linkje maar kopiëren of opslaan als bookmark. :smiling_face_with_tear: Heb nu ook ontdekt hoe ik een mega lange screenshot maak.

2 likes

Wooow, wat voor sector is dit? Retail? :stuck_out_tongue: (daar werd ook zo nauw gekeken op inkloken)

2 likes