Wat je even kwijt wil #61

Altijd als ik iemand op instagram oid een video zie posten dat ze oesters eten, kan ik het niet laten om ze te vertellen dat die dingen nog leven op het moment dat je ze opeet.
De meesten weten het niet.

7 likes

Ik had niet genoeg shampoo dus heb mn haar 10 cm afgeknipt

9 likes

Weet je ook dat shampoo eigenlijk niet op de lengtes van je haar hoeft :sweat_smile:

5 likes

I know maar doe ik altijd wel haha

2 likes

Ja ik heb idd dat bedrijf proberen te googlen, maar kan ze niet vinden :thinking: Nu voel ik me heel stom dat ik niet ff een foto van die bus gemaakt heb.

5 likes

Nee wist ik ook niet :smiling_face_with_tear::flushed:

5 likes

Sameā€¦mijn werk maatje gaat volgend jaar met pensioen

6 likes

Sorry

1 like

Ik zie nu al op tegen het pensioen van mijn werk bff over 3 jaar :sob: Door vakanties hebben we elkaar nu een maand niet gezien en ik mis haar echt zo erg

4 likes

Ik overweeg een ingezonden brief naar de regionale krant hier te sturen, maar ik word ineens echt een schijterd, ben bang voor haat, haha. Heeft iemand dit wel eens gedaan?

4 likes

Vet shitā€¦ ik kom nu nog meer aan van mijn medicijnen nu ze opgehoogd zijn.

Tuurlijk ik ben liever niet meer angstig en neem het maar voor lief. Maar shit vind ik het wel.

Want word er wel onzeker van en herken mezelf oprecht niet meer in de spiegel.

En angst is er nog welā€¦

7 likes

Maar wat zou je daar dan ook mee willen bereiken? Lijkt me al rot genoeg voor diegene die moest overgeven. Je kan daar op dat moment ook niet veel aan doen. Natuurlijk was het netter geweest als diegene het even opgeruimd had maar dat kan eigenlijk alleen door er een paar emmers water overheen te gooien en dat hadden ze vast niet bij zich. Ik zou zelf eerlijk gezegd dan ook niet bij mensen gaan aanbellen om emmers water te vragen o.i.d. Snap dat het voor jou heel vervelend is hoor maar vraag me gewoon af waarom je hierover contact met het bedrijf zou willen opnemen.

40 likes

Pap al duizend keer :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik ben vannacht naar een seksclub in Parijs geweest, heb 3 uur geslapen en zit nu om 7u 's ochtends in de trein naar BelgiĆ« voor mā€™n examens van volgende week te studeren. Soms vraag ik me af, waarom en hoe ik het voor elkaar krijg :sweat_smile:

59 likes

Dit heb ik heel vaak met mannen op straat als ik alleen ben. Sommige mannen doen het er volgens mij gewoon om

4 likes

Ohh mijn vloerenbrengmeneer :pleading_face::pleading_face: mijn vloer werd gisteren geleverd en volgens de factuur zou dat op de begane grond zijn. Dus mijn vader en broertje kwamen even langs om mee te helpen. Maar die man die het kwam leveren ging ons helemaal helpen met naar boven brengen met zijn kar en heeft het helemaal naar binnen gebracht voor me, echt heel fijn. En zoā€™n vrouw ergens anders in het gebouw kreeg ook haar vloer geleverd van een totaal ander bedrijf en die man had gewoon alles op de stoep gedumpt zo van joe vielen spassss zoek t uit. Is dus die man die het bij mij kwam leveren die vrouw nog helemaal gaan helpen :pleading_face::pleading_face:

90 likes

Wannneer komen jouw memoires uit? Soort 50 shades maar dan beter! Echt leuk

2 likes

Nah nee dat geloof ik echt niet. Waarom zou je daar meteen vanuit gaan? Door dit soort dingen snap ik wel een beetje dat mannen zeggen dat ze helemaal niks meer kunnen. De samenleving wordt al steeds individualistischer en het is toch juist leuk als mensen de verbinding nog een beetje proberen te zoeken?

2 likes

Om 6 uur 's ochtends hoeft echt niemand verbinding met mij te zoeken.

60 likes

Not all menā€¦

12 likes