Wat je even kwijt wil #61

Ik heb echt zoooo veel zin in de voetbal wedstrijd straks! Ik had helemaal gemist dat het ek bezig was of überhaupt dit jaar was dus ik heb de 1e wedstrijd gemist. Maar vanaf wedstrijd 2 helemaal aan.
Ik kijk ze allemaal met een heel geduldige vriendin die me iedere keer uitlegt waarom een doelpunt niet telt of er dingen gebeuren. Zodat ik misschien wel over 7 jaar kan meeschreeuwen als m’n dochter moet voetballen (al heb ik liever dat ze een sport kiest zonder wedstrijden in het weekend haha)

8 likes

Ik hoor een heel orkest aan jankende kleuters buiten. De zomervakantie is weer begonnen hoorrr

4 likes

Mocht het je ooit interesseren, het voetbaltopic is hier redelijk actief tijdens wedstrijden! Veel plezier met de wedstrijd!

1 like

Vanmorgen in de trein liet een man een redelijk luxe uitziende doos met snoep staan. Het was allemaal ongeopend, dus ik heb hem maar meegenomen. Zonde als het weggegooid wordt toch? Ben daar nu extra blij mee want door allemaal vertragingen en ellende ben ik waarschijnlijk pas rond middernacht thuis (zonder avondeten dus)

Zie nu ook echt dat het afkomstig van een super duur hotel is!

26 likes

Mijn moeder slaapt vanavond bij ons omdat we morgenvroeg een afspraak hebben en ze best een eindje moet reizen. We kijken nu mamma mia met een luxe kaasplankje en het is zo gezellig! Lekker schaamteloos alle nummers meezingen.

46 likes

Ik vind het stom dat ik de hockeyfinale nergens kan kijken.

2 likes

“Ik heb geen rommel gemaakt, ik heb het gezellig gemaakt”

Wijze lessen van mijn kleine buurmeisje, Thanks girl.

26 likes

Ik ben geen sloddervos, maar een gezelligheidsdier

6 likes

Ik weet niet of je ziggo hebt maar op ziggo sport wordt het wel uitgezonden

2 likes

Ik heb helaas geen ziggo :sob:

2 likes

Ik elke dag. Maar ja, ben ook al 75 natuurlijk.

5 likes

Vandaag was ik iets gaan eten met mijn beste vriend die in het buitenland woont en even in het land was. Het was super leuk tot we nog iets gingen drinken en door de stad liepen en ik mijn ex-vriend zijn auto zag met hem op de passagiersstoel en een meisje dat aan het rijden was. Ik keek naar hem en hij keek verdrietig terug en ik keek vast ook erg triest. Of misschien beeld ik het mij allemaal in, want het ging zo snel. Het is allemaal zo naar geëindigd en ergens was ik blij om hem te zien, maar het deed ook veel pijn.

7 likes

Ik heb een betaald LinkedIn account met allemaal extra functies en omdat ik volgende week op vakantie ga krijgt een collega mijn inloggegevens zodat die functies beschikbaar blijven voor de procedures.

Nu hoop ik maar dat hij mijn privacy respecteert en niet tussen mijn berichten gaat lezen dat ik zelf ook contact heb met recruiters voor baanopties :slightly_smiling_face:
En als ie dat wel doet weet ik ook direct genoeg natuurlijk :wave:

4 likes

Kunnen ze niet de recruitersseat tijdelijk overzetten naar zijn account?

5 likes

Nee dat was de eerste optie maar dat kan met deze variant blijkbaar niet (Recruiter Lite)

2 likes

Ik heb op de 2 heetste dagen vrij. Moewhahaaaa

13 likes

Je kunt je berichten archiveren, dan is je inbox leeg maar kun je ze later weer herstellen voor jezelf

7 likes

Die optie kende ik nog niet maar dat ga ik zeker doen, dank je!

5 likes

Ook echt waar ik vandaag zin in heb: een sprinkhaan in huis. Hij zoekt het maar uit. Geen puf om te vangen :smiling_face_with_tear:

En over dieren gesproken. Ik zit in een app met allemaal plantenliefhebbers. En een van hen woont pas een paar jaar in NL. Zij en haar vriendin hebben allemaal reptielen en schildpadden etc. Vroeg ze laatst of wij frietvliegjes wilden hebben. Waarom zou je vrijwillig fruitvliegen in huis halen. Dus iedereen reageerde een beetje van: huh, fruitvliegjes? En zij zo: hebben jullie geen kikkers dan??? Nou ja, ik moet er nog steeds om lachen :smile: Hoezo ga je er vanuit dat wij allemaal kikkers in huis hebben?

21 likes

Frietvliegjes, die wil ik wel :smiling_face_with_three_hearts::fries:

6 likes