Ik ben 4 dagen alleen met 3 kleine kinderen en ben echt kapot moe.
Ik wil iets kwijt over een vriendin. Een vriendin van mij heeft angstproblemen waar het de laatste tijd iets beter mee gaat. We zijn laatst een weekendje weg geweest en ik heb rekening met haar gehouden met kleine dingen, zoals altijd samen zijn. Geen hele āengeā dingen doen zoals wandelen in een bos. Het was heel leuk maar toen raakte ze geirriteerd door iets en ik begreep dat gewoon niet dus ik zei niks. En toen werd ze boos dat ik geen begrip had dat ze meer begrip van mij had verwacht. Ik word er zo moe van, ik merk dat ik afstand van haar wil maar haar niet wil kwetsen omdat ze al verlatingsangst heeft.
LOL er staat een vrouw voor me in de rij bij de Starbucks en ze zegt āmag ik de minst zoete ijskoffie die je hebtā en komt vervolgens zonder blikken of blozen uit op een iced caramel latte met slagroom? ![]()
Oef veel sterkte!! Is de periode al afgelopen?
Begrijp dat je het alleen even kwijt wilt maar zou echt wel wat meer afstand nemen voor jezelf. We hebben allemaal wel eens een emmertje vol met verdriet of wat dan ook maar het is iets anders als je zelf niet helemaal lekker in je vel zit dan iemand anders die je steunt als een soort verbale boksbal gebruikt. Een vriendschap kan ook āongezondeā momenten hebben en zou toch wel je grenzen aangeven.
Je bent al echt een lieve vriendin om met haar een weekendje weg te gaan en rekening te houden. Pas op dat ze niet telkens je grenzen/vertrouwen op gaat zoeken onder het mom van āIk heb dit/ik heb datā. Hoe naar het leven ook voor haar is, jouw gevoelens doen er ook toe. En het minste is dat je elkaar met respect behandeld.

Vanmiddag samen met mijn vader wat monumenten (als je niets te doen hebt, morgen zijn ook nog veel monumenten open) bezocht en lekker een stukje gefietst en het was echt gezellig om gewoon eens met mijn vader op pad te gaan. Heel stom, maar meestal is het altijd mijn ouders samen of alleen mijn moeder.
Morgenochtend ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb wasabinoten gekocht bij een winkel met van die bakken, zaten er meelmotten in
gelukkig was ik nog buiten toen ik het ontdekte
Zou daar voorlopig niks kopen. Weet uit ervaring dat het dan echt overal zit, niet alleen daarin. Het beste is om alles weg te gooien maar betwijfel of ze dat doen
Waarom zijn veel salsa leraren zo slecht in hun administratie. Heb me ingeschreven voor een bootcamp (in fucking woerdenā¦)
Heb geen mail over de betaling ofzo geen idee of ik daar kan pinnen ofzo haha.
Er word uberhaubt niet gereageerd op mails maar we gaan t zien.
Morgen dus 2 uur lang draaien oefenen jeej.
Einde is in zicht! You got this!
Ik zou vandaag afspreken met een vriendin en had er superveel zin in. Hele huis opgeruimd en lekkers in huis gehaald. Dacht ze dat het vanmiddag was en ik dacht vanavond en nu gaat het niet door. Ik ben helemaal teleurgesteld
( beide adhd, dit gebeurd vaker dus geen probleem verder) maar wel jammer. Woensdag weer een poging ![]()
Waarom voel je je altijd zo van de wereld als je wakker wordt van een dutje overdag
echt een vreselijk gevoel
Ik word tegenwoordig standaard met een racend hart wakker als ik overdag slaap ![]()
Ik ook!! Hoe komt dat?
Heb net mān thesis ingediend, slaap al nachten slecht, nachtmerries, stress, hoofdpijn, heb ook echt genoeg van deze laatste drie weken elke dag bijna non-stop aan mān laptop gezeten te hebben, in de tussentijd ook een stage gestart en ook nog strugglen met mān gezondheid.
Poeh, wat ben ik blij dat dit nu achter de rug is en ik morgen eindelijk sinds maanden nog eens een zorgeloos vrij dagje kan hebben
Ik heb geen idee, was net wat aan het googlen en dan kom je vooral op stress, alcohol, roken en lekkende hartkleppen ![]()
Hier in de straat vonden mensen een lampionnenoptocht voor kinderen een leuke gelegenheid om een NLse vlag ondersteboven te hangen en hun huis te versieren met rode zakdoeken. Leuk voor de ākinderenā.
Dit heb ik ook! Zoān naar gevoel