Wat je even kwijt wil #61

Naja ik woon in Brabant en volgens mij zitten hier ook erg veel melkveehouders en toch zie je amper omgekeerde vlaggen, vond dat best bijzonder

2 likes

Mijn moeder viel het ook op dat bij haar (boerendorp in Overijssel) veel meer vlaggen ed hingen dan bij mij (boerendorp in Utrecht).

2 likes

Die zag ik op de snelweg ook véél naarmate ik verder boven Apeldoorn kwam…

4 likes

Wij hebben vorige maand onze bagage de avond van tevoren thuis laten ophalen door luggo. Kostte €35, bagage wordt thuis gewogen en geseald en dan ligt het op de plaats van bestemming gewoon op de bagageband. Achteraf was het niet nodig geweest want we waren in 1,5 uur door de security maar dan kan je wel vroeger op Schiphol aankomen wanneer je dat wilt dus misschien een stukje gemoedsrust wat je afkoopt?

3 likes

@kleinmeisje of Meet & Assist boeken, vanaf 15 augustus is er weer plek

2 likes

Nog steeds niet helemaal! De eerste twee ben ik inmiddels vrij zeker van, de overige ben ik in mn hoofd nog half aan het nagaan in de zin van hoe mn vinger normaal over die toetsen beweegt en dan nagaan bij die cijfers of het een belletje doet rinkelen :sweat_smile: heb een paar opties in mn hoofd iig nu!

@Whoopdidoo ja had het ten tijde van mn vorige post wel al gezien dat je in de app een nieuwe kon aanvragen! En op een later moment toen ik googlede al dat het gewoon je oude code is (gelukkig, want weer een nieuwe inhouden gaat misschien ook niet goed haha). Maar gezien er 3 werkdagen stond dacht ik van ik probeer het morgen of maandagochtend m’n mogelijke opties nog even, en is het weer fout doe ik het alsnog!

1 like

En @kaneel dankjewel voor de tips. We gaan alleen dezr week al en voor het ophalen van te voren heb ik al gekeken maar kan helaas niet met onze bestemming. Wel fijn dat je relatief snel door de security was!

3 likes

Er is hier ergens in de stad iets te doen met live Nederlandse muziek en ik probeer er achter te komen waar het is en wat precies maar kan echt niks vinden. :sweat_smile:

4 likes

Een collega zei deze week dat ik gewoon eens wat socialer moest doen zodat ik ook eens dingen zou doen in het weekend met vrienden ipv alleen. Slaat nergens op, bemoei je lekker met je eigen sociale leven. Tuurlijk voelt het ook soms eenzaam maar aan de andere kant vermaak ik me zo goed met mezelf. Nu ook, ik heb wijn, kaas en foute muziek en heb zo’n lol met mezelf. Ik hoef nooit (of ja bijna nooit, natuurlijk heb ik ook wel eens met vriendinnen plannen staan) agenda’s naast elkaar te leggen ofzo. Als ik zin heb in een concert/de bios/op vakantie/uit eten/dag te shoppen in een andere stad dan doe ik dat gewoon. Tis toch heerlijk. Diezelfde collega loopt vervolgens wel te klagen dat ze niemand kan vinden die naar een bepaalde film wil in de bios. Nou dan ga je toch lekker alleen denk ik dan. Maar dat is dan weer raar volgens haar. Ik kan het echt prima met mezelf vinden en daar ben ik zeer content mee :+1:t2:

112 likes

Ik ben echt voor het eerst sinds Corona ouderwets stappen in een grote stad, Jesus fucking christ ik heb 4 dagen nodig om bij te komen van de drank en prikkels

14 likes

Bliërock volgens mij.

1 like

Ik hoop dat ik deze vakantie toch weer ga leren uitslapen, dit is geen doen.

4 likes

@Boommm en als je in de tussentijd nog geld wil opnemen, dit kan ook met je bankapp (geloof met ABN en ING) bij zo’n geldmaat automaat

2 likes

Ik zit bij Rabo en las dat je daar Rabo wallet voor moet installeren en daar je pincode voor nodig hebt :sweat_smile: Ik heb net toch maar vast de code aangevraagd, want bedacht me dat het geldautomaat waar ik morgen langs loop de laatste aantal x buiten gebruik was en heb geen zin om om te lopen na het sporten om te proberen met het warme weer haha

2 likes

Rabo wallet stopt ook per 31 juli. Dacht dat google pay/apple pay wel te koppelen is zonder scanner (en dus je pincode). Alleen geld opnemen volgens mij niet, maar dan kan je wel in winkels nog betalen.

4 likes

Nee dat was te ver weg! Haha kwam echt van deze kant van de Maas en het was allemaal Nederlandse muziek (Frans Bauer etc)

1 like

Ah oke! Kende die wallet verder ook niet. Heb ook geen google pay oid maar heb mn limiet voor contactloos betalen opgehoogd en heb ook nog wat cash dus komt sowieso goed :slight_smile: en wellicht dat bij een volgende x pin invoeren het sowieso uit automatisme weer goed was gegaan haha.

Maar ik maakte me sowieso niet echt zorgen om dingen niet te kunnen betalen (desnoods wacht ik gewoon een paar dagen met boodschappen etc), vond het alleen dus zo frappant dat m’n brein ineens kortsluiting kreeg bij iets wat ik ontelbare keren in m’n leven heb ingetoetst :sweat_smile:

2 likes

We zijn kamperen en het stikt van de wespen (en daar ben ik bang van). Alleen pakte ik net mijn kind op en zat er dus blijkbaar een wesp dus die stak me kei hard :sob:

1 like

Viel mij ook op, logeerde afgelopen week in midden-brabant en hoewel er veel agrarische bedrijven zitten zag ik nauwelijks tekenen van protest.

2 likes

Oke ik ben eigenlijk best jaloers dat mijn vriend ieder jaar gratis naar Lowlands kan.

4 likes