Wat je even kwijt wil #61

Nee dat was te ver weg! Haha kwam echt van deze kant van de Maas en het was allemaal Nederlandse muziek (Frans Bauer etc)

1 like

Ah oke! Kende die wallet verder ook niet. Heb ook geen google pay oid maar heb mn limiet voor contactloos betalen opgehoogd en heb ook nog wat cash dus komt sowieso goed :slight_smile: en wellicht dat bij een volgende x pin invoeren het sowieso uit automatisme weer goed was gegaan haha.

Maar ik maakte me sowieso niet echt zorgen om dingen niet te kunnen betalen (desnoods wacht ik gewoon een paar dagen met boodschappen etc), vond het alleen dus zo frappant dat m’n brein ineens kortsluiting kreeg bij iets wat ik ontelbare keren in m’n leven heb ingetoetst :sweat_smile:

2 likes

Viel mij ook op, logeerde afgelopen week in midden-brabant en hoewel er veel agrarische bedrijven zitten zag ik nauwelijks tekenen van protest.

2 likes

Oke ik ben eigenlijk best jaloers dat mijn vriend ieder jaar gratis naar Lowlands kan.

4 likes

Mijn huisbaas verhoogt de huur niet omdat alles voor iedereen al duurder is geworden <3 ik krijg weliswaar vertrouwen dat ik hier na volgend jaar gewoon mag blijven wonen

76 likes

Geeft niet gebeurt genoeg mensen Al zijn die meestal wel een jaar of 80

4 likes

Op de A2 tussen Den Bosch en Eindhoven staan ze toch regelmatig op de viaducten met vlaggen en al. Laatst bijna een kettingbotsing omdat iemand denk ik naar die vlaggen zat te kijken.

1 like

Ga dinsdag zwemmen bij een vriendin (ok officieel haar ouders) :heart_eyes::heart_eyes:

8 likes

Ik zit in m’n bikini op de bank te wachten tot m’n vriend klaar is zodat we bij zijn ouders kunnen gaan zwemmen.

Morgen na werk ga ik naar mijn ouders en blijf daar 2 nachten slapen zodat ik thuis niet smelt plus zij hebben ook een zwembad opgezet dus kan ik ook lekker afkoelen na werk.

6 likes

Dankjewel! Er waren niet heel veel mensen, wel een paar aantrekkelijke, maar we zullen nog eens moeten terug gaan denk ik :rofl:
En @kleinmaargroot ik hou jullie op de hoogte :crazy_face::crazy_face:

3 likes

Ik zit as we speak in m’n eentje in de mac te lunchen. Ik vind solo mensen in de mac altijd zo zielig en nu ben ik het zelf maar ik geniet met volle teugen :joy::joy:

19 likes

Op basis van deze berichtsuggesties zou je bijna denken dat ze sms’en actief proberen te ontmoedigden. (Ik sms alleen nog met een ouder familielid, maar die stuur ik echt niet zulke passief-agressieve berichten.)

8 likes

Mn ouders vierden gisteren hun verjaardag en toen gingen we ineens naar het cafĂ© van mn neef om daar nog wat te drinken en toen kwam ik daar en toen was het ineens VERRASSING en toen bleek het een surprise party omdat ik afgestudeerd ben :pleading_face: echt kapottttt cute met allemaal foto’s van mn studententijd
Hadden mn ouders binnen een paar dagen allemaal geregeld ik heb zo hard gehuild :sob:

En nu heb ik koppijn

215 likes

Altijd beetje jaloers op die mensen :drooling_face:

Ik belandde gister voor het eerst sinds heel erg lang weer eens in een club en o my god blijkbaar ben ik opeens 100 jaar oud :cry: Het leuke daarvan is dan weer dat het je niet meer boeit wat de 18jarige gen z kids van je vinden dus heb lekker m’n tits staan shaken op sean paul en shakira tot sluitingstijd

38 likes

Zoooo jammer dat de Vierdaagse de eerste dag niet doorgaat, ondanks dat het wel de beste beslissing is met deze hitte. De gemeente en ondernemers hebben al zoveel tijd in de voorbereiding gestopt dat het wel echt zuur is dat dat voor niets is geweest. :frowning:

3 likes

Ik wil zo graag cornetto’s maar weet van mezelf dat ik dan weer zo’n heel pak op kaan

3 likes

Even naar de benzinepomp of snackbar voor een losse!

1 like

met welke hunky, deel jij je chunky? :smirk:

9 likes

Ik ben echt gek op de tuin van mijn schoonouders! Ruim 1000 m2 met een grote moestuin, zwembad dus en veel bloemen en planten. Kom hier altijd echt tot rust haha

Samenvatting

40 likes