Wat je even kwijt wil #61

Weekend!!! Eindelijk!!!

1 like

Bol.com heeft een foutje gemaakt. Kreeg een spijkermatje (?!) toegestuurd.

2 likes

Wat had je oorspronkelijk besteld?

1 like

Ja man. Wapens in de zak. Dikke fissa hier. :joy:

3 likes

Een verjaardagskalender, sleutelhanger, doucheolie en lamp. Dit ook ontvangen. Dat matje kwam ook in een aparte, onnodig gigantische doos. Ik dacht eerst heeft iemand anders dit voor mij besteld, maar op de sticker op de doos staat zelfde bestelnummer als mijn bestelling.

1 like

Haha ik ook en de liedjes waren allemaal priem

Het acteren verder was cringe, echt zulke tenenkrommende dialogen maar ach :joy:

2 likes

Ik heb 2 maanden geleden mijn goede maar verschrikkelijk saaie en ondergewaardeerde overheidsfunctie opgezegd om weer te beginnen in de commerciële sector. Beste keuze ooit! Ik ben nu zo iemand die z’n werk daadwerkelijk leuk vind (voorheen had ik zelfs moeite om m’n laptop ‘s ochtends open te klappen). Vandaag heb ik mijn vaste contract gekregen dus ik heb mezelf getrakteerd op een fles Moët & Chandon :clinking_glasses:

Extra side note: mensen vond het vreemd dat ik wegging bij de overheid “omdat het zo makkelijk te combineren was met m’n baby”, fuck dat, waarom moeten vrouwen daar rekening mee houden (wordt ook niet gezegd tegen mannen) :partying_face:

73 likes

Zo naar Queen met Adam Lambert :princess:. Concert # 6 van dit jaar en de eerste keer sinds eeuwen in zo’n groot gebouw. :smiley:

16 likes

Er zitten altijd 2 superlieve buurtkatten, vaak ook bij mijn voordeur. Loop ik net naar buiten, zit één van de twee voor m’n neus dus begin die ff te aaien, wil ik verder lopen zit die ander ineens voor m’n neus waardoor ik met m’n been (niet super hard gelukkig) totaal onbedoeld die kat een schopje gaf tegen haar zijkant :sob: Ze reageerde er verder niet echt op, miauwde niet ofzo, en ben haar meteen gaan kroelen maar ik moet er gewoon bijna om huilen zo zielig haha en ook zo mutsig van mij

4 likes

Ik ben zo blij dat mijn katten geen opponeerbare duimen hebben en geen mobiel want ze hadden allang eens 114 red een dier gebeld voor alle keren dat ik over ze struikel of per ongeluk in bed een duw geef :smiling_face_with_tear:. Goed kroelen is altijd een oplossing.

10 likes

Toen ik 10 minuten later terugkwam lag de kat die ik per ongeluk schopte nog steeds op de stoep te chillen, dus heb haar uitgebreid geaaid en kreeg er flink wat kopjes en likjes voor terug, dus ik geloof dat er no hard feelings zijn :smiling_face_with_three_hearts:
En thanks voor het beeld van katjes die op mobiele telefoontjes typen haha, dat vrolijkt me op 🥹😆

5 likes

En lopen altijd precies voor je voeten te drentelen :expressionless:

8 likes

Die eerste schreeuw toen ik op zijn staart stond! Wow ik was shook en me aan het afvragen wat dat harde geluid was :joy: dit is nog een paar keer voorgekomen maar hij ligt nog elke avond op schoot te slapen. Ze zijn heel vergevingsgezind gelukkig! :heart:

4 likes

Ik ben blij dat mijn hond niet kan appen. Als je die per ongeluk op haar staart stapt (gebeurt wel eens, omdat ze onder banken en tafels ligt met haar staart die eronder uit piept), eist ze melodramatisch knuffels. Om zeker van te zijn dat we nog vrienden zijn.

3 likes

Hahaha dat moet eruit zien als een circusact :joy:

4 likes

Iemand, ROND DE 25, vroeg me bij mijn vriend in het café: 'bent u de vrouw van ‘mijn vriend-? Hoe heet u?’

Heb echt crisis nu

15 likes

Lekker op gaan liggen, is heerly

4 likes

Heb al gefaald.

1 like

10 likes