Wat je even kwijt wil #61

Heerlijk opbeurend dit, haha.

3 likes

is flevoland een nucleair hellhole dan? :astonished:

3 likes

Er vloog net een kolibrievlinder naar binnen en hij was zo schattig :face_holding_back_tears: kwam denk op de felle kleur van mijn bikini af

13 likes

ā€˜Een drankje, een nootje, dan ben ik, jouw boontje’ :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

5 likes

Aaaaaah hahahaha ik wist niet dat Rajiv degene was die Kevin G. speelt :joy:
Ik vind zijn filmpjes via hgtv op youtube wel heel leuk en kneuterig, heel rustgevend ofzo.

2 likes

Ik at net een boterham met kaas en avocado en ik vond de avocado opeens zo vies? Zo’n slijmerig koud goedje, bleegh :face_with_spiral_eyes:. Ik mocht het al niet meer zo vaak kopen van mezelf ivm klimaat enzo, maar ik hoef het nu ook echt niet meer.

4 likes

Ik kreeg net een reclame op mijn insta en in eerste instantie dacht ik dat het van Dove was. Is het voor Victoria Secret :face_with_spiral_eyes:

Dat is wel iets compleet anders

1 like

:joy::joy::joy:

3 likes

Zo kut dat ik dat ook meteen wist.

2 likes

Ik haat q music maar ik vind het wel leuk dat ze elke dag quique draaien.

4 likes

Mijn vakantie naar Rome was zo fijn en ook precies nodig na alles.
Ik lig nu in bed, helemaal emotioneel van alles. Blij dat ik op vakantie kon ookal heb ik het niet breed, dat ik een nieuwe baan heb, dat het uit is met mijn ex, mijn lieve vriendinnen waarvan ik zo veel steun krijg en vooral emotioneel door mezelf, ik heb nog zo’n lange en leerzame weg te gaan. Maar ik voel me toch een beetje trots dat ik nu de kracht gevonden heb om mijn emoties te laten gaan en gewoon te gaan huilen ipv opkroppen.
Dus yay :innocent:

92 likes

Ik heb muziek op staan en er waren maar twee klanten in de winkel. Opeens hoor ik de songtekst: cuz everybody’s got dead homies. Ik zo: jaaaa, ff wat gezelligers jongens! Oeps.

1 like

Ik zit de laatste tijd steeds meer met idee om een moedervlek in mijn gezicht te verwijderen (het is over de jaren heen soms meer een wratje geworden van een afstand lol) maar omdat ik het al mijn hele leven heb voelt het bijna net zo drastisch als plastische chirurgie :joy:

4 likes

Zoveel zin in vanavond. Lekker dansen :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ik heb net een curry gemaakt en mijn vriend was helemaal onder de indruk en vond hem zelfs lekkerder dan bij z’n favoriete ThaišŸ‘©ā€šŸ³

17 likes

Recept kan nu natuurlijk niet achterblijven!

15 likes

Ik word altijd misselijk als ik avocado’s eet, snap ook oprecht niet de liefde voor dit product

4 likes

Ik had tot het er hier op dit forum over ging nog nooit over meelmotten gehoord, maar nu heb ik ze dus in m’n keukenkast. :sob: Al twee keer de boel schoongemaakt en shit weggegooid, maar ze blijven terugkeren…

1 like

Heb het hele huis van boven tot onder een deep cleanse gegeven. Van 11 tot half 8 bezig geweest maar nu zo blij🫣

50 likes

Haha was een zelf verzonnen recept dus zal hem morgen even uittypenšŸ˜„

6 likes