Wat je even kwijt wil #61

Ik zot in de tram en er kwamen enkele HTM personen binnen voor controle. Maar ze deden zo agressief. Sloeg echt nergens op joh. Een jongen had ook geen kaartje omdat het automaat kapot was en hij kon alleen pinnen. Nou ze trok hem nog net niet aan zn haren naar buiten. Toen op het perron stond ze ook helemaal met haar gezicht in zn zone. Lijkt wel alsof ze soms uit zijn op herres.

3 likes

Aan de klootzak die in Frankrijk onze autoruit heeft ingeslagen en onze koelbox heeft gejat: ik hoop dat je stikt in mijn blikje icetea

9 likes

Friet halen bij een patatzaak
 wat is het nou


6 likes

Het woord met de p verandert automatisch in friet hier, ze typte het waarschijnlijk wel zo.

5 likes

Boeieeeeeeeee

3 likes

Word echt schijtziek van de NS sinds eind augustus. Zijn er geen stakingen, dan zijn er treinen die te kort en zo vol zijn dat je er niet meer in mag. Nu vandaag rijden er op een deel van mijn traject geen treinen vanwege uitlopende werkzaamheden en zijn er ook geen vervangende bussen. En de informatievoorziening over de actuele stand van zaken is ook niet geweldig op de site.

Nog nooit zo extreem veel gedoe gehad met de NS in een maand tijd.

8 likes

Ja niet zo gek toch met al die personeelstekorten

8 likes

Misschien. Maar een aantal keer dat de trein veels te kort was en er geen mensen mochten instappen, was er echt superveel personeel aanwezig en die klaagden zelf ook over dat de NS weigert het juiste materieel in te zetten en niet naar hen luistert wanneer ze zeggen dat de treinen overvol zijn.

Ik weet het fijne er niet vanaf en ik ben echt niet iemand die bij elke vertraging etc. gaat klagen over de NS, maar zoals het nu gaat, kan gewoon echt niet. Hopelijk komt de NS met de vakbonden tot een nieuw akkoord en kunnen ze daarmee het personeelstekort deels oplossen.

Ze hadden net last minute een spoorwissel waardoor iedereen die trein miste :rage: gvd

3 likes

Ja dat uitloop van Werkzaamheden. Hoorde ik ook, is dat nieuw?

2 likes

Niet gek doordat personeel is gaan staken. Dat personeelstekort komt toch echt door mismanagement van de ns zelf. Ik weet niet of je zelf wel eens met de trein gaat maar het is de laatste tijd echt niet te doen (buiten de stakingen om). Bijna elke dag is er wel iets en ben je veel langer onderweg of kan je er helemaal niet komen. En ondertussen betaal je vet veel geld? De ns heeft zijn shit niet op orde en is blijkbaar niet in staat om fatsoenlijk een bedrijf te runnen. Daar mag je echt wel over klagen hoor.

11 likes

Los daarvan, communiceert de NS ook heel erg slecht. Inderdaad last minute spoorwissels, treinen die opeens niet rijden, dienstregeling die opeens wijzigt. Ik heb weleens om 5 uur s avonds gelezen dat de treinen tot 22 zouden rijden, om er om half 9 achter te komen dat ze daar toch maar 21 van hadden gemaakt. Dat formule 1 weekend was ook echt achterlijk prutswerk van de NS.

En sowieso dat we (veel) meer voor kaartjes moeten gaan betalen met de nieuwe CAO (heel goed dat die er is hoor!! Maar OV was al rammend duur). Met z’n tweeĂ«n met de auto naar mijn schoonouders is inmiddels zelfs met deze benzineprijzen, een stuk goedkoper.

2 likes

Ja op Tilburg allemaal gestrande mensen omdat ze al onderweg waren en de ns daarna pas aankondigde dat die werkzaamheden ineens uitliepen. Dat weten ze ook al langer lijkt mij

Ben bezig met C# aan het aanleren en ik had geen inspiratie. Nu heb ik hét liedje van het jaar (Oke eerder nog een paar dagen, dan is er wel weer een nieuwe trend) gebruikt. :corn:

2 likes

Ja as we speak zit ik in een overvolle trein en vertraagde werkzaamheden waardoor de trein straks niet doorrijdt en ze had het over tekorten aan chauffeurs en weet ik het.

Ik las dat bericht als een soort verontwaardiging maar dat heb ik dan verkeerd geïnterpreteerd haha. soms vraag ik me af of mensen wel weten waardoor dit soort dingen gebeuren. NS schuld > personeelstekort > dingen lopen dus niet zoals ze zouden lopen. Vind ik niet zo verbazingwekkend zegmaar, denk niet dat NS bewust dit soort dingen doet. Al die klachten


Dienstregeling die zomaar wijzigt of geen communicatie zie ik ook als gevolg van personeelstekort en niet zozeer omdat NS dat bewust niet gaat doen @Feather

Ja personeelstekort is dan weer t gevolg van NS maar waar hebben we geen personeelstekort at the moment

Zo heerlijk om thuis te komen na een nachtdienst en andere mensen zien vertrekken naar hun werk. :smiling_face_with_three_hearts::yum:

10 likes

Weer slim plan om zo vroeg op maandag een dokters afspraak te plannen voor een spiraal.

5 likes

Ik weet niet wat je bedoelt met of het nieuw is. Heb dit wel eens eerder meegemaakt, maar meestal communiceren ze het dan de avond van tevoren al en/of rijden er bussen.

Dit bij boxtel speelt sinds vanochtend en de verwachting is dat het tot een uur of half elf duurt.

Ik had het nog niet eerder gehoord, het speelt ook tussen Utrecht en Amsterdam en bij het metronetwerk in amsterdam heeft er last can

O ja, ik zie het. Vervelend :frowning:

3 likes