Wat je even kwijt wil #61

Gecondoleerd met jezelf!

8 likes

Rip in peace wijffie

9 likes

Toch 96 jaar geworden. Dat doen veel mensen niet na

2 likes

Het leuke van collegas hebben die niet goed nl spreken of zelfs helemaal geen nl. Is dat niemand vandaag gaat zeuren dat ik konigin niet gord uitspreek.

Ik ken nog wel iemand die je crematie kan verzorgen

16 likes

Eigenlijk moet je naam nu veranderd worden naar KingofEngland. Kan die ook weer een paar jaar mee.

7 likes

Meerdere prins William’s oudste kind is ook een jongen

1 like

leuk begin van de dag als je van de parking naar je werk loopt en word aangesproken als mevrouw desondanks geen makeup en kort haar :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Vandaag bestaat uit taart eten!
Weer een jaar ouder!

43 likes

toch best gek dat je alleen mevrouw zou zijn als je make up en lang haar hebt?

4 likes

nee klopt, en het mist ook context, je kan dit niet weten maar ik heb gewoon een ander iets daaronder hoor

2 likes

Omg ik heb volgende week zaterdag voor het eerst in 15 jaar een auditie voor een musical. 🫢

25 likes

Ik wik heel graag even in een hoekje liggen huilen, maar nee, ik moet gewoon werken

3 likes

Och ja, ik heb jouw posts wel gelezen maar had die link nog niet bij mezelf gelegd. Het zou best kunnen dat het daarmee te maken heeft… Wat vreselijk dat het bij jou zo extreem is. Heb je het idee dat het al wat minder begint uit te vallen?

1 like

Wat een ervaring altijd, om in het buitenland medicatie die je hier zo bij de supermarkt of drogist koopt te moeten gaan scoren bij de Farmacia met een serieuze witte jas achter de balie. :mask:

Zeven euro armer, maar oh zo happy met m’n Xylometazoline-neusspray. :sparkles:

13 likes

Daarom reis ik serieus nooit zonder neusspray haha. Altijd weer die vliegtuiglucht waarna je verkouden bent :upside_down_face:

4 likes

Wat leuk! Weet je al wat voor soort rol? Wat vind je dan eigenlijk leuker echt in een musical spelen of een koor?

1 like

Ik zit ergens buiten de deur te studeren waar de hele tijd prima muziek wordt gedraaid, maar er komt nu ineens een walllllgelijke Nederlandse versie van Lionel Richie’s All night long voorbij? Wat ís dit in godsnaam.

4 likes

Niet haten op Thijs Boontjes!

12 likes

Nog geen idee welke rol! Het stuk is wel bekend. We gaan a Christmas carol opvoeren. Ik ben dus al de hele week kerstliedjes aan het zingen tot ergernis van m’n vriend haha.

In een musical spelen is wel m’n droom haha. Het koor was ook erg leuk, maar ik miste het theater. :smile:

6 likes