Dat het jouw schuld is ben ik het zeker niet mee eens. Hij kan ook gewoon op die mail reageren.
Is er nog een andere manier om contact te krijgen buiten bellen/mailen?
Dat het jouw schuld is ben ik het zeker niet mee eens. Hij kan ook gewoon op die mail reageren.
Is er nog een andere manier om contact te krijgen buiten bellen/mailen?
Hij is net ineens met een vage reden naar mn ouders geweest, hij is me een beetje aan het peilen over trouwen heb ik het idee en hij liet me tijdens het winkelen een beetje naar ringen kijken. Hij is nooit zo enorm subtiel met dingen hahaha.
Nee, voor zover ik weet niet zal ik maar nog een mailtje sturen? Hoe kan ik dit beleefd verwoorden? De laatste keer zei ik iets als âhet is al even geleden en ik vroeg me af of je al tijd hebt gevonden om even te reagerenâ. Arghhh, ben echt weer aan het overdenken he, zo gek hoe snel mijn brein overneemt.
Ff helemaal los van deze shit: ik zit al de hele fucking tijd met dat itâs corn liedje in mijn hoofd terwijl ik het zelfs nooit volledig bekeken heb en best irritant vind
Same. Vind het een schijtnummer, maar zit het constant te neuriën
Zou het niet te moeilijk maken, gewoon iets schrijven als: heb je inmiddels al gelegenheid gehad hiernaar te kijken? Ik wil er graag mee verder en stel je hulp op prijs. Ofzoiets
Ik zou echt willen dat ik wat beter wist waar ik met werk naar toe zou willen, zodat ik verder kan solliciteren. Nu blijf ik hangen in het leed van mijn huidige baan.
Oké i did it!
Typisch weer dit .
Gisteren moest ik voorbereiding hoorcollege inleveren (is een voorwaarde voor afronden van het vak; de voorbereidingen voor de deadline inleveren). Wat heb ik gemaakt en ingeleverd? Voorbereidingen voor de werkgroep, niet van het hoorcollege.
Vandaag. We moeten reflectieopdrachten na elk college maken, en ik dacht dat er 7 vragen voor dit college waren en vond sommigen al heel vaag en niet terug te vinden in het college maar ewaja ik lulde wel wat. Bleek dat vraag 2 voor het college volgend week is en 3 voor die daarna. Heb ze gewoon allemaal gemaakt en maar wat geluld
ITâS CORN
Vanochtend op vakantie gegaan en zit nu Ăšindelijk langs het zwembad! Hier heb ik zo naar uitgekeken en geniet nu al optimaal!
NEE!
Ik snap nooit hoe dit soort dingen zo lang een trend blijven terwijl iedereen het irritant vindt
Dacht 1 seconde dat ik een gruwelijke taalfout had gemaakt
Die zie ik zelf niet eens in mijn eigen gebrabbel
Sorry maar ik zie nu dit voor me.
Bonjour,
Je suis croissant.
Oui oui la vache qui rit.
Merci ,
Erato.
Dit is het enige frans dat ik kan dus mijn mails zouden er zo uit zien haha.
Beter dan mijn Frans. Dat is niveau Bonsjoer ouwe hoer
je mâappelle frikandel
Never forget dat ik door kenny B in marseille steeds zei.
Je suis Néerlandaise, je parle un petit peu français"
Ik spreek geen francais en ook niet eens een petit peu
Dankje, nee was niet de eerste keer maar dat was wel heeeel lang geleden.
Viel gelukkig mee alleen moest er zoveel extra verdoofd worden omdat het pijn bleef doen. Dus ik zit al 3 uur met een verdoofde mond ;(
Over een maand terug om hem af te maken.
Ben benieuwd naar de napijn
En super voor jou!!