ik ga zo naar een feestje maar ze kunnen daar niet vanuit huis zelf de (voor)deur beneden opendoen dus nu gaat de host me de sleutel in een plastic tas vanaf de 10e verdieping naar beneden flikkeren
ik ga zo naar een feestje maar ze kunnen daar niet vanuit huis zelf de (voor)deur beneden opendoen dus nu gaat de host me de sleutel in een plastic tas vanaf de 10e verdieping naar beneden flikkeren
Ik heb de iPhone 14 in het paars gepreordered (?) en ben echt excitedddd
Doe er iets zwaars bij, tennisbal ofzo
Ik stond voor de bios te wachten. Hoor ik een paar meiden enthousiast over Avatar praten. Dus mijn moeder komt aangelopen en ik zeg dat ik zojuist de enige groep mensen op deze aardkloot zag die zin in Avatar hebben… Staat er voor me in de rij iemand die zich omdraait en kwaad naar me kijkt. Gelukkig was haar vriend niet kwaad
ah ja ik vind dat echt lastig want ik slaap altijd moeilijk in, dus ik kan dat nooit zo precies timen
Zo kut als je dan op een van je weinige vrije avonden een film hebt uitgekozen welke echt saai blijkt te zijn.
Ja dit vraag ik me dan ook af, hoe time je dat? Als ik een dutje doe kan het ook zijn dat ik eerst nog 15 minuten wakker lig
Whoop whoop, vandaag is het precies een jaar geleden dat ik m’n rug brak, raar moment.
Ik heb een spiertje verrekt in mijn kont (nee, geen anuskramp). HOE DAN?
Als je niet kan slapen dan zegt mijn moeder altijd door te liggen rust je ook uit. Dat principe pas ik dan toe met een timer te zetten bij een middagdutje. Je moet er voor zorgen dat je niet in die diepe slaap komt en ook als je niet slaapt rust je uit. Dus dan is 20 minuten prima.
Sta ik even op een rustige straathoek om iets op te zoeken, wandelt er een klein meisje voorbij met dr moeder die haar aan het filmen is achter haar aan, vond het vrij raar maar ok
Ik ben aan het werk, ofja aan het werk ik drink vooral koffie en doe alsof ik veel aan het doen ben
Maar ik moet zo echt wat gaan doen, de mensen verzorgen zichzelf helaas niet meer.
Haha ik lach hier veel te hard om
Ik zag net een wesp een stukje radijs afknagen en vloog ermee weg.
Ik wist niet eens dat ze dat aten en het zo kunnen afknagen.
De wesp ging ook zeer gestructureerd te werk.
Mn moeder heeft al haar hele leven hekel aan capuchons en mutsen(?) Aan kleding. Misschien dat ik daarom ook een zillion hoodies heb. Hoezo haat je dat?! En het ergste, ze vroeg of op mijn regenjas een capuchon zat. Sheeehz. Dat is hetzelfde als vragen of een korte broek lange pijpen heeft.
Onze dochter reageert nu op haar naam en als we vragen, waar is mama/papa kijkt ze de juiste persoon aan. Nu vroeg mijn vriend net: ‘van wie hou je het meeste’ en ze keek meteen naar mij. Hij had het een half uur later nog een keer gevraagd en weer keek ze naar mij. Hehe
Da’s toch helemaal niet leuk.
Edit - Lees nu goed en het was je partner die het vroeg.
Zo vaak meegemaakt deze week dat 1 bus niet rijdt en ik moet wachten op de volgende en nu weer verdomme. Stranded in Amersfoort Vathorst. Ben echt iemand die te analytisch leeft en alles uitplant zodat ik niet onnodig hoef te wachten ergens, vooral omdat mijn blaas zo groot is als een doperwt
Ik heb het punt weer bereikt dat ik zeg dat ik nooit meer drink 🥹