Wat je even kwijt wil #61

Ik ga denk ik proberen met een meisje af te spreken dat ik via Bumble bff heb leren kennen. Er is momenteel een meerdaags cultuurfestival aan de gang in de stad waar ik woon en er zijn talloze feestjes, events, optredens, etc. en aangezien ik geen vrienden heb lol zegt ze dat ik gerust met haar groep kan aansluiten. Ik ben echt een awkward, angstige introvert, vooral bij mensen die ik niet ken, maar ik wil gewoon eens kunnen buiten komen… Ik heb schrik dat ik echt stom ga overkomen en me in de weg voelen en uiteindelijk stilletjes afdruipen maar ergens wil ik het wel proberen. Ze is een expat dus het gaat ook nog eens allemaal in het Engels worden. Ik kan super goed Engels maar als ik zenuwachtig ben ga ik vast rare shit zeggen. Aahhfjfjfnfnd’d

37 likes

Ehh nee eigenlijk niet inderdaad. Al zou ik soms wel hun zelfvertrouwen willen. Maar niet als het misplaatst is… :thinking:.

Oh wat @Bunnyslippers zegt dus!

2 likes

Superleuk! Op zo’n evenement heb je im ieder geval altijd iets om over te praten. En als je echt zenuwachtig bent of bang bent dat het meteen te lang is zou je ook kunnen zeggen dat je 's ochtends al andere plannen hebt dus pas ergens in de middag aanhaakt. You got this

2 likes

Ja onderwerpen op over te praten genoeg maar ik ben zo’n type dat naar de achtergrond verdwijnt en zich niet goed kan inmengen in het gesprek, zeker als ik de nieuwkomer ben :smiling_face_with_tear:

1 like

Zo bedoel ik witte mannen energie. Wat je maar nodig hebt om jezelf moed in te praten toch :thumbsup: misschien moet ik 't maar veranderen naar zelfvertrouwen van een willekeurige makelaar uit selling sunset

3 likes

Zuidas makelaar op een Vespa-energie

2 likes

Ah, nice! Als je tips wilt, hit me up :blush:

1 like

Deze is sowieso van LPJ! Ik had hem een tijdje terug ook. Volgens mij kom jij daar wekelijks? :joy:


Ik heb mijn vakken van dit semester gehaald, laatste halfjaar afstuderen wordt een eitje en dan heb ik als het goed is net voor mijn 32e mijn diploma voor het werk dat ik de rest van mijn leven wil doen :dancer:t4: En volgende week heb ik een bezichtiging van een woning in de stad waar ik naartoe wil verhuizen (en waar de banen ook voor het oprapen liggen), dus zit echt in een lekkere flow!

32 likes

Ik heb een handzeep met vanillegeur. Het is een hele fijne zeep, maar door die geur heb ik al tijden zin in een puddingbroodje.

8 likes

Op mijn werk hadden ze een tijd schoonmaakmiddel op de wc dat naar dummies ruikt. Dit dus:

Telkens zin in snoep als ik naar de wc ging.

19 likes

Vertel! Ik wil ook naar puddingbroodje ruikende handen

3 likes

Het ruikt niet exact naar een puddingbroodje, maar je krijgt daardoor wel zin in een.

5 likes

Vandaag mijn assieraad opgehaald met de as van mijn moeder erin verwerkt. Zo blij ermee :green_heart:

81 likes

Ik heb niet vaak dat ik woorden verkeerd lees maar assieraad (assie-raad) las ik zoals sommige mensen bommelding (bommel-ding) lezen.

Mooi dat je 'm hebt. :orange_heart:

16 likes

Omg, gelijk zin om zo’n doosje in 1x achterover te slaan.

6 likes

Haha nee was het maar zo een feest, laatste x is denk ik 3 maanden geleden? Viel wel als een blok beton, maar mss had ik ook niet alles tegelijk moeten vreten.

4 likes

Ik wist/weet ook niet echt wat de correcte manier van schrijven is :joy:

1 like

Assieraad is prima en love de Nederlandse taal dat al deze samenstellingen dus gewoon kunnen. De combinatie as + sieraad was ik denk ik nog niet eerder tegengekomen terwijl het toch eigenlijk wel weer logisch is. :sweat_smile:

1 like

Oké zo ranzig wat me net overkwam. In een spoiler, evt ivm emetofobie.

Oh zo ranzig net. Er stop hier een bus voor het huis, van een fietsenwinkel. Er zitten twee mensen in de bus, de chauffeur stapt uit om de fiets aan een klant te overhandigen. Tegelijkertijd zie ik de passagier haar deur open doen en 3x overgeven hier op de stoep. Nu zijn ze weer weg gereden :nauseated_face::face_vomiting: Echt, gatverdamme.

Ik stuurde dit naar vriendinnen. De hoop was natuurlijk dat er iemand een emmer water overheen zou gooien. Maar helaas, beide buren op vakantie. Mijn man weg vanavond. Dus de conclusie was al snel dat ik het moest doen (zwanger en al misselijk, geen fijn vooruitzicht.) Toen ik erop gewezen werd dat mijn katten het waarschijnlijk een feestmaal gaan vinden was ik om. Heb er al kokhalzend drie emmers overheen gegooid. Nu hoop ik dat ze vannacht van de stukjes afblijven die nog in de goot liggen. :tired_face::thinking:

1 like

Nou ik zou dit wel ook even melden bij de fietsenwinkel hoor. Echt niet netjes

7 likes