Wat je even kwijt wil #61

Morgen stap ik op een cruiseschip die mij naar Noorwegen toe brengt. :grin: 18 uur onderweg met “fantastisch” entertainment en een heerlijk lopend buffet. Alsnog beter dan vliegen.

18 likes

Is dat zo? Het is echt een heel klein schip, ongeveer ter grootte van een Ferry.

Super goed gedaan! Hij zal wel blij zijn

2 likes

Ben in Drenthe en overal omgekeerde vlaggen en boerenzakdoeken hier 🥹. Zo’n ander sentiment dan bij mij in de buurt…

Edit: HAHA ok het is Overijssel :upside_down_face: but still

7 likes

Gelukkig minder vervuilend dan met het vliegtuig en waarschijnlijk ook minder dan met de auto, al hangt dat van je gebruik af.

7 likes

Zal vast niet zo bedoeld zijn, maar klinkt idd wel alsof we moeten voldoen aan de mannelijke standaarden om mee te mogen doen met het leven. :sweat_smile:

Wat is het überhaupt?
Ik associeer het namelijk aan mannen die veel werken, lopen te pochen over hoeveel geld ze hebben, hun secretaresse afblaffen als er iets mis is, en staan de drammen als een klein kind als ze iets niet leuk vinden.
Maar misschien heb ik de verkeerde associatie

3 likes

Het uitzendbureau belde net. Ze kunnen het nog niet officieel op papier zetten omdat ik pas vanaf januari 2023 wil en de vacature officieel voor oktober was. Maar het komt goed en we gaan het na de zomer verder regelen.

Maar wtf, ik ga gewoon in 2023 verhuizen naar Berlijn :scream::scream::scream:

176 likes

Superleuk! Ik ben jaloers

1 like

Ahhh zo leuk! Gefeliciteerd! Fantastische stad :heart:

3 likes

Beetje lastig uitleggen haha, maar iets met social media!

3 likes

Top ik ga alvast een youtube channel voor je maken want ik wil alles zien!

3 likes

Heel vet!! Wat een top vooruitzicht

1 like

Pfff ik ben ruim een week ziek, zit ook al de hele week thuis en dacht gisteren dat het wat beter ging maar nu is het vandaag weer slechter en vind het zo kut. Voel me echt niet meer mezelf gadver

3 likes

Wel benieuwd hoe die tas daar nou terecht is gekomen! Beroofd ofzo?

1 like

Ik ga sinds kort vaak op vrijdag naar de moskee en dan heb ik dus al een abaya en hoofddoek aan als ik de deur uit ga maar vind het zoo eng/spannend/gek. Echt het idee alsof iedereen me aanstaart (en niet alleen het idee, krijg soms ook echt wel vieze blikken), zo naarr dat.

11 likes

Nee haha en misschien zit het in mijn hoofd hoor idk, deels vast wel, maar deels ook niet.

3 likes

Ik had gisteren mijn laatste werkdag en ik heb net m’n stageverslag ingeleverd dus ik heb eindelijk vakantie! :sparkles:

16 likes

Is het al weekend, ik heb geen zin meerrrrr

5 likes

Mijn vriend heeft een collega met de naam Erik en die man gaat vaak om helemaal niks over de rooie. Nu zaten ze in een call met hun leidinggevende en hij begon weer te mekkeren. Hoor ik de leidinggevende ‘Erik doe rustig! Erik zo kunnen we niet met je werken!’. Jaja niet professioneel maar ik lig dubbel.

62 likes