Ik heb niet vaak dat ik woorden verkeerd lees maar assieraad (assie-raad) las ik zoals sommige mensen bommelding (bommel-ding) lezen.
Mooi dat je 'm hebt.
Ik heb niet vaak dat ik woorden verkeerd lees maar assieraad (assie-raad) las ik zoals sommige mensen bommelding (bommel-ding) lezen.
Mooi dat je 'm hebt.
Haha nee was het maar zo een feest, laatste x is denk ik 3 maanden geleden? Viel wel als een blok beton, maar mss had ik ook niet alles tegelijk moeten vreten.
Ik wist/weet ook niet echt wat de correcte manier van schrijven is
Assieraad is prima en love de Nederlandse taal dat al deze samenstellingen dus gewoon kunnen. De combinatie as + sieraad was ik denk ik nog niet eerder tegengekomen terwijl het toch eigenlijk wel weer logisch is.
OkƩ zo ranzig wat me net overkwam. In een spoiler, evt ivm emetofobie.
Oh zo ranzig net. Er stop hier een bus voor het huis, van een fietsenwinkel. Er zitten twee mensen in de bus, de chauffeur stapt uit om de fiets aan een klant te overhandigen. Tegelijkertijd zie ik de passagier haar deur open doen en 3x overgeven hier op de stoep. Nu zijn ze weer weg gereden Echt, gatverdamme.
Ik stuurde dit naar vriendinnen. De hoop was natuurlijk dat er iemand een emmer water overheen zou gooien. Maar helaas, beide buren op vakantie. Mijn man weg vanavond. Dus de conclusie was al snel dat ik het moest doen (zwanger en al misselijk, geen fijn vooruitzicht.) Toen ik erop gewezen werd dat mijn katten het waarschijnlijk een feestmaal gaan vinden was ik om. Heb er al kokhalzend drie emmers overheen gegooid. Nu hoop ik dat ze vannacht van de stukjes afblijven die nog in de goot liggen.
Nou ik zou dit wel ook even melden bij de fietsenwinkel hoor. Echt niet netjes
Altijd als ik iemand op instagram oid een video zie posten dat ze oesters eten, kan ik het niet laten om ze te vertellen dat die dingen nog leven op het moment dat je ze opeet.
De meesten weten het niet.
Ik had niet genoeg shampoo dus heb mn haar 10 cm afgeknipt
Weet je ook dat shampoo eigenlijk niet op de lengtes van je haar hoeft
I know maar doe ik altijd wel haha
Ja ik heb idd dat bedrijf proberen te googlen, maar kan ze niet vinden Nu voel ik me heel stom dat ik niet ff een foto van die bus gemaakt heb.
Nee wist ik ook niet
Sameā¦mijn werk maatje gaat volgend jaar met pensioen
Sorry
Ik zie nu al op tegen het pensioen van mijn werk bff over 3 jaar Door vakanties hebben we elkaar nu een maand niet gezien en ik mis haar echt zo erg
Ik overweeg een ingezonden brief naar de regionale krant hier te sturen, maar ik word ineens echt een schijterd, ben bang voor haat, haha. Heeft iemand dit wel eens gedaan?
Vet shit⦠ik kom nu nog meer aan van mijn medicijnen nu ze opgehoogd zijn.
Tuurlijk ik ben liever niet meer angstig en neem het maar voor lief. Maar shit vind ik het wel.
Want word er wel onzeker van en herken mezelf oprecht niet meer in de spiegel.
En angst is er nog welā¦
Maar wat zou je daar dan ook mee willen bereiken? Lijkt me al rot genoeg voor diegene die moest overgeven. Je kan daar op dat moment ook niet veel aan doen. Natuurlijk was het netter geweest als diegene het even opgeruimd had maar dat kan eigenlijk alleen door er een paar emmers water overheen te gooien en dat hadden ze vast niet bij zich. Ik zou zelf eerlijk gezegd dan ook niet bij mensen gaan aanbellen om emmers water te vragen o.i.d. Snap dat het voor jou heel vervelend is hoor maar vraag me gewoon af waarom je hierover contact met het bedrijf zou willen opnemen.
Pap al duizend keer
Ik ben vannacht naar een seksclub in Parijs geweest, heb 3 uur geslapen en zit nu om 7u 's ochtends in de trein naar BelgiĆ« voor mān examens van volgende week te studeren. Soms vraag ik me af, waarom en hoe ik het voor elkaar krijg