Wat je even kwijt wil #61

Ik wilde net geld opnemen bij een automaat maar ik wist m’n pincode niet meer. Het was gewoon helemaal blanco, zowel qua cijfers als het patroon vd toetsen wat normaal een soort automatisme is. Ik wist alleen het eerste cijfer, maar verder had en heb ik echt totaal geen idee? Totale blackout :neutral_face:

Echt zo raar, ik heb ook al zo lang ik me kan herinneren dezelfde pincode en heb hem gister nog meermaals gebruikt :thinking: Nja, hopelijk schiet het me snel weer te binnen.

6 likes

Even niet erop focussen en dan weet je hem straks waarschijnlijk gewoon weer.

1 like

Femke Bol, wat een baas is dat zeg

6 likes

Ja ga ik ook vanuit, dus nog geen nieuwe aangevraagd. Maar vond het gewoon heel vreemd hoe het ineens na zoveel jaren het ontelbare keren ingevoerd te hebben het compleet blanco was, en ik dus werkelijk geen idee had wat ik in moest toetsen :sweat_smile: hopelijk ga ik 'm iig niet meer nodig hebben voor de kortsluiting in m’n hoofd gefixt is :wink:

Mijn werk verhuist in het najaar naar een pand in het centrum van Den Bosch. Dan werk ik op loopafstand van Jan de Groot. Dat nieuwe pand kan maar beter ook een sportruimte hebben want dit wordt drie keer per week lunchen met taartjes.

34 likes

Ik hoorde laatst in een podcast ergens dat tiktok in China heel anders ingezet wordt en juist een leerzame plek is. En dat ze dit voor andere landen expres hersenloos houden zodat hun straks slim zijn en wij dom.

Ik gebruik overigens geen tiktok :sweat_smile: maar vond het wel een enge gedachten dat er zo’n reden achter zo’n platform zou zitten.

3 likes

We hebben vandaag een nieuwe auto gekocht waar mijn vriend al maaaaanden om zeurt. Hij heeft een goede auto en ik lease dus vond een nieuwe beetje onzin. Maar heb een nieuwe baan dus de lease moet worden ingeleverd. Dus toch maar gekeken voor een nieuwe want hebben er wel allebei een nodig voor werk. Nu heeft hij eindelijk de auto die hij wilde en mag ik de zijne.
Hij is zo blij als een kind.

Hij slaapt vannacht denk ik in z’n nieuwe schatje en ik kom vanaf nu op de tweede plaats :joy::joy::joy:

24 likes

Echt een slim idee om kleine treinen in te zetten mrt zomerfeesten…

1 like

Ik zag zo’n Boerenlandensticker

en vraag me af of je die er makkelijk afkrijgt. Ik ga het vanavond even proberen, hopelijk krijg ik geen boze boeren op m’n dak.

16 likes

Weet je het al?

1 like

Pff, ik zag het… Krabse!
Het verbaast me dat de gemeente dit gewoon laat zitten.

Zie dat je maar 3 uur van te voren je bagage kan droppen op Schiphol. Had gehoopt op 4. Heb echt duidelijk die vakantie nodig om bij te komen van de Schiphol en Covid stress die hier aan vooraf gaat. Volgend jaar met de auto. Ohnee hebben we niet.

3 likes

Mocht je m nog niet weten, bij mijn bank kan je gewoon via je app de pincode heraanvragen. Is gewoon dezelfde en krijg je met 2 werkdagen via de post. Mocht je m in de tussentijd toch weer weten is er ook niets aan de hand.

2 likes

Het is gewoon gelukt haha! Ging heel makkelijk omdat ie er nog maar vers op zat, krabben was niet nodig. Wel een lamme arm en zere vingers maar ja, is voor de goede zaak.

20 likes

En nieuwe planten voor op je bureau :money_with_wings:

7 likes

Nou ja, hier (Drenthe) helaas evengoed heel veel haha

Ik ben net naar mijn ouders gereisd(Achterhoek ) en elke stoplicht had wel een vlag eromheen :sweat_smile:

3 likes

Is toch ook niet zo vreemd? Aangezien er in die provincies gewoon veel meer boeren zijn.

Hier in het dorp hangt overal de vlag uit, worden we gespamt met flyers in de bus en kleine boeren demonstraties.

2 likes

Bij Drenthe kijk ik er ook niet van op nee. :sweat_smile:

3 likes

Nee snap ik ook wel, had het niet zoveel verwacht en zie liever de achterhoekse vlag :grimacing: