Wat je even kwijt wil #61

Hij ook niet want anders zingt hij niet constant
PRAAT NEDERLANDS MET ME

6 likes

oh da’s wel rot van de pijn! hopelijk heb je niet teveel napijn, meestal is dat enkel de dag erna uit mijn ervaring (ja ik heb dit al vaak gehad, dieptriest)

1 like

Bij mij is het niveau je m’apelle frikandel, un croquette et un quack du mayonaise :cry:

2 likes

De kapper heeft me onder de ‘voordroogkap’ (?) gezet… geef me gewoon de föhn ik wil eten :sweat_smile:
(Nah ze staat alleen en ze is nu iemand anders aan het wassen dus ik snap de efficiëntie wel

2 likes

IT HAS THE JUICE

6 likes

afbeelding

4 likes

!@^^#&#&**##&&#€£¥×,-;@@&

6 likes

Ik heb nu twee dagen werk erop zitten waarbij ik redelijk actief bezig ben als in veel staan en ik ben echt oooop :tired_face: oma gaat met een uurtje slapen

1 like

Niet dat ik weet. Grotere bedrijven hebben vaak wel reviews op glassdoor

2 likes

ik heb ook zoveel haaruitval, echt duidelijk meer dan anders. ik vind overal door mijn huis haren. zit me echt af te vragen of ik dit andere jaren ook weleens gehad heb en waar het door kan komen

En ja!! Ik ben verloofd! Ben er helemaal stil van. Bij een mooie kasteel ruïne , ging hij ineens op zn knieën :smiling_face_with_three_hearts:
Ik zei ja, en onze baby ging erna keihard huilen :sweat_smile:

181 likes

Ah wat leuk!!! Gefeliciteerd :partying_face::partying_face::partying_face:

3 likes

Aaaah dus je voorgevoel was juist! Gefeliciteerd! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik moet in november een dag naar het Erasmus in Rotterdam voor werk, maar ik knijp 'm nu al voor de reis. Trein of auto, het is beide een kut eind :pensive:

De avond ervoor al gaan en een hotel pakken? De afstand wordt niet minder, maar reist misschien wat rustiger dan 's ochtends in de spits.

9 likes

Woehaha ik heb een keer een mail gestuurd in t Spaans en toen waren mijn collega’s mega onder de indruk. Maar ik had het gewoon in Google translate gepleurd :crazy_face:

7 likes

‘Trut’? Wtf. Doe ‘s normaal, ik noem jou toch ook geen dikke trol?

1 like

Hahahahahahahahaha meid :joy::joy:
Zo beledigd zijn over t woord trut dat je dat maar ziet als exuus om fatfobisch te zijn.

53 likes

Ja ik ga dit zaterdag even met mijn manager bespreken, want moet om 9:00u in het Erasmus zijn, ga ik toch nooit redden vanuit limboland :joy:

2 likes

Schat doe je ff rustig

2 likes