Wat je even kwijt wil #61

Ik heb oprecht mentaal zo’n zware week. Door mezelf, door ziekenhuis bezoekjes aan familie…

Nu ben ik vandaag ook nog als enige van mijn team aan het werk, ik staaaar echt door die laptop heen.

10 likes

Ik heb gisteren een fuck up gemaakt op werk, is wel goed gekomen uiteindelijk maar ik kan het maar niet los laten.

6 likes

Ik heb zo’n bakje in m’n tas zitten. Heb het nog nooit gegeten, dus ben benieuwd straks

4 likes

Dit is zo’n lekkere combi van zoet en zout <3 Mijn vader maakte het weleens, ga eens vragen of hij daar weer zin in heeft binnenkort.

6 likes

Mijn vriend is de auto aan het wassen en ik zit er in. Dus ik dacht oke mooi kan ik even deze scheet laten; is het echt een ranzige die ik zelfs met m’n door mn corona aangetast reukvermogen goor vind.

En kan het raampje niet open doen natuurlijk :smiling_face_with_tear:

10 likes

We hebben een bbq op werk. En nu moeten we tot half 4 doorwerken zonder laatste kwartiertje pauze. Ik heb geen zin in die bbq. Dus ik zit nu weer aan mn zoveelste kwartiertje extra pauze op de wc.

6 likes

Ohneeee moet je ook nog eens gaan bbq’en met die mensen

2 likes

Nee ik ga niet haha. Ben je gek

1 like

Oh ja ik vond het al heeeeeel sociaal van je :joy::heart:

6 likes

Je nieuwe pf lijkt echt op iemand die ik ken en haat :face_vomiting:

3 likes

Ken jij iemand die op bad bunny lijkt? Doe me zn nummer

6 likes

Ik dacht oprecht dat Praxis crappy verhuisdozen had, dus heb ze zitten verstevigen met tape. Ik kom er nu natuurlijk achter dat ik ze gewoon verkeerd heb gevouwen :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

14 likes

Ik moet elke maand een rapportage laten ondertekenen en vandaag was de wat lastige manager niet bij de bespreking en die andere was helemaal van: ziet er goed uit!
En nu krijg ik nog allemaal opmerkingen via de mail opgestuurd van die andere manager :sob:

Ik laat het lekker voor wat het is voor maandag.

4 likes

Net van 12:15 tot nu geluncht met mijn ouders. Zit zo vol, ga echt nooit meer eten.

12 likes

Alleen op deze foto. Maar wil je niet, is een lul

3 likes

Dat ik al ruim een week ziek ben. Eerst covid en nu waarschijnlijk een voorhoofdsholteontsteking te pakken.

Heb constant hoofdpijn achter mijn wenkbrauwen alsof ik daar een dikke blauwe plek heb ofzo en kan alleen maar plat liggen.

3 likes

We houden je eraan

1 like

Heeft misschien ook met de covid te maken hebben? Ik herken je klachten in elk geval, echt ellende. Beterschap!

1 like

Aaawh het halve politiekorps is uitgelopen voor het pensioen feestje van m’n moeder. Zo leuk voor der.

17 likes

Wow loopt het zo erg uit de hand daar? :older_woman:t2::person_fencing:

25 likes