Wat je even kwijt wil #61

Beste keuze :smiley: :hearts:

3 likes

Snap wel dat je enthousiast ben, heb er toen 3 maanden gezeten en zou het ook totaal niet erg vinden om er te wonen.

7 likes

Vanavond een escaperoom gedaan en ben gesloopt van de combinatie van spanning en in mijn broek plassen van het lachen. Wat is dat toch intensief.

11 likes

Ik ben nu net klaar met het seizoen waarbij Jane aka crimson chin naar Amerika is gegaan met Declan en Holly J en ineens in een nieuwe band zit haha.

Nu is het wachten tot ik bij het seizoen ben waar emoboy Eli om de hoek komt kijken en Claire 1 dagje emo is xD

3 likes

Niet stom over voelen hoor. Super lief dat je wilde helpen, dat zij zich dan op haar teentjes getrapt voelt is haar probleem.

Wat is dat toch met shoppen. Als je niets nodig hebt vind je bergen leuke spullen en als je iets zoekt is echt alles niet wat je nodig hebt.

3 likes

Ik zat te zuchten tegen mijn vriend dat een van mijn favoriete collega’s weggaat. Zegt hij ‘oh gaat hij iets anders doen’. Nee hij gaat met pensioen. M’n favoriete werk vriend is een man van 67 :smiling_face_with_tear:

128 likes

Portemonnee leeg, denk ik? Als er nog een bankpas in zit: je kan 1 cent overmaken je telefoonnummer in de omschrijving zetten.

9 likes

Maar hoe kan die persoon dat dan zien zonder pas?

Via de app?

6 likes

Ah ja logisch. Ik dacht dat je daar je pas voor nodig had maar dat is niet zo natuurlijk.

Aah dit vind ik ook wel heel leuk hoor! Wel minder voor jou dat hij weggaat natuurlijk.

5 likes

Ik vind het zo balen! Het is zo’n fijn mens. Maar gun hem absoluut zijn welverdiende pensioen.

2 likes

Snap ik hoor! Misschien kunnen jullie wel nog contact houden en afspreken voor koffie buiten werk :blush:

2 likes

Eurootje overmaken met je nummer!!!

Edit: @Fredje was me voor😀

3 likes

@Bergson, het enige wat je in zo’n situatie kunt doen is de vrouw inlichten en verder kun je helaas ook niets doen.

3 likes

Laatste keer wekker om half zeven :sunglasses: hierna zes weken vakantie

19 likes

Jij ook :sunny:

4 likes

Het is handig om de politie te informeren, dan kan die checken of die spullen als gestolen zijn opgegeven

5 likes

Mn vader maakt graag foto’s en dat heeft ie al gedaan sinds ik klein was. Alleen hij staat dus zelf nooit op foto’s. Nu zijn mn ouders op vakantie en ik zei maak ook eens wat foto’s samen of van jou alleen want als je dood bent hebben we helemaal geen foto’s van jou! Toen hebben ze samen wat selfies gemaakt, echt kapot droge en een paar van hem alleen, met het bericht erbij : ’ voor als we dood zijn :bouquet:’ whaha

75 likes

He ik weet niet of je dit weet, maar er bestaat ook zoiets als cyclisch braken bij cannabis gebruik. Google maar eens, misschien dat je er wat aan hebt

3 likes