Vandaag komt eindelijk het laatste deel van onze nieuwe keuken (de vaatwasser na 6 maanden wachten ) en ik heb er zo’n in dat het dan af is
Al die accounts blokkeren, dat ‘ geen interesse’ heeft weinig effect
Wow daar was ik echt nooit opgekomen haha, bedankt voor de tip! Ik heb gisteren alles opgeveegd en daarna gestofzuigd, maar ik ga dit onthouden voor als ik weer eens iets kapot laat vallen.
Oh top! Ik krijg de hele tijd filmpjes van een rare kerel over chocolade koekjes ofzo heel irritant en ook niet grappig
We hebben lekkage en de monteur is helemaal prima goed en aardig maar ik kan zijn joligheid niet goed aan. Het lek zit onder ons kookeiland en dan maakt hij grappen als: “als je nog langer had gewacht hadden jullie hier een echt eiland hahahHAHAAA” en ga zo maar door mijn vriend vindt hem hilarisch en zit helemaal mee te bulderlachen en ik zit er zo bij:
Mijn telefoon geeft boven het toetsenbord automatisch suggesties voor het volgende woord dat je misschien wilt typen. Op zich is dat best handig en werkt het ook best goed, maar één suggestie is zó raar. Als ik bezig ben om ‘met vriendelijke groeten’ te typen, geeft ie als suggestie voor een volgend woord bijv. steevast Denise. Terwijl ik geen Denise heet. Sterker nog, ik heb niet eens een Denise in mijn contacten staan. Echt vreemd haha
Hahah ik had dit laatst ook op insta, zo zou Steve Jobs gespot zijn in Egypte en is hij dus helemaal niet dood of gekloond idd
Mijn brandmelder moest vervangen worden en het was een gezellige vrouw. Ik vind vaak klusjesmannen van mijn woningbouw nogal intens, maar met deze vrouw was het echt ontspannen. Dit wil ik altijd wel!
Ik heb heimwee naar gratis met de trein kunnen reizen
Zo anders ik wel. Wat een vrijheid was dat om waar en wanneer je maar wilt op de trein te stappen (oké behalve in het weekend) (oké nu kan dat ook maar dan betaal ik me blauw )
Is Tupac recent nog ergens gespot?
Dit zit ergens met Elvis op een eiland toch?
Liep net een rondje buiten. Zag ik een man met kinderwagen lopen, dat is niet echt bijzonder. Wel dat hij een tablet vast had en serie aan het kijken was.
Ik zag laatst iemand de hond uitlaten terwijl hij een boek aan het lezen was
Mijn beste vriendin en ik zijn 3 maanden na elkaar onze moeder verloren, en ookal heeft ieder zijn eigen verdriet en gaat er op zijn of haar eigen wijze mee om. Wij zijn nog dichter naar elkaar toegegroeid en onze band is nog hechter geworden. Samen hebben we vaker een “moederloze-avond” en op moederdag zijn wij altijd samen en vieren dan het leven van onze moeders
Veel sterkte voor jullie beide
Ik zou dan graag willen weten van hem welk boek dat was. Lang niet meer een boek gelezen dat zo goed was dat ik hem amper kon neerleggen. Mis dat gevoel
Er kwam net een verkoper aan de deur met een clownsneus op. Hij vroeg of ik de hoofdbewoner ben van het huis (ja) maar ik zei van niet en verzon dat mijn moeder niet thuis is Hij geloofde het ook echt en ging weer weg. Maandag ben ik 25 geworden maar blijkbaar kan ik er in pyama nog mee door als iemand van nog geen 18.
Ik liet vanochtend mijn telefoon ongeveer één verdieping naar beneden vallen (van bovenaan een betonnen trap naar beneden op de tegels). Ik schreeuwde zo hard nee en en kreeg een hartverzakking maar mijn telefoon heeft gewoon 0 schade. Echt hoe dan?!?! Er zit gewoon geen mini krasje of deukje in.
Moest ineens denken aan Aiden van Sex and the city en hoe dom Carrie was om hem te laten gaan