Wat je even kwijt wil #61

Eurootje overmaken met je nummer!!!

Edit: @Fredje was me vooršŸ˜€

3 likes

@Bergson, het enige wat je in zo’n situatie kunt doen is de vrouw inlichten en verder kun je helaas ook niets doen.

3 likes

Laatste keer wekker om half zeven :sunglasses: hierna zes weken vakantie

19 likes

Jij ook :sunny:

4 likes

Het is handig om de politie te informeren, dan kan die checken of die spullen als gestolen zijn opgegeven

5 likes

Mn vader maakt graag foto’s en dat heeft ie al gedaan sinds ik klein was. Alleen hij staat dus zelf nooit op foto’s. Nu zijn mn ouders op vakantie en ik zei maak ook eens wat foto’s samen of van jou alleen want als je dood bent hebben we helemaal geen foto’s van jou! Toen hebben ze samen wat selfies gemaakt, echt kapot droge en een paar van hem alleen, met het bericht erbij : ’ voor als we dood zijn :bouquet:’ whaha

75 likes

He ik weet niet of je dit weet, maar er bestaat ook zoiets als cyclisch braken bij cannabis gebruik. Google maar eens, misschien dat je er wat aan hebt

3 likes

Morgen stap ik op een cruiseschip die mij naar Noorwegen toe brengt. :grin: 18 uur onderweg met ā€œfantastischā€ entertainment en een heerlijk lopend buffet. Alsnog beter dan vliegen.

18 likes

Is dat zo? Het is echt een heel klein schip, ongeveer ter grootte van een Ferry.

Super goed gedaan! Hij zal wel blij zijn

2 likes

Ben in Drenthe en overal omgekeerde vlaggen en boerenzakdoeken hier 🄹. Zo’n ander sentiment dan bij mij in de buurt…

Edit: HAHA ok het is Overijssel :upside_down_face: but still

7 likes

Gelukkig minder vervuilend dan met het vliegtuig en waarschijnlijk ook minder dan met de auto, al hangt dat van je gebruik af.

7 likes

Zal vast niet zo bedoeld zijn, maar klinkt idd wel alsof we moeten voldoen aan de mannelijke standaarden om mee te mogen doen met het leven. :sweat_smile:

Wat is het überhaupt?
Ik associeer het namelijk aan mannen die veel werken, lopen te pochen over hoeveel geld ze hebben, hun secretaresse afblaffen als er iets mis is, en staan de drammen als een klein kind als ze iets niet leuk vinden.
Maar misschien heb ik de verkeerde associatie

3 likes

Het uitzendbureau belde net. Ze kunnen het nog niet officieel op papier zetten omdat ik pas vanaf januari 2023 wil en de vacature officieel voor oktober was. Maar het komt goed en we gaan het na de zomer verder regelen.

Maar wtf, ik ga gewoon in 2023 verhuizen naar Berlijn :scream::scream::scream:

176 likes

Superleuk! Ik ben jaloers

1 like

Ahhh zo leuk! Gefeliciteerd! Fantastische stad :heart:

3 likes

Beetje lastig uitleggen haha, maar iets met social media!

3 likes

Top ik ga alvast een youtube channel voor je maken want ik wil alles zien!

3 likes

Heel vet!! Wat een top vooruitzicht

1 like